Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Proszę o pomoc odnośnie katalizatora, dokładnie chodzi mi o wersje euro3.

Zapchał mi się kat, wiec zmuszony byłem go usunąć, a dokładnie w tej chwili została się tylko pucha bo wkład wysypany.

Pomijając teraz lekkie klekotanie("echo") dochodzące z pustej puchy, oczywiście jestem za tym żeby kat wrócił na swoje miejsce i tu moje pytanie.

W ASO koszt 4000tyś, używanych kompletnie brak bo już od dłuższego czasu obserwuje all., a nawet jak by był to może i w takim samym stanie jak mój.

Czy można zastosować jakiś uniwersalny,odpowiedni do pojemności. Jak tak to jaki? Może już ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Po pierwsze nie "tyś" tylko "tys." a po drugie 4000tys. to 4 miliony, więc nie wiem w jakim ASO pytałeś o cenę, ale chyba coś Ci się pomyliło.
Opublikowano
Po pierwsze nie "tyś" tylko "tys." a po drugie 4000tys. to 4 miliony, więc nie wiem w jakim ASO pytałeś o cenę, ale chyba coś Ci się pomyliło.

 

Wielkie dzięki ze wyłapałeś tą literówkę, bo dokładnie o taką odp mi chodziło.

Opublikowano
po co ci kat wstaw rurke z nierdzewki zrob klasyczny przelot i po problemie, zle zrobiles ze zostawiles pusta puszke trzeba bylo wyciac w pizdziet i wstawic rure odrazu dzwiek twojej buni sie zmieni bedzie przyjemnie ryczalo z rury a roznicy nie poczujesz zadnej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.