Skocz do zawartości

cinek9108

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d touring 2000r.

Osiągnięcia cinek9108

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. to jeszcze dodam tak dla potomnych. Przepraszam ze dopiero teraz ale z awarią bujałem się dosyć długo i szczerze mowiąc zapomniałem o otwartym temacie. Okazało się, że przyczyną stanu rzeczy był sam kluczyk. Wpadł do mnie do firmy znajomy z kluczykiem na wymianę baterii i tak z czystej ciekawości spróbowałem zakodować go u siebie i centralny zaczął działać. Na allegro zamówiłem sprawny kluczyk, wylutowałem układ odpowiadający za immo, wlutowałem swój, wrzuciłem elektronikę w swoją obudowę i działa bez problemu do dziś.
  2. Najwyższa pora pochwalić się. Jest poprawa ... Tak jak przepuszczałem dziur w układzie dolotowym nie było. Wiem, że tak przy niedzieli to tak trochę nie po bożemu ale nie wytrzymałem :D. Więc tak... pracę dziś zacząłem od ponownego przeglądnięcia przewodów, ic i kolektora i oczywiście nic ... później zmieniłem przewody podciśnieniowe od sterowania zmienną geometrią oraz elektrozaworu ze strony egr gdyż tam około miesiąca temu był założony nowy. Dalej zacząłem przyglądać się sztandze na turbinie i wydało mi się, że jest ona trochę za bardzo rozkręcona. Skręciłem ją trochę, poskładałem wszystko do kupy ... (w kupie siła ) i jakież było moje zdziwienie ... auto zaczęło jechać. W tryb awaryjny zaczęła wchodzić dużo rzadziej i zaczęła wkręcać się na czerwone pole więc z tym powinno być ok. Niestety to jeszcze nie jest to, bo autko było rozkręcone na 160 kucyków i przed awarią wgniatało w fotel. Teraz jeszcze tego efektu nie ma, ale już jest bez porównania lepiej i wiadomo, że chłopaki od turba skopali ustawienia zmiennej geometrii łopatek. Raczej nie ma szans żebym ustawił to sam więc zajadę z tym do nich i niech to poprawią. Jeden problem jednak jeszcze pozostał ... mianowicie silnik na wyższych obrotach jest strasznie głośny z tym, że przy okazji zmiany turbiny była wymieniona plecionka na tłumiku i może coś tam jest nie tak. Jutro jeszcze tam zerknę i dam znac.
  3. Objawy padnietej turbiny w zasadzie standard. Luźny i ciężko obracający się wirnik. Panowie ale gdyby były jakieś nieszczelności to wyszłoby to na etapie mycia układu a znaleziona została jedna dziura w przewodzie miedzy turbina a IC który to przewód został wymieniony na nowy.
  4. Jest jeszcze jeden objaw na który wcześniej w zasadzie nie zwróciłem uwagi. Mianowicie silnik pracuje głośno tak jak by była jednak gdzieś dziura ... tylko pytanie gdzie. Przewody sprawdzone zostały na etapie mycia. Dziura w IC? Kolektor? I jeszcze jedna rzecz dotycząca obrotów. Po zmuszeniu silnika do wkręcenia się do 4k obrotów prawdopodobnie wchodzi w jakis tryb awaryjny bo obroty zatrzymuja się i powoli spadają mimo pedału gazu w podłodze po zatrzymaniu się i ponownym ruszeniu wszystko wraca do "normy" .
  5. Witam. Jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość. Problem stał się bardzo irytujący i już brak mi sił do tego samochodu, ale od początku. Padła turbina na początku tygodnia i w ciągu tygodnia została załatwiona druga, regenerowana. Wymieniona została w zasadzie bez większych problemow wraz z filtrami i olejem przy okazji został wymyty ic przewody i kolektor. Przewody od IC zostały sprawdzone i nie znalazłem dziur. Podobnie sytuacja wygląda przy przewodach podcisnieniowych. Elektrozawór sterujący turbiną też jest nowy. sztanga na turbine działa bez zarzutu. Po wymianie turbiny autku brakuje mocy, jedzie strasznie cieżko, na wyższych obrotach kopci na czarno i nie da rady wkręcić się wyżej niż 4 tysiące obrotów z kolei później jedzie tak jak buy turbina nie włączała się wcale. Wystarczy zgasić i uruchomić ponownie silnik i wraca do stanu z przed próby. Po takiej próbie wywala błąd boost control. Panowie błagam o pomoc... Czy ktoś spotkał się z czymś podobnym?
  6. Dzisiaj rozebrałem i pomierzyłem napięcia na wejściu na wzmacniacz antenowy. Pierwszy pin ma ponad 12v, a ostatni (prawdopodobnie sterujący) ma nie całe 5v ( 4,9v , 4,8v). Po naciśnięciu przycisków na pilocie, zero reakcji (napięcie zostaje bez zmian). Przyczyną może być nie zakodowany kluczyk?
  7. Czyli na dziś mam do sprawdzenia lusterko i klapę ale czekam na delsze sugestie :)
  8. Aktualnie nie mam auta bo stoi bez szyby ale wieczorem będę to składać to sprawdzę ten spoiler. Proszę o kolejne sugestie. Może uda się to zrobić. poszukałem troche w goglach i znalazłem coś takiego. chyba koledze o to chodziło. http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/65_0637-anteny-diversity/i47660/sN
  9. Też myślałem, że w klapie jest zamek. Niestety nie ... Skoro antena centralnego zamka jest w lusterku to czym jest to? http://img837.imageshack.us/img837/9108/dscf0053t.jpg
  10. Witam. Na początku chciałbym przeprosić za zakładanie kolejnego tematu dotyczącego problemu wałkowanego miliard razy, przerobiłem już wszystko i mam już dosyć, ale może od początku. Od jakiegoś miesiąca jestem posiadaczem e46 touring i szczerze przyznam, że byłbym zadowolony gdyby nie problem z centralnym zamkiem. Poszukiwania zacząłem od wymiany akumulatorka w kluczyku (niestety mam tylko jeden + kluczyk serwisowy). Nic to nie dało. Kluczyk nadal nie daje się zaprogramować a auto nie reaguje. Kilka dni temu zostały wymienione przekaźniki w komfort module. Niestety nadal nic. Ostatnio wysypał się bębenek we wkładce zamka (jest tylko jedna) i musiałem wybijać szybę aby dostać się do samochodu (byłem około 100km od domu, a w ostatki nikt nie chciał mi pomóc). Panowie proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.