Skocz do zawartości

E46 320D M47N bład inpa pomoc w roszyfrowaniu


twboss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie mam już swoje bmw od 4 lat i w sumie to nie miałem z nim problemów no ale zawsze kiedyś muszą nadejść, dziś zaświecił mi się check engine i w związku z tym mam prośbę czy możecie mi pomóc w roszyfrowaniu błędów z inpy. Jeżeli będzie coś nie tak to oczywiście stawie się do odpowiedniego mechanika ale niechciał bym żeby wymienili mi zaraz pół auta.

Dodam ze jakieś 2 miesiące temu wyciągałem słynne klapki z kolektora dolotowego, wymieniałem świece żarowe oraz odme ale to chyba nie ma nic wspólnego z tymi błedami

 

E R R O R M E M O R Y

---------------------------------------Date: 19.12.2012 19:23:14

ECU: D50M47B1

JobStatus: OKAY

Variant: D50M47B1

-------------------------------------------------------------RESULT: 3 error in error memory !

-------------------------------------------------------------4191 4191 (1252) Ladedrucksteller, Ansteuerung

Error counter: 1

Logistic counter: 8

Mileage 189180 km

mittlere Motordrehzahl 3778.79 rpm

Kühlmitteltemperatur 81.25 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 1567.55 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 54.35 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 1109.08 mg/Hub

Ladedruckwert 2510.76 hPa

Linearisierter APP1 85.83 %

Batteriespannung 14174.59 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 59.22 km/h

Tastverhältnis - Ladedrucksteller 9.45 %

Kurzschluss nach Masse

Testbedingungen erfuellt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Error code: 41 91 02 02 00 00 01 08 49 E6 89 83 C7 8A B0 FF

6D 57 3C 0C

-------------------------------------------------------------4501 4501 (0401) Abgasrueckfuehr-Regelung, Regelabweichung

0401 unbekannter P-Code

Error counter: 11

Logistic counter: 40

1. Umweltsatz

Mileage 189460 km

mittlere Motordrehzahl 1985.93 rpm

Kühlmitteltemperatur 74.22 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 669.55 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 13.78 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 573.45 mg/Hub

Ladedruckwert 1201.22 hPa

Linearisierter APP1 19.68 %

Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 94.53 %

Tastverhältnis - Ladedrucksteller 70.89 %

Atmosphärendruck 974.76 hPa

2. Umweltsatz

Mileage 189760 km

mittlere Motordrehzahl 1792.86 rpm

Kühlmitteltemperatur 80.24 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 527.77 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 6.30 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 554.54 mg/Hub

Ladedruckwert 1083.07 hPa

Linearisierter APP1 12.60 %

Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 94.53 %

Tastverhältnis - Ladedrucksteller 76.41 %

Atmosphärendruck 984.61 hPa

Luftmasse zu hoch/negative Regelabweichung

Testbedingungen noch nicht erfuellt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Error code: 45 01 B2 06 04 01 0B 28 4A 02 48 7C 55 23 5B 7A

19 78 5A 63 4A 20 41 82 43 10 58 6E 10 78 61 64

-------------------------------------------------------------4841 4841 (1491) Abgasrueckfuehr-Regelung 2, Regelabweichung

Error counter: 5

Logistic counter: 40

1. Umweltsatz

Mileage 189480 km

mittlere Motordrehzahl 1627.36 rpm

Kühlmitteltemperatur 76.23 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 472.63 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 3.94 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 579.75 mg/Hub

Ladedruckwert 1092.92 hPa

Linearisierter APP1 6.30 %

Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 0.00 %

Tastverhältnis - Ladedrucksteller 85.86 %

Atmosphärendruck 964.92 hPa

2. Umweltsatz

Mileage 189760 km

mittlere Motordrehzahl 2068.68 rpm

Kühlmitteltemperatur 79.24 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 472.63 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 0.00 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 592.35 mg/Hub

Ladedruckwert 1142.15 hPa

Linearisierter APP1 0.00 %

Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 0.00 %

Tastverhältnis - Ladedrucksteller 74.83 %

Atmosphärendruck 984.61 hPa

Luftmasse zu hoch/negative Regelabweichung

Testbedingungen noch nicht erfuellt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Error code: 48 41 12 06 00 00 05 28 4A 04 3B 7E 3C 0A 5C 6F

08 00 6D 62 4A 20 4B 81 3C 00 5E 74 00 00 5F 64

=============================================================

 

Po wykasowaniu błędów i odpaleniu auta wyskakują takie błędy kontrolka narazie się nie świeci:

E R R O R M E M O R Y

---------------------------------------Date: 19.12.2012 19:37:07

ECU: D50M47B1

JobStatus: OKAY

Variant: D50M47B1

-------------------------------------------------------------RESULT: 2 error in error memory !

-------------------------------------------------------------4501 4501 (0401) Abgasrueckfuehr-Regelung, Regelabweichung

Error counter: 1

Logistic counter: 40

Mileage 189760 km

mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm

Kühlmitteltemperatur 61.17 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 378.10 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 7.88 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 466.32 mg/Hub

Ladedruckwert 994.46 hPa

Linearisierter APP1 0.00 %

Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 94.53 %

Tastverhältnis - Ladedrucksteller 90.59 %

Atmosphärendruck 984.61 hPa

Luftmasse zu hoch/negative Regelabweichung

Testbedingungen erfuellt

Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)

Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Error code: 45 01 C2 02 00 00 01 28 4A 20 1E 6F 30 14 4A 65

00 78 73 64

-------------------------------------------------------------4841 4841 (1491) Abgasrueckfuehr-Regelung 2, Regelabweichung

Error counter: 4

Logistic counter: 40

1. Umweltsatz

Mileage 189760 km

mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm

Kühlmitteltemperatur 61.17 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 378.10 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 7.88 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 485.22 mg/Hub

Ladedruckwert 1004.30 hPa

Linearisierter APP1 0.00 %

Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 0.00 %

Tastverhältnis - Ladedrucksteller 90.59 %

Atmosphärendruck 984.61 hPa

2. Umweltsatz

Mileage 189760 km

mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm

Kühlmitteltemperatur 65.18 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 378.10 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 8.66 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 497.83 mg/Hub

Ladedruckwert 1004.30 hPa

Linearisierter APP1 0.00 %

Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 0.00 %

Tastverhältnis - Ladedrucksteller 90.59 %

Atmosphärendruck 984.61 hPa

Luftmasse zu hoch/negative Regelabweichung

Testbedingungen erfuellt

Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)

Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Error code: 48 41 42 06 00 00 04 28 4A 20 1E 6F 30 14 4D 66

00 00 73 64 4A 20 1E 73 30 16 4F 66 00 00 73 64

=============================================================

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.