Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. wczoraj auto jechalo ponad 16godzin do belgi i ledwo co dojechalo w niemczech już zaczeło coś się dziać brakowało mocy, problem jest takiego typu jedzie wszystko ok po pewnym czasie obroty nie wchodzą i nie chce przyspieszać zaczyna dymić z wydechu na niebiesko, gasze silnik odpalam jeszcze raz i auto jedzie dalej i tak co 10-20km jak przejechałem holandię to zaczeło to się robić coraz cześciej czasami po 1km czasami po 500m. samochod byl podpinany wczoraj pod komputer i pokazało błąd "regulacja kąta wtrysku" i teraz nie wiem co robić czy na lawete go wrzucać i ciągnąć do polski czy naprawiać tutaj a muszę dzisiaj wyjechać z belgi

 

Proszę o szybką odpowiedź

Opublikowano (edytowane)

Obawiam się ze padła ci turbina, skoro miałeś kopcenie na niebiesko to świadczyło by o tym że turbina puszcza olej.

Sprawdź czy ci oleju nie ubywa, sprawdź odmę może masz zatkana i dlatego wyciska olej turbiną.

Jeśli z turbiną i odmą jest ok to sprawdź filtr paliwa, może to tez być wina wtrysków lub pompy paliwowej.

 

Przyczyn może być kilka nie widząc objawów i nie słysząc pracy silnika to trochę czarowanie.

Edytowane przez szatynwroc
Opublikowano
Obawiam się ze padła ci turbina, skoro miałeś kopcenie na niebiesko to świadczyło by o tym że turbina puszcza olej.

 

mam tutaj znajomego mechanika sprawdzal turbine jakos ale nie wyciagal jej. Powiedział ze turbina jeszcze pojezdzi i nie jest zla. Ale co nie znaczy ze olej musialem dokupic na stacji i dolać.

Opublikowano

Odmę sprawdź i odpowietrzenie skrzyni korbowej.

 

Jeśli to nie to to szukał bym w układzie paliwowym problemu.

Opublikowano
Odmę sprawdź i odpowietrzenie skrzyni korbowej.

 

Jeśli to nie to to szukał bym w układzie paliwowym problemu.

 

mechanik powiedzial ze to napewno nie odma a odpowietrzenie skrzyni korbowej to nawet niewiem jak to zrobić, mechanik niema teraz czasu dopiero powiedzial ze bedzie cos wolnego w przyszlym tygodniu, dlatego niewiem co robic czytałem w poprzednich tematach ze to moze byc ten tloczek w pompie wtryskowej ale nie jestem pewny czy to samo u mnie moze byc powodem tych objawów dlatego ten mój temat

Opublikowano
Tak tłoczek w pompie może też być, ale mechanik sprawdził odmę czy na oko powiedział ?
Opublikowano
Tak tłoczek w pompie może też być, ale mechanik sprawdził odmę czy na oko powiedział ?

 

powiedział ze to nie moze byc odma, wymieniałem odmę rok temu

Opublikowano
Sprawdź odmy nie zaszkodzi bo to aż tak długo nie trwa. Jak wymieniałeś to rzeczywiście to nie koniecznie musi być to. A masz tam teraz filtr czy separator ?
Opublikowano
Sprawdź odmy nie zaszkodzi bo to aż tak długo nie trwa. Jak wymieniałeś to rzeczywiście to nie koniecznie musi być to. A masz tam teraz filtr czy separator ?

filtr

Opublikowano
Opublikowano
...objaw konczacej sie pompy ... Jak byś potrzebował pompy to mozesz sie odezwać ...mamy w ofercie regenneracje za rozsądna kasę....

 

i nie wiem co mam robić musze dzisiaj koniecznie jechac do polski, mam drugi samochod tutaj i moge bmke zostawic w belgi ale musze cos wykrecic z niej zeby to naprawic w polsce albo wciagnac ja na leawete

Opublikowano
No to filtr mógł się zapchać, sprawdź to nie zaszkodzi.

 

ide do garazu sprawdzic odme, wroce za 30min, jezeli ktos ma jeszcze inny pomysl proszę o podpowiedź

Opublikowano
Odlacz chwilowo wtrysk sterujący ... Kat wtrysku wychodzi poza wartości zadane o więcej niż 3 stopnie i dlatego łapie mula...

odlaczyc czyli odkrecic gorna srube od wtrysku tak? i pozniej jak odkrece to co dalej zrobic

Opublikowano
...objaw konczacej sie pompy ... Jak byś potrzebował pompy to mozesz sie odezwać ...mamy w ofercie regenneracje za rozsądna kasę....

 

Powiedz mi gdzie mógłbym się zgłosić z tym samochodem, przed chwila wrociłem do Polski i dojechałem do Białegostoku. Moja Bmka została zapakowana na lawete i ma być w poniedziałek w polsce. Ile ewentualnie bym zapłacił za regenerację pompy?

Opublikowano

Dołączę się do tematu ponieważ mam podobny problem po regeneracji wtrysku sterującego pojawia sie błąd:

10 controller start- of -injection

I auto co jakiś czas łapie muła tzn jedzie jedzie i wszystko jest ok a nagle przestaje jechać nie rosną obroty nie rośnie prędkość ekonomizer mimo wciśniętego gazu do opru pokazuje około 10l. jest to niezależne od danego biegu może być jedynka dwójka trójka. Po jakimś czasie najlepiej gdy jest górka widoczne jest że obroty pomału wzrastają i po przekroczeniu 3tyś obrotów auto zaczyna znów jechać prawidłowo.

Ostatnio jechałem 120km i sytuacja pojawiła się kilkukrotnie, zgłosiłem problem fachowcowi od regeneracji wtrysku wymienił mi na mój stary który zdążył zregenerować jednak jest dalej to samo... przed regeneracją wtrysku było OK...

Opublikowano

a nie miałeś regenerowanej pompy ? tak się dzieje gdy kąt początku wtrysku ma odchyłkę ponad 3 stopnie od zadanej wartości , wcześniej nie występowało to gdyż był odłączony wtrysk sterujący i ecu nie miało odczytów dla porównania go ...

 

powinno pomóc odłączenie wtyczki od wtrysku ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
a nie miałeś regenerowanej pompy ? tak się dzieje gdy kąt początku wtrysku ma odchyłkę ponad 3 stopnie od zadanej wartości , wcześniej nie występowało to gdyż był odłączony wtrysk sterujący i ecu nie miało odczytów dla porównania go ...

 

powinno pomóc odłączenie wtyczki od wtrysku ...

 

eh właśnie tak się składa kolego że niewiem :D czy była regenerowana, autko już opanowałem z braku mocy i na końcu postanowiłem naprawić ten wtrysk sterujący żeby mieć czyste sumienie że wszystko jest OK i zaczęły się problemy... mogę go odłączyć tylko hmm po co wydawałem kasę na regenerację?

Podejrzewasz że pompa źle ustawiona? bo już czytałem że przy uszkodzonym wtrysku nie da się jej ustawić odpowiednio... Wg błędu jest informacja że kąt wtrysku jest o 2stopnie za późno i że wystąpił on 60razy.

Ogólnie mam już dość diesla jak nie urok to sra...

Ledwie naprawię jedno a już zaczyna się drugie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.