Skocz do zawartości

E34 520i M20B20 na postoju temp wychodzi za pion


rpw_2005

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie, do jakiej wartosci moze dojsc temperatura plynu na postoju na wolnych obrotach?, zaobserwowalem ze po 40 minutowym postoju wskazowka dochodzi mi prawie do nastepnej kreski za pionem (wskazniki analogowe z 89' byly sprawdzane i są ok) dluzej niz 40 minut nietrzymalem bo niechcialem go przegrzac, czy wskazowka moze na postoju wychodzic poza pion? w czasie jazdy i w korkach jest ok, choc wiadomo ze o tej porze roku jest zimno.

Dodam ze jest nowa pompa wody, termostat, nowy plyn i uklad odpowietrzony.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powitac a wiskoze masz sprawna :?: sprawdz wisko bo moze sie nie zapinac a wczesniej tez tak miales przed wymianami tych czesci co wymieniales :?: termostat zlorzyles jakiej firmy bo jak jakis lipny zamiennik to moze sie nie otwiereac ja kiedys to przerabialem ale w innych autach ja jak kupuje termostat z zamiennika to" wachler" jak org.jest drogi taki mam u siebie teraz i dziala bez problemowo jest jeszcze inna obcja moze zle odpowietrzyles uklad :norty:temperatura jak jest wszysko sprawne nie powinna sie wychylic wiecej jak za polowe na grobosc wskacowki i za chwile powinna opasc na srodek tak ze ja obstawiam te dwie mozliwosci Ps: :idea: mialem i mam kilka bemek i w kazdej temp mi sie nie wychylała poza polowe ale kiedys w e12 z takim silnikiem jak ty masz jak sie zaczela tak wychylac to uszczelke pod glowica mialem wywalona ale to juz najczarniejsza opcja a jeszce jedno masz dobre ogrzewanie :?: opisz co i jak to moze uda mi sie ci pomoc :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat wymienialem w znajomym warsztacie/stacji kontroli pojazdow, oni tylko najdrozsze czesci kupuja :lol: , układ tez oni odpowietrzali, podczas wymian dzwonili ze mam wisko do wymiany, oczywiscie zgodzilem sie na jego wymiane, po czym znow otrzymalem telefon ze "mechanicy mocniej zagrzali samochod" i stare wisko jest jednak sprawne i nietrzeba wymieniac wiec pozostalo stare, przed wymiana czesci tez tak mialem ze po 40 minutwej pracy na wolnych temp wychodzila poza polowe i byla o grubosc przed nastepna kreska, co do uszczelki to sprawdzam plyn i niema ubytkow, olej tez jest czysty, niema masla pod korkiem, ogrzewanie dziala b. dobrze na nogi i na szyby, srodkowy panel niegrzeje wcale, auto bylo podpinane pod komputer i temp wahala sie niby od 70 do 106 stopni w zaleznosci od warunkow pracy, podczas jazdy wskazowka jest wychylona o swoja grubosc za kreske PRZED pionem, w korkach jest MIEDZY pionem a kreska przed nim, zegary wymienione i pokazuja to samo co stare.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak złapie pion to ma tam siedzieć co by się nie działo. Wygląda na to, że termostat otwiera obieg za wcześnie, a wentylator jednak chłodzi za słabo.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to wygląda na visco. No chyba, że termostat jakiś lipny. Sprawdzali termostat przed założeniem? Tak jak haras Ci napisał, najlepiej włożyć termostat "wachlera", chociaż mój przedostatni nie wytrzymał nawet 1roku, niby się otwierał i zamykał, ale nie otwierał sie do końca. Odpowietrzenie też musi być dobrze zrobione, a to trochę trwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.