Skocz do zawartości

ksei

Zarejestrowani
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia ksei

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Sprawa wyjaśniona. To ta sama wiązka ciętą w dwóch miejscach. Temat do kasacji.
  2. Podejrzewam, że ta wiązka 5-żyłowa mogła być poprowadzona wzdłuż zderzaka na lewa stronę i potem do przodu, do gongu. Może muszę poszukać części tej wiązki z lewej strony (efekt wyrwania jej razem z przewodami PDC). Czy ktoś to może zweryfikować, podać, gdzie oryginalnie przebiega wiązka gongu?
  3. Witam! Zostałem pozbawiony listwy z czujnikami cofania. Pozostały pod zderzakiem tylko 2 wiązki przewodów: 12-żyłowa i 5-żyłowa. Z czy należy połączyć wiązkę 5-żyłową (jest tam m.in. kabel od gongu), co brakuje na końcu tej wiązki?
  4. Po usunięciu klapek miałem ten sam objaw. Powodem był jeden wężyk, słabo nasunięty. Po poprawieniu go - bez błędów.
  5. Wita! Czy ktoś może odpowiedzieć o wychyleniu ekonomizera w takiej konfiguracji: 320d M47N z chipem na 6 biegu i pełen gaz.
  6. Daj tak: ;----------------------------------------------------------------------------- ; RemoteHost ; Description : server address/name ; Default = RemoteHost = 192.168.68.30 ;----------------------------------------------------------------------------- ; Port ; Description : IP communication port ; Value : 1000 < port < 30000 ; Default = Port = 6801 a w obd.ini w zależnośći od Portu Com1 lub Com2 [OBD] Port=Com1 Hardware=OBD RETRY=ON UBATT=OFF [uNIT_A] Port=Com2 Hardware=OBD [uNIT_B] Port=Com3 Hardware=OBD [uNIT_C] Port=Com4 Hardware=OBD [uNIT_D] Port=Com5 Hardware=OBD [uNIT_E] Port=Com6 Hardware=OBD [uNIT_F] Port=Com7 Hardware=OBD [uNIT_G] Port=Com8 Hardware=OBD [uNIT_H] Port=Com9 Hardware=OBD [uNIT_I] Port=Com10 Hardware=OBD [uNIT_J] Port=Com11 Hardware=OBD [uNIT_K] Port=Com12 Hardware=OBD [uNIT_L] Port=Com13 Hardware=OBD [uNIT_M] Port=Com14 Hardware=OBD
  7. Witam! Proszę o informację jaki parametr (TAGFAHRLICHT czy TAGFAHRLICHT_ECE) należy zmienić w sczytanym (na aktiv) module ALSZ aby gasły xenony i pozycyjne po wyjęciu kluczyka (aktualnie pozostają pozycyjne). Kodując W DIS-ie jest wszystko jasne.
  8. Tzn że NCS powinien kodować w każdym przypadku (w pozycji 1 lub 2)? Pytam, bo na forum nie ma jednoznacznego stanowiska w tej sprawie.
  9. Koledzy! Proszę o jednoznaczna odpowiedź:czy edycja profilu za każdym razem jest niezbędna do udanego kodowania w NCS? Czy też możemy załadować tylko wcześniej ustawiony i zapisany swój profil (ma się rozumieć odpowiednio zaptaszkowany i zapisany np. jako E46)? I czy koniecznie kluczyk w pozycji 1?
  10. Jak zrozumiałem należy czujnik z czuciem wciskać do wewnątrz (zaczepy czy zatrzaski nie będą zbytnio utrudniać tej operacji). A mam jeszcze jedno pytanie do praktyków: czy brak sygnału z tego czujnika (niemy brzęczyk) i brak błędu w programach diagnostycznych może świadczyć o przerwie w przewodach dochodzących do czujnika? Czy tym samym czujnik może być sprawny?
  11. Witam! Prawdopodobnie mam uszkodzony lewy skrajny czujnik PDC. Nie reaguje na zbliżenie (diagnostyka INPA i DIS nie wykazuje błędu). Do tego czujnika jest dość dobry dostęp. Pytanie: jak go wyjąć? Czy przekręcać i wypchnąć do wewnątrz lub na zewnątrz listwy. Chciałbym uniknąć demontażu tej listwy ze zderzaka.
  12. Witam! Ja przy odczytaniu uszkodzenia świec żarowych 1 i 3 cylindra miałem do wymiany sterownik. Świece były sprawne.
  13. Chodzi mi też o DIS-a - diagnostykę i kodowania. Są to nieraz długotrwałe podłączenia pod sterownik. Popraw mnie jeżeli się mylę: przy każdorazowym planowanym dłuższym podłączeniu pod komputer lepiej zdezaktywować światła dzienne. Powrót jest banalnie prosty i szybki.
  14. T w takim razie jest to jakieś utrudnienie przy zabawach z kodowaniem i diagnozą. Operacje te trwają nieraz kilka minut i pobierają duży prąd. Zaleca się (przynajmniej teoretycznie) podczas ww. prac podłączyć prostownik. Prawdopodobnie nikt tego nie robił jak miał w miarę naładowany akumulator. Czy więc teraz gdy akumulator będzie obciążony dodatkowo włączonymi światłami nie będzie niebezpieczeństwa zakłóceń kodowania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.