Skocz do zawartości

Bmw 2.0 e36 gaz sekwencyjny


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie chciałbym kupic sobie bmw e36 z silnikiem 2.0 150 i znalazlem zadbanego itd ale nie chodzi o to tylko w aucie jest zainstalowana instalacja gazu sekwencja na którym jest przejechane ok 15 tyś km i instalacja była przeinstalowywana rok temu czyli zmieniał te komputery itd lecz zapomniałem czy stary gaz to była sekwencja czy nie i mam takie pytanie

 

 

1. Jeżeli stary gaz to nie była sekwencja i teraz założył sekwencje to się opłaca kupowac [ wiem ze aut na gaz sie nie oplaca kupowac ,lecz autem nie bede robic 100-150 tys przebiegu tylko 50 tys km i bede zmieniac ]

 

2. Jeżeli wczesniej była sekwencja i jest teraz nowa to dobrze? Wiem że dobrze bo nowe komputery itd

 

3. Jakie są najwazniejsze przedmioty jezeli chodzi o gaz o co pytac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to w ogóle za hasło: sekwencja?

 

To jak bym powiedział, że mam samochód. Jeśli instalacja jest poprawnie założona, na dobrych komponentach (o co pytać: elektronika/sterownik, reduktor, wtryskiwacze), to warto kupić z gazem. I tyle w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gadałem z typkiem ostatnio to powiedział mi ze przełożył z innego auta sekwencje do e36 i przejechane ok 20 tyś km i że wczesniej bmw nie było gazowane . gaz mówił ze nie jest wbity w dowód i że za tydzien jedzie to zrobic. Powiedział jeszcze że czasami mu gaśnie na gazie jak jeździ wiecie moze jaka moze byc przyczyna ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no stary, tego Ci nikt nie powie, tym bardziej że sam jeszcze nie wiesz jakie graty tam siedzą; zresztą, nieważne jakie siedzą, to jest jakiś problem i myśląc pesymistycznie to może być i nawet cała instalacja (no oprócz butli) do wymiany, a może i nawet już silnik dostał w tyłek od niej

a jak nie ma tego w dowód wbite, to już chyba w ogóle pora odpuścić bo się jeszcze okaże, że butla nie ma homologacji, że zakładane w garażu w jedno popołudnie itd.

LGP to dobry pomysł, ale musi być założone z głową, bo inaczej to tylko męka i kłopoty

 

w ogóle jak silnik gaśnie to musi być niezła kaszana - bo nawet jak gazu zabraknie albo reduktor zamarznie, to powinno na benzynę przełączać od razu, a tu nawet tego nie robi :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim muszą być spełnione dwa warunki abyś zarejestrował to auto:

- mieć homologacje na butle [sprawdzane przy przeglądzie]

- mieć fakturę montażu

 

 

Jeżeli nie będziesz tego miał a LPG będzie wbite w dowód do mogą zacząć się problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze pomyślałem ostatnio że lepiej jeździć autem bez gazu i pomyślałem że jak koleś mówił że mi obniży cene za to że auto gaśnie czasami to ja bym je kupił i w piz** wywalił gaz i jeździł bez gazu , tylko że jak auto juz dostało w dupe gazem to chyba do bani pomysł co wy o tym sądzicie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź z nim na hamownię to dowiesz się w jakim jest stanie.

 

Instalację gazową, nawet najgorzej działającą, można ogarnąć samodzielnie. Koszt dużo mniejszy niż zakładanie nowej. Moim zdaniem można rozważyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.