Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie mam już swoje bmw od 4 lat i w sumie to nie miałem z nim problemów no ale zawsze kiedyś muszą nadejść, dziś zaświecił mi się check engine i w związku z tym mam prośbę czy możecie mi pomóc w roszyfrowaniu błędów z inpy. Jeżeli będzie coś nie tak to oczywiście stawie się do odpowiedniego mechanika ale niechciał bym żeby wymienili mi zaraz pół auta.

Dodam ze jakieś 2 miesiące temu wyciągałem słynne klapki z kolektora dolotowego, wymieniałem świece żarowe oraz odme ale to chyba nie ma nic wspólnego z tymi błedami

 

E R R O R M E M O R Y

---------------------------------------Date: 19.12.2012 19:23:14

ECU: D50M47B1

JobStatus: OKAY

Variant: D50M47B1

-------------------------------------------------------------RESULT: 3 error in error memory !

-------------------------------------------------------------4191 4191 (1252) Ladedrucksteller, Ansteuerung

Error counter: 1

Logistic counter: 8

Mileage 189180 km

mittlere Motordrehzahl 3778.79 rpm

Kühlmitteltemperatur 81.25 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 1567.55 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 54.35 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 1109.08 mg/Hub

Ladedruckwert 2510.76 hPa

Linearisierter APP1 85.83 %

Batteriespannung 14174.59 mV

Fahrzeuggeschwindigkeit 59.22 km/h

Tastverhältnis - Ladedrucksteller 9.45 %

Kurzschluss nach Masse

Testbedingungen erfuellt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Error code: 41 91 02 02 00 00 01 08 49 E6 89 83 C7 8A B0 FF

6D 57 3C 0C

-------------------------------------------------------------4501 4501 (0401) Abgasrueckfuehr-Regelung, Regelabweichung

0401 unbekannter P-Code

Error counter: 11

Logistic counter: 40

1. Umweltsatz

Mileage 189460 km

mittlere Motordrehzahl 1985.93 rpm

Kühlmitteltemperatur 74.22 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 669.55 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 13.78 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 573.45 mg/Hub

Ladedruckwert 1201.22 hPa

Linearisierter APP1 19.68 %

Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 94.53 %

Tastverhältnis - Ladedrucksteller 70.89 %

Atmosphärendruck 974.76 hPa

2. Umweltsatz

Mileage 189760 km

mittlere Motordrehzahl 1792.86 rpm

Kühlmitteltemperatur 80.24 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 527.77 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 6.30 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 554.54 mg/Hub

Ladedruckwert 1083.07 hPa

Linearisierter APP1 12.60 %

Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 94.53 %

Tastverhältnis - Ladedrucksteller 76.41 %

Atmosphärendruck 984.61 hPa

Luftmasse zu hoch/negative Regelabweichung

Testbedingungen noch nicht erfuellt

Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert

Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Error code: 45 01 B2 06 04 01 0B 28 4A 02 48 7C 55 23 5B 7A

19 78 5A 63 4A 20 41 82 43 10 58 6E 10 78 61 64

-------------------------------------------------------------4841 4841 (1491) Abgasrueckfuehr-Regelung 2, Regelabweichung

Error counter: 5

Logistic counter: 40

1. Umweltsatz

Mileage 189480 km

mittlere Motordrehzahl 1627.36 rpm

Kühlmitteltemperatur 76.23 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 472.63 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 3.94 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 579.75 mg/Hub

Ladedruckwert 1092.92 hPa

Linearisierter APP1 6.30 %

Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 0.00 %

Tastverhältnis - Ladedrucksteller 85.86 %

Atmosphärendruck 964.92 hPa

2. Umweltsatz

Mileage 189760 km

mittlere Motordrehzahl 2068.68 rpm

Kühlmitteltemperatur 79.24 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 472.63 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 0.00 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 592.35 mg/Hub

Ladedruckwert 1142.15 hPa

Linearisierter APP1 0.00 %

Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 0.00 %

Tastverhältnis - Ladedrucksteller 74.83 %

Atmosphärendruck 984.61 hPa

Luftmasse zu hoch/negative Regelabweichung

Testbedingungen noch nicht erfuellt

Fehler bisher nicht aufgetreten

Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Error code: 48 41 12 06 00 00 05 28 4A 04 3B 7E 3C 0A 5C 6F

08 00 6D 62 4A 20 4B 81 3C 00 5E 74 00 00 5F 64

=============================================================

 

Po wykasowaniu błędów i odpaleniu auta wyskakują takie błędy kontrolka narazie się nie świeci:

E R R O R M E M O R Y

---------------------------------------Date: 19.12.2012 19:37:07

ECU: D50M47B1

JobStatus: OKAY

Variant: D50M47B1

-------------------------------------------------------------RESULT: 2 error in error memory !

-------------------------------------------------------------4501 4501 (0401) Abgasrueckfuehr-Regelung, Regelabweichung

Error counter: 1

Logistic counter: 40

Mileage 189760 km

mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm

Kühlmitteltemperatur 61.17 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 378.10 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 7.88 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 466.32 mg/Hub

Ladedruckwert 994.46 hPa

Linearisierter APP1 0.00 %

Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 94.53 %

Tastverhältnis - Ladedrucksteller 90.59 %

Atmosphärendruck 984.61 hPa

Luftmasse zu hoch/negative Regelabweichung

Testbedingungen erfuellt

Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)

Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Error code: 45 01 C2 02 00 00 01 28 4A 20 1E 6F 30 14 4A 65

00 78 73 64

-------------------------------------------------------------4841 4841 (1491) Abgasrueckfuehr-Regelung 2, Regelabweichung

Error counter: 4

Logistic counter: 40

1. Umweltsatz

Mileage 189760 km

mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm

Kühlmitteltemperatur 61.17 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 378.10 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 7.88 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 485.22 mg/Hub

Ladedruckwert 1004.30 hPa

Linearisierter APP1 0.00 %

Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 0.00 %

Tastverhältnis - Ladedrucksteller 90.59 %

Atmosphärendruck 984.61 hPa

2. Umweltsatz

Mileage 189760 km

mittlere Motordrehzahl 827.47 rpm

Kühlmitteltemperatur 65.18 deg C

maximaler Raildruck der letzten 10ms 378.10 bar

Einspritzmenge Sollwert ohne Mengenausgleichsregelung 8.66 mg/cyc

angesaugte Luftmasse pro Zylinder 497.83 mg/Hub

Ladedruckwert 1004.30 hPa

Linearisierter APP1 0.00 %

Tastverhältnis - Abgasrückführsteller 0.00 %

Tastverhältnis - Ladedrucksteller 90.59 %

Atmosphärendruck 984.61 hPa

Luftmasse zu hoch/negative Regelabweichung

Testbedingungen erfuellt

Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase)

Fehler wuerde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen

Fehler in Entprellphase

Fehler in Entprellphase

Error code: 48 41 42 06 00 00 04 28 4A 20 1E 6F 30 14 4D 66

00 00 73 64 4A 20 1E 73 30 16 4F 66 00 00 73 64

=============================================================

Opublikowano
Po usunięciu klapek miałem ten sam objaw. Powodem był jeden wężyk, słabo nasunięty. Po poprawieniu go - bez błędów.
Opublikowano
Dzięki oczywiście będę sprawdzał, podczas wymiany świeć wymieniłem też wszystkie wężyki może faktycznie jest coś nie tak .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.