Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1064 Zmienne sterowanie zaworu - usterka położenia uruchomienia/położenia spoczynku - niesprawność obwodu prądowego auto na niskich obrotach dziwnie pracuje słychać takie klepanie i podczas odpalania słychać jak się silnik zatrzęsie, BMW e90 2.0i 150 km
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
znalazłem jeszcze coś takiego

 

Szczegóły OBD VAG kod błędu P1064

Ciśnienie paliwa - mechaniczna usterka

Dopasowujesz kody VAG do BMW ?? Litości ...

Krzysztof
Opublikowano
kolego skoro jestes taki mądry to powiedz co mu jest, ja się na tym nie znam poprosiłem o pomoc skoro nie chcesz pomagac to nie zabieraj głosu
Opublikowano

Nie irytuj sie tak.

napisz skad wziales ten kod bledu bo jest to kod generyczny z jakiegos uniwersalnego skanera a one nie dzialaja zbyt dobrze z bmw. stad napisalem ci zeby znalezc kogos z inpa lub inny kolega disa a moze byc tez isid ale nie uniwersalny skaner. jak bys troszke poszukal to sam bys do tego doszedl - stad docinki innych uzytkownikow.

po tym kodzie tez mozna dojsc o co chodzi ale nie mam teraz dostepu do swojego lapka. spruboj google-generic codes bmw powinno znalezc stronke gdzie sie je wpisuje i tam dostaniesz opis.

Opublikowano

II Fault Code P1064 :

Description of OBD II Fault code P1064

 

FUEL RAIL PRESSURE (FRP) SENSOR CIRCUIT HIGH VOLTAGE AFTER IGNITION OFF

Possible failuer of OBD II Fault code P1064

Fuel Rail Pressure Sensor

Blockage of Return hose

Failure due to fuel (Fuel viscosity increases, etc.)

Diagnostic Procedure using AutoHex auto Scan tool tester

The IAT Sensor (IAT1) in the MAF Sensor voltage is detected less than a specified value for a set period of time.

Test Conditions using AutoHex Scan tool tester

Continuously

Clear Fault codes Conditions

The IAT Sensor (IAT1) in the MAF Sensor voltage is detected less than a specified value for a set period of time.

MIL Status

Check Engine Light ON

Opublikowano

dzięki za pomoc nigdzie czegoś takiego nie mogłem znaleść

 

jeśli możesz jeszcze pomóc w rozszyfrowaniu tego to bym był wdzieczny

Opublikowano (edytowane)

to duzymi literami to zbyt duze napiecie na czujniku cisnienia na szynie po wylaczeniu zaplonu. czyli moze byc zbyt duze napiecie lub cisnienie.

dalej jest opis co moze to powodowac

1. blad czujnika cisnienia na szynie CR

2. zablokowany przewod od nadmiaru paliwa

3. uzyte zle paliwo

 

w/g mnie to ty masz o tym wiedze jakie paliwo ostatnio tankowales. -byc moze marne. moze samochod dlugo stal i paliwo zamarzlo w przewodzie nadmiarowym.

a byc moze poprostu padl czujnik cisnienia. prawdopodobnie jest tam zaworek od nadmiaru paliwa i on tez moze szwankowac

 

jak masz dostep do INPA mozna te wartosci podejrzec w analog walues.

po wszystkim trzeba wykasowac blad

 

mam nadzieje ze to wystarczy

edytowane w celu poprawienia pomylki -przepraszam

Edytowane przez wafeltom
Opublikowano
powiedz mi jeszcze czy powinienem tankować 95 czy 98 ? obecnie cały czas tankuję 95 na statoil

 

 

mysle ze 98 - wieksza odpornosc na spalanie stukowe. a co za tym idzie mniejsze zuzycie paliwa bo sterownik silnika moze uzyc wiekszego kata wyprzedzenia zaplonu.

ale i tak stosuje sie paliwo zalecane przez producenta auta -sprawdz w instrukcji.

Opublikowano

nic sie nie zmienia - masz opis po angielsku i moj kolejny post wyedytowany i zmieniony i wszystkie te informacje jak najbardziej aktualne.

 

masz do sprawdzenia czujnik cisnienia na listwie moze byc problem ze stykami trzeba tez sprawdzic napiecie na calym aucie, zaworek (w listwie) przed nadmiarem paliwa,

przewod nadmiaru czy nie zagiety lub jakos zablokowany. jakosc paliwa.

 

pamietaj ze kod bledu wygenerowany zostal przez jakies nie znane mi urzadzenie i to nie zawsze dobrze dziala, a podalem ci info na temat bledu P1064 podanego przez ciebie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.