Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich! jak w temacie moje BMW nie chce odpalic, niby wszystko jest ok. paliwo, prąd, kable świece, cewka itd. ale nie pali.

Czy może ktoś wie o co chodzi? bo ja juz załamuje ręce :(

oczywiście BMW absolutnie bez gazu :)

Opublikowano
Dzieki kolego, ale mam watpliwosci co do układu paliwowego, http://img515.imageshack.us/img515/9424/m30dobruszk1.jpg a dokladniej odkrecilem wezyk "A" i paliwo leciało z metalowej koncówki, to samo bylo gdy odkrecilem wezyk "B". czy nie powinno byc tak ze w momecie odkrecenia wezyka "A" paliwo bedzie leciec z gumowego wezyka? Dodam jeszcze ze w baku jest około 25-22 litry. Ogólnie jestem zielony w temacie silnika 3,5 litra. wczesniej w mojej 2 litry pompka paliwa chodzila jak tylko właczylem zaplon a tutaj cisza.
Opublikowano
Z tego piszesz to wywnioskowałem, że masz na odwrót podłączoną pompę. "A" powinien zasilac listwę, a "B" wraca paliwo do baku.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Odkrec weze paliwowe i podaj + na bezpiecznik 23 i zobacz z którego bedzie leciec to jego na metalowy waż "A". Kiedyś miałem podobny problem z m30 niby wszystko było ok i iskra była a nawet na plaku sie nie odezwała :evil: okazało sie ze kabel idący z cewki do kopułki miał przebicie na rurki z klimy, po wymianie kabla na dotyk zapaliła. Takze przepatrz go dobrze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.