Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , otóż sprawa wygląda tak że samochód zaczyna falować gdy jest wcisnięty pedał hamulca oraz skręcona kierownica w lewo lub prawo gdy zaś kierownica jest na prosto i pedał hamulca jest wcisniety to nie falują obroty. Prosze o pomoc w tej sprawie, akurat na pobliskim szrocie stoi taka bmka wiec mogę serwo wyszarpać, chyba że jakiś układ podcisnienia nieszczelny, w każdym razie prosze o sugestie.
Opublikowano

właściwie pompa wspomagania nie ma nic wspólnego z serwem

jeżeli serwo po naciśnięciu hamulca nie syczy to raczej jest OK

zerknij na tą pompę,może ona blokuje silnik

ciekawy przypadek

te nieszczelności podciśnienia to też dobry trop

Opublikowano
Masz silnik 2.5 TD czyli popularny nastawnik dawki paliwa kończący powoli swój żywot. Objawy, każdy skok napięcia np: otwierając szyby, wciskanie hamulca, światła itd. Może też być przytarty wałek w pompie z czym też się spotkałem, nastawnik nie miał siły regulować dawki. Na diagnostyce komputerowej (nie o błędy mi chodzi) wyjdzie moja teoria choć lepiej nie bo to są koszta. Pozdro :) :D
Opublikowano

a ja mam taki problem ze jak na max akrece to obroty sporo spadaja pompa konczy zywot? chodzi cicho ale czasami jak by cos zacinalo, nie chce tez wracac fo jazdy na wprost?

1.8 m40

Opublikowano
ZA odpalanie na zimno ciepło to pompa ale widać że masz dobrą, a nastawnik dawki paliwa do sprawdzenia i czyszczenia. Dobry mechanik co się na tym zna zrobi to za 200 - 300 zł z ustawieniem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.