Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie chciałbym kupic sobie bmw e36 z silnikiem 2.0 150 i znalazlem zadbanego itd ale nie chodzi o to tylko w aucie jest zainstalowana instalacja gazu sekwencja na którym jest przejechane ok 15 tyś km i instalacja była przeinstalowywana rok temu czyli zmieniał te komputery itd lecz zapomniałem czy stary gaz to była sekwencja czy nie i mam takie pytanie

 

 

1. Jeżeli stary gaz to nie była sekwencja i teraz założył sekwencje to się opłaca kupowac [ wiem ze aut na gaz sie nie oplaca kupowac ,lecz autem nie bede robic 100-150 tys przebiegu tylko 50 tys km i bede zmieniac ]

 

2. Jeżeli wczesniej była sekwencja i jest teraz nowa to dobrze? Wiem że dobrze bo nowe komputery itd

 

3. Jakie są najwazniejsze przedmioty jezeli chodzi o gaz o co pytac

Opublikowano

Co to w ogóle za hasło: sekwencja?

 

To jak bym powiedział, że mam samochód. Jeśli instalacja jest poprawnie założona, na dobrych komponentach (o co pytać: elektronika/sterownik, reduktor, wtryskiwacze), to warto kupić z gazem. I tyle w temacie.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Gadałem z typkiem ostatnio to powiedział mi ze przełożył z innego auta sekwencje do e36 i przejechane ok 20 tyś km i że wczesniej bmw nie było gazowane . gaz mówił ze nie jest wbity w dowód i że za tydzien jedzie to zrobic. Powiedział jeszcze że czasami mu gaśnie na gazie jak jeździ wiecie moze jaka moze byc przyczyna ?
Opublikowano

no stary, tego Ci nikt nie powie, tym bardziej że sam jeszcze nie wiesz jakie graty tam siedzą; zresztą, nieważne jakie siedzą, to jest jakiś problem i myśląc pesymistycznie to może być i nawet cała instalacja (no oprócz butli) do wymiany, a może i nawet już silnik dostał w tyłek od niej

a jak nie ma tego w dowód wbite, to już chyba w ogóle pora odpuścić bo się jeszcze okaże, że butla nie ma homologacji, że zakładane w garażu w jedno popołudnie itd.

LGP to dobry pomysł, ale musi być założone z głową, bo inaczej to tylko męka i kłopoty

 

w ogóle jak silnik gaśnie to musi być niezła kaszana - bo nawet jak gazu zabraknie albo reduktor zamarznie, to powinno na benzynę przełączać od razu, a tu nawet tego nie robi :mad2:

Opublikowano

Przede wszystkim muszą być spełnione dwa warunki abyś zarejestrował to auto:

- mieć homologacje na butle [sprawdzane przy przeglądzie]

- mieć fakturę montażu

 

 

Jeżeli nie będziesz tego miał a LPG będzie wbite w dowód do mogą zacząć się problemy.

Opublikowano
Kurcze pomyślałem ostatnio że lepiej jeździć autem bez gazu i pomyślałem że jak koleś mówił że mi obniży cene za to że auto gaśnie czasami to ja bym je kupił i w piz** wywalił gaz i jeździł bez gazu , tylko że jak auto juz dostało w dupe gazem to chyba do bani pomysł co wy o tym sądzicie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.