Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ostatnio znajomy pokazał mi jak można sprawdzić oryginalny przebieg auta. Robiłem to tak:

 

1. Na wyłączonym zapłonie przytrzymujemy przycisk na zegarach do kasowania kilometrów (ten do 999,9km - elektroniczny)

2. Trzymając go cały czas, włączamy zapłon

3. Teraz przeprowadzany jest test zegarów (możemy puścić przycisk :))

 

Podobno pierwsza pozycja w tym teście oznacza realny przebieg auta - u mnie pokazało 361tys. km, przy 301tys. które mam obecnie - wychodziłoby na to, że był kręcony o te 60tys. km. Czy to prawda?

Z tego co pamiętam test miał 8 lub 9 pozycji - przy każdej pozycji pokazywane były inne funkcje, których nie mogłem rozgryźć. Spędziłem właśnie prawie godzinę na forum i google, jednak nie znalazłem co one oznaczają.

Ktoś z was może się tym zajmował i mógłby opisać te funkcje?

 

Pozdrawiam,

MarcinWWA

Opublikowano

Niestety, to są tylko różne kody i dane ... przebiegu tak nie sprawdzisz :)

Możesz za 1000 km sobie ponownie sprawdzić i będziesz mieć te same dane

Było to już kiedyś opisywane na forum - znalezione:

"1 -wew.nr.BMW,

2- nr wtyczki kodującej,

3-liczba K wew. dane BMW,

4-nr podwozia,

5-wersja oprogramowania,

6- wew. indeks przeprowadzonych zmian"

Jeśli się mylę ... sorki

BMW ... zbliża

Opublikowano
Hmm, faktycznie muszę sprawdzić za te 1000km, bo byłem prawie pewien, że ukazał mi się właściwy przebieg...

 

Możesz sprawdzić i za 5km:) po prostu zapisz sobie liczbe z pkt.1 i po przejechaniu kilku km zobaczysz że nadal jest tyle samo

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.