Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko, dziś udało mi się z drobnymi problemami ściągnąć E46 w M-pakiecie z silnikiem M54B25 :D Auto ma niestety trochę wad.

 

Falują jej obroty i przy mocniejszym wciśnięciu gazu auto się dławi i przestaje przyspieszać, pali się błąd silnika :/ Przepływka? Ze 3 razy na trasie coś jej zaskoczyło i szła jak rakieta!

Wiejska dźwignia od ręcznego która nie trzyma na ząbkach. Podejdzie dzwignia od każdej e46?

Cieknie chłodnica, ale to domyślam się że musze po prostu kupić nową bo sprzedający wlał uszczelniacz i cały płyn jest z jakimś srebrnym syfem.

Potrzebuję też wymienić ten taki plastik przy którym są przełączniki, niestety nie wiem jak to się nazywa i nie mogę tego znaleźć.

Kierownice mam do obszycia, jest na forum jakis spec? :) Gałka widzę że bedzie mnie kosztować 260zł :O

 

A tak to jestem mimo wszystko w niej zakochany, przy 160 strzleił nam wentyl z tyłu i czekaliśmy 2h aż kolega dowiezie nam zapas :D

 

 

viewtopic.php?f=69&t=117886

Opublikowano

Opisz temat właściwie, wpisz pod avatarem co posiadasz ... bo tobie temat zamkną.

Fajnie że pokochałeś "to coś" w Bmw :cool2:

Martwi mnie tylko kiera i gała jak mówisz że zorane, ciekawe jaki przebieg.

Mi nigdy chłodnica nie ciekła, nawet w oplu ( bitym ), cóś może z przodem było

Jaki plastik, jakie przełączniki ... jeśli plastiki są to masz na nich nr, jak jest nr to jesteś w domu.

http://www.realoem.pl/ - proponuje się zapoznać, przyda się na przyszłość

Gałę bierz niski mPak, czyli jeśli masz ori mpak to taką jak miałeś, chociaż może też być wysoki mPak

Opublikowano

Sprawdź lewe powietrze, często gumy za przepływomierzem szt. 2 są popękane, sparciałe i dlatego mogą falować obroty i stąd żółta kontrolka komputera.

Dźwignia od ręcznego podejdzie od każdej e46.

Opublikowano
Dziękuje za odpowiedzi, zaraz uzupełnie swoją sygnaturę. Auto jest 100% bezwypadek, przebieg na zegarach 159k km :D

 

 

To masz zaskakujace objawy jak na 159kkm :cool2:

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Opublikowano
oj różnie to bywa z przebiegami - kiedyś w pracy mieliśmy służbówkę od nowości - 60 tyś km jak ją zdawaliśmy i mieszek cały poszarpany, w ogóle środek wyglądał na 260, nakładka na pedale sprzęgła ostro wytarta.... wiem wiem bo to służbowe... ale nawet prywatne ręce mogą zasyfić auto...
Opublikowano
No ten jest wyjątkowo zaniedbany, już takie mam szczęście, zawsze kupię strucla :D Ale mam w koncu wymarzone bmw. Teraz bede je sukcesywnie doprowadzał do jak najlepszego stanu. Do 10 stycznia musi postać w garażu i poczekać na zastrzyk gotówki. Jutro wielkie mycie i czyszczenie środka :D
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.