Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam. Wraz ze spadkiem temperatury bezpośrednio po uruchomieniu silnik jest wyraźnie głośniejszy. Po kilku minutach jak dostanie trochę ciepła cichnie. Czy jest ktoś z takim silnikiem (N43 - 143 KM). Co prawda problem dotyczy jedynki (118i), ale na forum E87 taki silnik to rodzynek, a że był montowany także w trójkach stąd moje pytanie na forum E90.
Opublikowano

Mam ten silnik w 1-ce 116i i 3-ce 318i.

Przy -18 stopniach przez ostatnie 2 dni temu zaden z nich nie pracuje ewidentnie glosniej.

Skrzynie biegow faktycznie utrzymuja silniik na wyzszych obrotach (pozniej zmieniaja biegi) ale przyczyna moze lezec w wyzszych oporach toczenia (duzo sniegu na drogach).

 

Z tego co pamietam to 2 lata temu przy -30 stopniach w 3-ce slychac bylo delikatne brzeczenie przez pierwsze 300-500m jazdy, po czym owe brzeczenie ustawalo.

-------------------------------------------

pozdrawiam

obara

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pytanie do Obary. Skoro masz podobnie jak ja i jedynkę i trójkę, to mam pytanie dotyczące kontroli trakcji. Ja mam wrażenie, że w jedynce kontrola trakcji działa zdecydowanie mniej skutecznie niż w trójce. Czy u Ciebie jest podobnie?
Opublikowano

W 3-ce mam zawieszenie m-sport, a w 1-ce zwykle. To samo tyczy sie siedzen. Kierownice w obu mam sport.

 

Jesli chodzi o asfalt to wiekszym wozem robie rzeczy, ktorych nie odwazylbym sie zrobic w malym. Jest jak przylepiona do drogi. Jesli zaczyna tracic przyczepnosc to czuc to bardzo wyraznie i wiadomo kiedy konczy sie szalenstwo.

1-ka niestety nie jest tak "pewna".

 

Na sniegu to troche inna sprawa. Tu lzejsza 1-ka rzadziej wpada w poslizgi na zakretach, jednak mimo wszystko 3-ka latwiej jechac na prostych odcinkach.

Takie moje odczucia...

-------------------------------------------

pozdrawiam

obara

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W 3-ce mam zawieszenie m-sport, a w 1-ce zwykle. To samo tyczy sie siedzen. Kierownice w obu mam sport.

 

Jesli chodzi o asfalt to wiekszym wozem robie rzeczy, ktorych nie odwazylbym sie zrobic w malym. Jest jak przylepiona do drogi. Jesli zaczyna tracic przyczepnosc to czuc to bardzo wyraznie i wiadomo kiedy konczy sie szalenstwo.

1-ka niestety nie jest tak "pewna".

 

Na sniegu to troche inna sprawa. Tu lzejsza 1-ka rzadziej wpada w poslizgi na zakretach, jednak mimo wszystko 3-ka latwiej jechac na prostych odcinkach.

Takie moje odczucia...

 

 

Mam podobne odczucia - dzięki za odpowiedź.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.