Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Na początku chciałbym przeprosić za zakładanie kolejnego tematu dotyczącego problemu wałkowanego miliard razy, przerobiłem już wszystko i mam już dosyć, ale może od początku. Od jakiegoś miesiąca jestem posiadaczem e46 touring i szczerze przyznam, że byłbym zadowolony gdyby nie problem z centralnym zamkiem. Poszukiwania zacząłem od wymiany akumulatorka w kluczyku (niestety mam tylko jeden + kluczyk serwisowy). Nic to nie dało. Kluczyk nadal nie daje się zaprogramować a auto nie reaguje. Kilka dni temu zostały wymienione przekaźniki w komfort module. Niestety nadal nic. Ostatnio wysypał się bębenek we wkładce zamka (jest tylko jedna) i musiałem wybijać szybę aby dostać się do samochodu (byłem około 100km od domu, a w ostatki nikt nie chciał mi pomóc). Panowie proszę o pomoc.
Opublikowano

tak nawiasem to ja nie mam zamka w drzwiach, taki wymysł poprzednika ( fura nie anglik, drzwi nietykane ), fajnie wygląda gorzej jak ...

ja wymieniałem z półtora toku temu u siebie szybę w touringu, to widziałem że pod spojlerem dachowym było coś co odpowiada właśnie z tego co sprawdzałem za centralny zamek, chyba że coś pomyliłem ale chyba to to, bo jak odpiąłem to nie działały zamki, chyba jest na 2 wkręty od zewnątrz odkręcane

Opublikowano
tak, ten nr 2, ale mi się na 99% wydawało z tego co pamiętam, że po odpięciu tego centralny nie działał i kumpel który mi to pomagał robić gdzieś czytał że też ma związek z centralnym zamkiem, a sprawdzałem to bo akurat szybę tylną miałem razem ze spojlerem i 2 różne ( pewnie zw względu na rok prod. ) te centralki - wzmacniacze antenowe
Opublikowano

Antena w Turingu znajduje się w płetwie/spojlerze na górze klapy , tam gdzie 3 lampa stopu. Pod płetwą jest moduł pod folią samoprzylepną. Najczęściej na skutek złego zabezpieczenia tego miejsca lub odklejenia/grzebania następuje zawilgocenie i uszkodzenie modułu radiowego.

Tutaj opis : http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=145398

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano
Jak już jesteśmy w temacie anten to powiedzcie mi do czego jest antena w uszczelce lewych tylnych drzwi. I czy antena radia jest na prawdę w paskach tylnej szyby. Dodatkowo mam zwinięty jakiś długi kabel pod tylną półką. Powiedzcie mi co od czego jest bo w necie wyczytuję sprzeczne informacje. Sedan 1999 rok.
Opublikowano
Dzisiaj rozebrałem i pomierzyłem napięcia na wejściu na wzmacniacz antenowy. Pierwszy pin ma ponad 12v, a ostatni (prawdopodobnie sterujący) ma nie całe 5v ( 4,9v , 4,8v). Po naciśnięciu przycisków na pilocie, zero reakcji (napięcie zostaje bez zmian). Przyczyną może być nie zakodowany kluczyk?
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
to jeszcze dodam tak dla potomnych. Przepraszam ze dopiero teraz ale z awarią bujałem się dosyć długo i szczerze mowiąc zapomniałem o otwartym temacie. Okazało się, że przyczyną stanu rzeczy był sam kluczyk. Wpadł do mnie do firmy znajomy z kluczykiem na wymianę baterii i tak z czystej ciekawości spróbowałem zakodować go u siebie i centralny zaczął działać. Na allegro zamówiłem sprawny kluczyk, wylutowałem układ odpowiadający za immo, wlutowałem swój, wrzuciłem elektronikę w swoją obudowę i działa bez problemu do dziś.
Opublikowano
Witam,tez miałem problem z centralnym zamkiem ten kto mi to naprawił od razu szukał przyczyny pod spojlerem na tylnej klapie tak jak ktoś pisał wcześniej.Tam znajduje się wzmacniacz antenowy połączony z modułem centralnego zamka. Ponoć najczęstszą przyczyną jest właśnie zawilgocenie tego elementu i wtedy pada centralny.W moim przypadku akurat był suchy a le jeden z cienkich kabelków który dochodzi do tego modułu ułamał się(zagiął)i wszystko. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.