Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam e46 2001r i u mnie panowie jest tak że uruchamiam test wyskakuje mi " .35907 .. 1.0" i pod spodem zegarek. już na 2.0 nie da się przestawić tylko można przestawić na 1.2 1.3 1.4... i tak do 1.7 po czym jest spowrotem 1.0 ktoś pomoże odblokować komputer ? a z tego co sie orientuje to odblokowanie komputera jest to test 1.9 a tam juz dojść nie moge....
Opublikowano
Źle robisz bo wchodzisz w podmenu 1. Musisz od razu klikać jak masz "test 1" nie czekać aż wejdzie w "test 1.1". A jeżeli już jesteś w podmenu to przytrzymujesz dłużej przycisk aż wróci do głównego menu. Wtedy idziesz do 19 (nie 1.9).
Opublikowano
ok obejrzałem filmik i spróbuję to tak samo zrobić za chwilkę a powiedzcie mi skoro wszystko robię klawiszem od kasowania przebiegu to po co jest guzik Board computer w kierunkowskazach ?
Opublikowano
Tam przełączasz tylko temperaturę zewnętrzną, średnie spalanie, zegarek i coś tam jeszcze. Takie podstawowe informacje dla zwykłych śmiertelników a ukryte menu to funkcje serwisowe.
Opublikowano
ok zrobiłem test zegarów i nie pali się kontrolka abs , od poduszki i kontroli trakcji. a jak użyć tego przycisku bc w praktyce ? ale kontolka od tempomatu się świeci a nawet nie mam kierownicy multifunkcyjnej...
Opublikowano
hmm kontrola trakcji nie zdążyłem jeszcze tego zauważyć pierwszy mój samochód z kontrola trakcji i nie do konca wiem jak dziala a abs działa więc pewnie żarówka spalona a zna ktoś oznaczenie takiej żarówki żeby kupić ?. i jak wygląda sprawa z kontrolką od poduuchy ? a czy jest możliwe że podzespoły do tempomatu mam i tylko brak kierownicy multifunkcyjnej ??
Opublikowano
To nie jest najgorzej. W liczniku są diody,nie żarówki, wątpię żeby się przepaliły akurat te dwie, obawiam się że świeciły się i ktoś diody wywalił. Najlepiej podłącz się do inpy i odczytaj błędy. Zajrzałbym tez do licznika i obejrzał czy te diody tam są w ogóle, czy jakiś magik ich nie zakleił czy coś. Trakcję najłatwiej sprawdzisz ruszając gwałtownie na śniegu i normalnie jak koła buksują to obroty powinny poszybowć do góry a z działającą kontrolą dawka paliwa będzie odcięta i obroty zaczną spadać, generalnie dość dziwne zachowanie obrotomierza, będziesz wiedział że to to. Co do tempomatu to w dieslu wystarczy kierownicę dołożyć, w benzynie nie wiem jak jest z przepustnicą.
Opublikowano
ok jutro sobie rozbiorę licznik jestem w niemczech i podłączenie do kompa słono kosztuje i rozumiem żeby wyjąć licznik trzeba zdjąć kierownice ? a jaki model tych diod jest ?? i są to rozumiem białe diody ??
Opublikowano
Nie trzeba nic zdejmować. Kiera do siebie i w dół i wyjmiesz licznik. Jest przykręcony na dwa małe torxy na górze. Jakie są diody tonie mam pojęcia. No właśnie, zapłacisz słono, podłączą ci do jakiegoś standardowego kompa i wypluje błędy których możliwe że nikt tu nie zrozumie co oznaczają. Inpa to inpa. Najlepiej kup sobie kabelek na allegro, wyjdzie cię pewnie taniej niż jednorazowe podłączenie a będziesz się mógł potem łączyć do woli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.