Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam moja 320i dmucha ciepłym powietrzem po wyżej 1tys. obr. a po niżej dmucha tylko zimnym co to może być?

dodam, że niedawno zakładałem nową chłodnicę. :cry:

Opublikowano
Albo słabo odpowietrzony okład, albo pompa wody siada i ma za małą wydajność.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

a przed wymianą było dobrze czy tak samo???

początkowo trzeba ja bardzo dobrze odpowietrzyć (tak ze 40min zejdzie) a potem termostat i pompę zobaczyć !!!

Opublikowano (edytowane)

Problem z nagrzewnicą, ma słaby przepływ płynu,jest zakamieniona i nie do końca drożna.Dopiero na wyższych obrotach,większym przepływie jest w stanie się nagrzać i tym samym oddać ciepło.

Oczywiście to wszystko ,jeśli jest dobrze odpowietrzony układ,bo nagrzewnica jest najwyższym punktem układu.

Edytowane przez maniura
Opublikowano
W sumie to chyba najbardziej prawdopodobne, nie pomyślałem o tym :) .

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
U mnie to była wina termostatu, na wolnych leciało letnie dopiero na wyższych obrotach grzało. Po wymianie jest dobrze, ale wydaje mi się ze pasuje pompe wody wymienić bo na wolnych leci dosc ciepłe a jak dam delikatnie po obrotach to juz naprawde piekło :)
Opublikowano

Dzięki za odpowiedź

problem jest tego typu, że nie do końca mi wychodzi odpowietrzanie bo weszło już 11l płynu a nie widać, że by wyciekało i dalej nie jest pełna :| dzisiaj jak ją odpaliłem i zagrzałem to wgl. nie grzało wnętrza a temp. cały czas rosła po czym doszła do czerwonego pola i sama z siebie spadła a po 2 godz. jak odpaliłem to dalej się temp. silnika podnosi i przewód przed termostatem jest gorący a za termostatem nie dość, że zimny to miękki ja już nie rozumiem tego samochodu ;}

Opublikowano
ale on czasem zaskakuje i sam z siebie zbija temp(czasem) a wydaje mi się, że termostat jak by się zaciął to by nie zbiło temp. a mam jeszcze pytanie ile płynu chłodniczego wchodzi do chłodnicy?
Opublikowano

pokaże wam coś i chyba wszystko będzie jasne

http://img832.imageshack.us/img832/2941/20130109149.jpg

http://zapodaj.net/4326af59615f6.jpg.html

no chyba że samochód posiada instalacje lpg to wtedy może być około ze 2liteki więcej +/-

a co do termostatu można go wrzucić do szklanki z gorącą wodą i wtedy będzie wszystko jasne !!!!

Opublikowano
Witam moja 320i dmucha ciepłym powietrzem po wyżej 1tys. obr. a po niżej dmucha tylko zimnym co to może być?

dodam, że niedawno zakładałem nową chłodnicę. :cry:

 

Na pewno nie jest to wina termostatu,w końcu jego położenie (pozycja) nie zmienia się pod wpływem obrotów,lecz temperatury.

Zauważ,że nagrzewnica ,jest w małym obiegu płynu, a ogrzewanie działa,gdy jeszcze termostat jest zamknięty.

Więc skoro dmucha ciepłe powietrze przy 1000 obr,to będzie też przy 700 obr.

Opublikowano

Więc termostat możesz wykluczyć,on nie ma wpływu na takie zachowanie.

Pozostaje pompa(urwany wirnik,typowa usterka),lub nagrzewnica.

Czy silnik się przegrzewa,lub nie dogrzewa,są skoki temperatury na wskaźniku?Jeśli nie ma takich objawów to pompa i termostat odpadają.

Opublikowano
Czyli układ na pewno ma za małą wydajność.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.