Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam następujący problem przy przejazdach przez zwalniacze lub ogólnie na dołach skrzypi mi przednia część zawieszenia jaki może być tego powód ? .I drugie pytanie jak sprawdzić czy moje zawieszenie jest standardowe czy też w wersji m ?
Opublikowano
Najczęściej skrzypią tuleje wahacza pewnie tak skrzypią.Jak auto stoi naciskaj jedną stronę kilka razy i zobacz czy słychać.Tak samo druga :D
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam mam następujący problem przy przejazdach przez zwalniacze lub ogólnie na dołach skrzypi mi przednia część zawieszenia jaki może być tego powód ? .I drugie pytanie jak sprawdzić czy moje zawieszenie jest standardowe czy też w wersji m ?

 

Zawieszenie sprawdzisz rozkodowując VIN

 

"Aby móc korzystać z bezpłatnej wyszukiwarki internetowej, wystarczy zalogować się na stronie głównej portalu, używając ogólnej nazwy użytkownika „eu111111” i hasła „bmwetk1”

http://www.bmw.pl/pl/pl/owners/parts/electronic-parts-catalogue/electronic-parts-catalogue.html

Kliknij z prawej strony na "Elektroniczny katalog części".

 

Był temat na forum o skrzypieniu zawieszenia na tylnej osi, a co z przodem??? Zacznij od umycia podwozia z przodu, może sól zrobiła swoje.

U mnie skrzypiało kiedyś zimą tylne zawieszenie i na wiosnę samo przestało - nic nie robiłem.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Witam mam następujący problem przy przejazdach przez zwalniacze lub ogólnie na dołach skrzypi mi przednia część zawieszenia jaki może być tego powód ? .I drugie pytanie jak sprawdzić czy moje zawieszenie jest standardowe czy też w wersji m ?

Auto masz z 2010 tak więc młode. :cool2:

Rozpocząłbym od sprawdzenia odbojów amortyzatorów przednich. Zanieczyszczone tzw. baranki w 90% przypadków powodują skrzypienie.

 

Pozdrawiam :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam mam następujący problem przy przejazdach przez zwalniacze lub ogólnie na dołach skrzypi mi przednia część zawieszenia jaki może być tego powód ? .I drugie pytanie jak sprawdzić czy moje zawieszenie jest standardowe czy też w wersji m ?

Auto masz z 2010 tak więc młode. :cool2:

Rozpocząłbym od sprawdzenia odbojów amortyzatorów przednich. Zanieczyszczone tzw. baranki w 90% przypadków powodują skrzypienie.

 

Pozdrawiam :cool2:

Dokladnie :-)

Tydzien temu tez mi skrzypialo z przodu jak stara wersalka. Pojechalem do mechaniora poogladal wszystko i faktycznie okazalo sie ze oslona odboju amora wydaje taki dzwiek. Wyczyscil nasmarowal i powiedzial zeby jezdzic, jak znow zacznie skrzypiec to wymienic na nowe i spokoj. Tez myslalem na poczatku ze to tuleje wachacza lub gumy stabilizatora ale wyszlo na baranka.

🙃🙃

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam.

 

Ja mam E90 z 2005 r. i również mi skrzypi na progach zwalniających i na poprzecznych uskokach na drodze. Wymienione: amortyzatory 4 szt. nowe, wahacze przód, łączniki stab., drążki kier.

 

Doszliście do tego co to jest?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale skrzypi jak stara kanapa czy stuka? Wymieniles amory ale wymieniles tez odboje z oslonami?

🙃🙃

Opublikowano
Hmm zależy od predkosci z jaka najade na próg zwalniajacy czy inna nierówność poprzeczna. Jak wolno to nawet czasami sie nie odezwie. Jak szybciej to zaskrzypi i nawet puknie czuje to normalnie w podlodze o troche w kierownicy ale pewnie sie niesie po budzie. Nie wiem czy to normalne ale np. jak stojei mam wrzucony luz i dodaje gazu to buja budą delikatnie to normalne? No i przy odpaleniu na cieplym silniku od czasu do czasu cos puknie. Kupilem wazeline tech i popsikalem gumy stabilizatora, tuleje wahacza górnego, i odboje na amorach. Nie wymienialem odbojow z amorami.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
gumy drążka stabilizatora przedniego, miałem to samo jak sie przejechało przez progi. Zapłaciłem 30zł za sztuke *2= 60zł. Dostałem w żółtym opakowaniu bo były tansze niż FEBI a w srodku tez były FEBI ( odalne na gumie) wiec nie przepłaciłem za samo opakowanie :) Oryginał ok 100zł ale sie nie opłaca bo to sama guma która może tylko skrzypieć i nic innego złego sie nie stanie
Opublikowano
oo coś do mnie też jestem tego ciekawy czy da radę samemu bo u mnie chyba też to słychać;p e90 lubi strasznie skrzypieć;p
Opublikowano
Pojedz gdzies na podnosnik, niech poruszaja zawieszenie lomem to od razu bedzie wiadomo skad skrzypienie.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nie wiem czy to coś pomoże, ale mi skrzypiało z tyłu, szczególnie jak przez progi przejeżdżałem. Kupiłem 2 dolne tuleje pływające, wymieniłem i jest cicho :)
Opublikowano
Bylem na warsztacie poruszali lomem i wyszedł looz na tylnym wahaczu z przodu lecz po wymianie nadal skrzypi :/ a nic innego nie wyszlo.

Hm. Kolega jak mu skrzypialo a badanie lomem nic nie wykazalo dal maglownice do regeneracji i przeszlo.

Opublikowano

ja na dniach wymieniłem łączniki i drążki bo miałem dziwny luz . A jak na złość teraz stuka strasznie na poprzeczych koleinach np. przejeżdzając wolno skrzyżowanie , rondo ...

ktoś ma może jakieś pomysły? Sprawdzali zawiesznie mi Panowie i nic nie widzą ;/ albo nie mają siły i weny jak to sprawdzić :duh:

 

Jakieś pomysły?

sprzedam E90 . 2007 r. 214 tys km . bezwypadkowa


http://images9.fotosik.pl/3382/17096446618ee79emc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/f4b104e47553a614mc.jpghttp://images9.fotosik.pl/3382/52cc5e934e5d2209mc.jpg

Kamil

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.