Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie, mam pytanie odnośnie wymiany filtra paliwa w e90 325i. Silnik N52B30, wersja hamerykańska.

 

Ciężko mi znaleźć jakieś informacje na tematy wymiany filtra paliwa w tym modelu w silnikach benzynowych. Jak to jest ? Na real oem widnieje tylko coś takiego jak zestaw naprawczy filtra paliwa/pompy paliwa.

 

Wklejam link z real oem : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VB13&mospid=48522&btnr=16_0601&hg=16&fg=15

 

Ktoś wie co jaki przebieg sie wymienia te filtry ? W serwisie mnie pan poinformował ze chyba co 100k km.

 

Jeśli ktoś z was posiada jakieś informacje na ten temat to będę wdzięczny.

 

Pozdrawiam i Wesołych Świąt !

Opublikowano

Ja też chciałem wymienić filtr paliwa przy wymianie oleju i pozostałych filtrów i okazuje się ze jest to prawdopodobnie zbędne.

Filter paliwa jest gdzies wbudowany w bak czy gdzies w jego okolicach (tak mi powiedzial sprzedawca, u którego chciałem zamówić tą część) i podobno nie ma potrzeby jego wymiany. No chyba, że ktoś bardzo się na to uprze. Ja zrezygnowałem, wiec piszę tylko tyle co wiem na ten temat.

Opublikowano
Też szukalem tematu do 320i, filtry są z węglem aktywnym niewymienne serwisowo, tzn jak sie uprzesz to 90 coś ojro, ale ponoć na całe życie samochodu.
  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam,

 

Nie chce zbednie zakladac nowego tematu wiec podpinam sie pod ten.

 

Czy filtr paliwa w bmw e92 2007 325i N52B25 sie wymienia czy tak jak pisali przedmowcy - nie podlego wymianie...?

 

Nie wiele moge znalezc w necie na ten temat.

Opublikowano
Sprawdźw katalogu części, na 99% jest niewymienny, ale jak zajdziesz do ASO to pewnie Kupisz, pytanie tylko czy jest sens wymieniać - jeżeli auto ma duży przebieg to może tak :)
Opublikowano

Witam

 

Tam chyba filtr jest w baku.

Slyszalem ze robia dodatkowy filtr na instalacji,ale to we wlasnym zakresie.Moge sie mylic.;p

Opublikowano

Każdy filtr kiedyś powinno się wymienić ;) Skoro coś filtruje, to na zdrowy rozum, kiedyś będzie miał mniejszą wydajność albo słabiej filtrował.

U siebie tydzień temu wymieniałem, przebieg 165k, tyle że silnik N43, filtr bardzo podobny albo i taki sam.

Znalazłem typa na alledrogo co mi za 660zł prosto od VDO sprowadził.

Opublikowano

Wymieniałem u siebie w e90 - 335i nr filtra to 16117163295 - zamienia się z 228-242-005-002Z VDO.

 

Trzeba zdemontować kanapę,

zdemontować przewody elektryczne zasilające i zaślepy podłogi po 4 nakretki m6 na jeden zaślep,

zdemontować przewód zasilający w paliwo idący do przodu auta,

odkręcić moduł z filtrem - lewa strona auta,

odkręcić moduł z pompa w baku po prawej stroni auta,

wyciągnąć pompę - elektryczną ze zbiornika,

odpiąć 3 przewody idące do modułu,

wyciągnąć moduł,

później kolejność montażu odwrotna.

 

czas wymiany ok godziny we dwie osoby na spokojnie,

 

Producent VDO robi ten moduł tylko dla BMW, w zestawie znajdują się nowe oringi pod oba moduły aby paliwo nie ciekło... Aso ceni ten moduł-filtr +/- 1000 zł ja kupiłem połowę taniej, czekałem 2 miesiące na przesyłkę z Niemiec. Widać ze to oryginał, ma zamazane znaczki BMW..

Czy wymiana coś dała? nie wiem, wkrótce sprawdzę na hamowni to dam znać :)

 

Zdjęcia poniżej...

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/8f7ed520b748.jpg

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/00d38d9511a4.jpg

 

Pasuje do:

Część 16117163295 (Zest.napr. filtra paliwa z reg. ciśn.) została znaleziona w następujących pojazdach:

 

E81: Informacje szczegółowe E81

E81 130i 3-drzwiowy, Europa

 

 

E82: Informacje szczegółowe E82

E82 125i Coupé, Europa

E82 135i Coupé, Europa

E82 M Coupé Coupé, Europa

 

 

E84: Informacje szczegółowe E84

E84 X1 25iX SAV, Europa

E84 X1 28iX SAV, Europa

 

 

E87N: Informacje szczegółowe E87N

E87N 130i 5-drzwiowy, Europa

 

 

