Skocz do zawartości

e46 touring centralny zamek ...


cinek9108

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na początku chciałbym przeprosić za zakładanie kolejnego tematu dotyczącego problemu wałkowanego miliard razy, przerobiłem już wszystko i mam już dosyć, ale może od początku. Od jakiegoś miesiąca jestem posiadaczem e46 touring i szczerze przyznam, że byłbym zadowolony gdyby nie problem z centralnym zamkiem. Poszukiwania zacząłem od wymiany akumulatorka w kluczyku (niestety mam tylko jeden + kluczyk serwisowy). Nic to nie dało. Kluczyk nadal nie daje się zaprogramować a auto nie reaguje. Kilka dni temu zostały wymienione przekaźniki w komfort module. Niestety nadal nic. Ostatnio wysypał się bębenek we wkładce zamka (jest tylko jedna) i musiałem wybijać szybę aby dostać się do samochodu (byłem około 100km od domu, a w ostatki nikt nie chciał mi pomóc). Panowie proszę o pomoc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w klapie bagażnika też masz zamek.... może problem tkwi w kluczyku, ew w antenie jest ona w prawym lusterku.

Darmowa diagnostyka, programowanie - Nowy Sącz i okolice, kontakt PW


Moja galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=173808


BMW E46 320Cd CR EU4 Coupe

Scania 124l 420KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak nawiasem to ja nie mam zamka w drzwiach, taki wymysł poprzednika ( fura nie anglik, drzwi nietykane ), fajnie wygląda gorzej jak ...

ja wymieniałem z półtora toku temu u siebie szybę w touringu, to widziałem że pod spojlerem dachowym było coś co odpowiada właśnie z tego co sprawdzałem za centralny zamek, chyba że coś pomyliłem ale chyba to to, bo jak odpiąłem to nie działały zamki, chyba jest na 2 wkręty od zewnątrz odkręcane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie nie mam auta bo stoi bez szyby ale wieczorem będę to składać to sprawdzę ten spoiler. Proszę o kolejne sugestie. Może uda się to zrobić.

 

poszukałem troche w goglach i znalazłem coś takiego. chyba koledze o to chodziło.

http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/65_0637-anteny-diversity/i47660/sN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, ten nr 2, ale mi się na 99% wydawało z tego co pamiętam, że po odpięciu tego centralny nie działał i kumpel który mi to pomagał robić gdzieś czytał że też ma związek z centralnym zamkiem, a sprawdzałem to bo akurat szybę tylną miałem razem ze spojlerem i 2 różne ( pewnie zw względu na rok prod. ) te centralki - wzmacniacze antenowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antena w Turingu znajduje się w płetwie/spojlerze na górze klapy , tam gdzie 3 lampa stopu. Pod płetwą jest moduł pod folią samoprzylepną. Najczęściej na skutek złego zabezpieczenia tego miejsca lub odklejenia/grzebania następuje zawilgocenie i uszkodzenie modułu radiowego.

Tutaj opis : http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=145398

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już jesteśmy w temacie anten to powiedzcie mi do czego jest antena w uszczelce lewych tylnych drzwi. I czy antena radia jest na prawdę w paskach tylnej szyby. Dodatkowo mam zwinięty jakiś długi kabel pod tylną półką. Powiedzcie mi co od czego jest bo w necie wyczytuję sprzeczne informacje. Sedan 1999 rok.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozebrałem i pomierzyłem napięcia na wejściu na wzmacniacz antenowy. Pierwszy pin ma ponad 12v, a ostatni (prawdopodobnie sterujący) ma nie całe 5v ( 4,9v , 4,8v). Po naciśnięciu przycisków na pilocie, zero reakcji (napięcie zostaje bez zmian). Przyczyną może być nie zakodowany kluczyk?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
to jeszcze dodam tak dla potomnych. Przepraszam ze dopiero teraz ale z awarią bujałem się dosyć długo i szczerze mowiąc zapomniałem o otwartym temacie. Okazało się, że przyczyną stanu rzeczy był sam kluczyk. Wpadł do mnie do firmy znajomy z kluczykiem na wymianę baterii i tak z czystej ciekawości spróbowałem zakodować go u siebie i centralny zaczął działać. Na allegro zamówiłem sprawny kluczyk, wylutowałem układ odpowiadający za immo, wlutowałem swój, wrzuciłem elektronikę w swoją obudowę i działa bez problemu do dziś.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,tez miałem problem z centralnym zamkiem ten kto mi to naprawił od razu szukał przyczyny pod spojlerem na tylnej klapie tak jak ktoś pisał wcześniej.Tam znajduje się wzmacniacz antenowy połączony z modułem centralnego zamka. Ponoć najczęstszą przyczyną jest właśnie zawilgocenie tego elementu i wtedy pada centralny.W moim przypadku akurat był suchy a le jeden z cienkich kabelków który dochodzi do tego modułu ułamał się(zagiął)i wszystko. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.