Skocz do zawartości

328 M52 Po wymianie termostatu nadal nie ma ogrzewania.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

mam taki problem że mam słabe ogrzewanie w samochodzie i dodatkowo robi sie maź pod kurkiem wlewu oleju (w rurce od odmy jest to samo taka lekko ubita śmietana )

na dodatek powiem że nie rośnie olej a z płynem chłodniczym jest to samo tylko w drugą stronę. Wymieniłem termostat i obudowę i dalej bez zmian, dobrze odpowietrzana była (chyba z 1h ) robię dystans około 10km w jedna stronę !!! Słabo dogrzana ???

proszę o jakieś rady . :?

Opublikowano
Jeżeli dalej nie ma ogrzewania to winny jest elektrozawór,a jeśli masz klime to masz 2 elektrozawory za silnikiem .Miałem to samo z tym że w is
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
moze byc zasyfiona chlodniczka od ogrzewania. sprawdz czy oba przewody sa cieple tak samo jak ten cieplejszy do chlodnicy.

jak go zostawisz na wolnych obrotach dluzsza chwile to temperatura rosnie powyzej normalnej?

nie stoi cały czas na środku może czasem ale to raczej cały czas stoi w pionie ! ! !

Opublikowano
zrób jak mówię .Zdejmij elektrozawor(y) i podepnij zasilanie 12v powinien się odblokować sprawdź gumeczki które tam też są .Jak się nic nie porusza to sa walnięte
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Powiem tak chyba tylko to mi zostało bo walczę z tym od jakiegoś czasu z początku myślałem że wina leży po stronie termostatu po wymianie dalej to samo czasem bylo tak ze na wyższych obrotach leci ciepłe to zobaczyłem jaki jest stan filtra kabinowego co sie okazało ze w ogóle go tam nie było ktoś coś już kiedyś kombinował :x ale kupilem dałem nowy oczywiscie wszystko dokładnie oczyściłem z liść odkurzaczem ale dalej bez zmian !

A co powoduje tą maź pod korkiem wlewu oleju i w rurce od odmy ? ? ? Może być po prostu niedogrzana ???

Opublikowano
Powiem tak chyba tylko to mi zostało bo walczę z tym od jakiegoś czasu z początku myślałem że wina leży po stronie termostatu po wymianie dalej to samo czasem bylo tak ze na wyższych obrotach leci ciepłe to zobaczyłem jaki jest stan filtra kabinowego co sie okazało ze w ogóle go tam nie było ktoś coś już kiedyś kombinował :x ale kupilem dałem nowy oczywiscie wszystko dokładnie oczyściłem z liść odkurzaczem ale dalej bez zmian !

A co powoduje tą maź pod korkiem wlewu oleju i w rurce od odmy ? ? ? Może być po prostu niedogrzana ???

 

Jak masz takie małe przebiegi (10km), to majonez przy tych temperaturach będzie.

W/g mnie, jeśli elektrozawory nagrzewnicy działają (a skoro leci letnie, to działają), to masz do wymiany nagrzewnicę.

 

PS.

jeździsz na benzynie, czy cyklonie ?

 

pozdr.

 

Mariusz

Opublikowano

bujam i na bp i lpg w zależności od zamożności portfela :shock:

A co do chłodnicy od nagrzewnicy to jest różnie gdy jest tak z 5stopni na + to grzeje fajnie tylko jak jest już zimniej to tak rożnie bywa :shock:

patrzyłem jeszcze węże od elektrozaworów raz są ciepłe raz gorące :?:

a czy węże powinny być spuchnięte przy chłodnicy od zbiorniczka wyrównawczego ?

 

Wyciągnę jeszcze te elektrozawory przeczyszczę i zobaczymy wtedy :idea:

Opublikowano
a odpowietrzales obieg chlodzenia parownika ?? bo ja mialem taki sam przypadek

 

viewtopic.php?f=68&t=201748

 

jakby tam bylo powietrze to parownik by zamarzal i nie jazdzil by na gazie. z drogiej strony ciekawy jestem jak jest podlaczona woda w parowniku bo jesli nieprawidlowo to on moze robic cala robote tutaj (zaklocac obieg na nagrzewnice)

Opublikowano
parownik jest dobrze odpowietrzony bo jest gorący !!! a co do podłączenia parownika płynem chłodzącym to jest podłączony wężami do przepustnicy czy też wcześniej :!:
Opublikowano

chłodnica ma dopiero ze 2lata to przypuszczam że jeszcze nie jest zakamieniała, a co do tych wężów to jeden z nich jest troszkę zawsze chłodniejszy ten pierwszy od pasażera ! !

!

a to już chyba zobaczę w nowym roku :D

Więc wszystkim życzę Dobrego nowego roku :) 2013 i szerokości

Pozdrawiam

 

RadzioSS

Opublikowano

Hm, pomimo, ze jestem nowy to pozwólcie, że się udzielę. Miałem taki sam przypadek tylko, że w 2.5 benzyna m50... ogrzewanie nie działało, dziwna maź pod korkiem wlewu oleju.

Jeździłem z tym, bo było ciepło... Heheh. Potem zrobiło mi się gorąco jak się zagotował :mad2: Mechanik po sprawdzeniu wszystkiego odrzucił termostat, pompe wody, elektrozwory... i co się okazało. Uszczeleczka pod głowicą poszła.... To się ja wtedy zagotowałem :)

Opublikowano
a jakie miałeś objawy uciekał płyn chłodniczy czy rosną olej, a może tylko nie było ogrzewania w samochodzie bo któraś komora płaszcza wodnego nie domagała i łapała lewego wrpga !!
Opublikowano
mozesz sprobowac zalac do ukladu srodek do czyszczenia ukladu chlodzenia lub wsypac 4 opakowania kwasku cytrynowego a puzniej wyczyscic przeplukac uklad i odpowietrzyc z boku termostatu obudowy powinna byc srubka do odpowietrzania
jedynakk
Opublikowano
a jakie miałeś objawy

 

 

Płyn chłodniczy uciekał, falowanie obrotów, później grzał się, brak nawiewu ciepłego, ta całą maź, w zbiorniczku wyrównawczym rosołek.

Opublikowano

dziwne bo ja jak niekiedy jadę to mam tak że czasem na zimnym silniku zwłaszcza na zimnym silniku (wolne obroty) spada prawie na 400 a 500 obrotów i jak by miał zgasnąć ale zaraz po chwili wszystko wraca do normy bardziej mi to wygląda na krokowy ale może się mylę !!! a co do płynu to cały czas go sprawdzam czy maleje i nie wygląda by malało !!!

ale ostatnim czasem zauważyłem że zaczyna powoli grzać w samochodzie ale to muszę przejechać dobre 10km !!!

Opublikowano

takie zjawiska u mnie zauważyłem

http://img841.imageshack.us/img841/6381/20130103115.jpg

http://img703.imageshack.us/img703/6007/20130103114.jpg

http://img221.imageshack.us/img221/8956/20130103109.jpg

http://img197.imageshack.us/img197/9831/20130103106.jpg

http://zapodaj.net/3cd76a5bcefe5.jpg.html

http://zapodaj.net/e706f81ba595d.jpg.html

http://zapodaj.net/4ea03b65f1b48.jpg.html

http://zapodaj.net/1c3585ff75306.jpg.html

http://zapodaj.net/da655b4006ca5.jpg.html

Prawdopodobnie przypuszczam że głowica będzie do zdjęcia :x

A wy co powiecie ???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.