E88: Informacje szczegółowe E88

E88 125i Cabrio, Europa

E88 135i Cabrio, Europa

 

 

E90: Informacje szczegółowe E90

E90 323i Limousine, Europa

E90 325i Limousine, Europa

E90 325xi Limousine, Europa

E90 330i Limousine, Europa

E90 330xi Limousine, Europa

E90 335i Limousine, Europa

 

 

E90N: Informacje szczegółowe E90N

E90N 323i Limousine, Europa

E90N 325i Limousine, Europa

E90N 325xi Limousine, Europa

E90N 330i Limousine, Europa

E90N 335i Limousine, Europa

E90N 335xi Limousine, Europa

 

 

E91: Informacje szczegółowe E91

E91 323i Touring, Europa

E91 325i Touring, Europa

E91 325xi Touring, Europa

E91 330i Touring, Europa

E91 330xi Touring, Europa

E91 335xi Touring, Europa

 

 

E91N: Informacje szczegółowe E91N

E91N 323i Touring, Europa

E91N 325i Touring, Europa

E91N 325xi Touring, Europa

E91N 330i Touring, Europa

E91N 335i Touring, Europa

E91N 335xi Touring, Europa

 

 

E92: Informacje szczegółowe E92

E92 323i Coupé, Europa

E92 325i Coupé, Europa

E92 325xi Coupé, Europa

E92 330i Coupé, Europa

E92 330xi Coupé, Europa

 

 

E92N: Informacje szczegółowe E92N

E92N 323i Coupé, Europa

E92N 325i Coupé, Europa

E92N 325xi Coupé, Europa

E92N 330i Coupé, Europa

E92N 335i Coupé, Europa

E92N 335xi Coupé, Europa

 

 

E93: Informacje szczegółowe E93

E93 323i Cabrio, Europa

E93 325i Cabrio, Europa

E93 330i Cabrio, Europa

 

 

E93N: Informacje szczegółowe E93N

E93N 323i Cabrio, Europa

E93N 325i Cabrio, Europa

E93N 330i Cabrio, Europa

E93N 335i Cabrio, Europa

Opublikowano
Możesz napisać do użytkownika wojtek-1313 na allegro, na moją prośbę ściągnął dla mnie filtr prosto od producenta.

 

Tutaj znalazlem sporo tanszy ale nie mam pewnosci czy to oryginal:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/VDO-BMW-1-3-Series-X1-E81-E93-2005-Fuel-Pump-Assembly-Petrol-2-5L-3-0L-/141244075066?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20e2cd8c3a

 

 

Tak z ciekawosci jesli producent mowi ze filtra sie nie wymienia to co ile myslicie zeby wymieniac..??

 

Mam 62k mil nalatane...

Opublikowano

Tak, to jest oryginał. VDO produkuje sporo sprzętu dla BMW.

Tutaj masz katalog online - http://web.tecdoc.net/vdo/home.jsp, szukajka działa zarówno dla numerów VDO jak i BMW.

Z przesyłką masz prawie 140 funtów, obecny kurs 5,65zł, czyli 800zł, na bmwstore.pl ta część niecałe 900zł.

Napisz do tego allegrowicza to się dowiesz za ile u niego taką część dostaniesz.

Jeśli silnik pracuje tak jak powinien, to chyba lepiej będzie zalać jakiś dodatek czyszczący do paliwa. No chyba, że lubisz bardzo dbać o swoje auto ;)

Opublikowano
Tak, to jest oryginał. VDO produkuje sporo sprzętu dla BMW.

Tutaj masz katalog online - http://web.tecdoc.net/vdo/home.jsp, szukajka działa zarówno dla numerów VDO jak i BMW.

Z przesyłką masz prawie 140 funtów, obecny kurs 5,65zł, czyli 800zł, na bmwstore.pl ta część niecałe 900zł.

Napisz do tego allegrowicza to się dowiesz za ile u niego taką część dostaniesz.

Jeśli silnik pracuje tak jak powinien, to chyba lepiej będzie zalać jakiś dodatek czyszczący do paliwa. No chyba, że lubisz bardzo dbać o swoje auto ;)

 

Ok dzieki Dzidek25,

 

Na razie chyba to zostawie bo problemow nie mam zadnych.

Opublikowano
ja swoje auto zhamowałem przed i po wymiana tego filtra- w sumie nie widać różnicy w N54 - wiec szkoda wydawać tyle gotówki ;)
Opublikowano

Aaaa, w skrajnym przypadku najwyżej mógłbyś odzyskać moc utraconą przez baaardzo zasyfiony filtr.

U mnie miałem 2x błąd wypadania zapłonu razem z 2AAF (wiarygodność pompy, ciśnienie 5.0 i 5.3 bara zamiast 5.7) i dlatego postanowiłem wymienić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.