Skocz do zawartości

E60 535 sprzęgło hydrokinetyczne przekładnia wandler


alcomfilm

Rekomendowane odpowiedzi

Również moge potwierdzic, ale niestety w pierwszych modelach e60 530d ten trik wymiany na poliftowy juz sie nie sprawdza...

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Robiłem podobną operację i potwierdzam że działa... w bmw to chyba jedna z niewielu części nowszych która pasuje do starszego modelu :)

 

Felgi pasują :D i jak to mój kumpel mówi, to najtańszy i najprostszy sposób na odmłodzenie auta-wsadzić koła od nowszego (poliftowego w tym przypadku) modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a gdy u mnie jest przypadek taki ze skrzynia ma problem tylko z przelaczaniem biegu z 3 na 4 (po dluzszej jezdzie i nie zawsze) to tez objawy do wymiany konwertera?? Dodam ze auto to bmw 530 d poliftowe z 2008r. Olej wymienialem w zeszlym roku w listopadzie ze wzgledu na ten sam problem. Dzieki za jakies sugestkie bo auto smiga super :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Zacina się elektrozawór. Jest taki płyn amerykański smarujący elektrozawory, który trzeba dolać do oleju. Musisz pogrzebać w necie w tym temacie. Zrób to w miarę szybko bo przypalasz olej. Edytowane przez mmw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
mam od niedawna 535d i podczas przyspieszania czuc szarpanie, nie zawsze ale czuć. Podczas jazdy ze stałą prędkością auto również szarpie i obroty falują. Może być to sprzęgło hydrokinetyczne? zdarza się szarpnąć również z 3 na 4 bieg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Tak czytam wasze posty i widzę ze sami fachowcy (i to nie jest ironia) wiec postanowiłem zapytać.

Musze wymienić konwerter bo mi falują obroty i występuje efekt tarki (szarpania) przy przyspieszaniu szczególnie na 3-cim biegu.

Tu mam pytanie, mam 530d 2006 rok (CR06564), tylko nie wiem na 100% jaka mam skrzynie

(obstawiam że GA6HP-26Z - stąd http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi)

i jaki konwerter powinienem kupić (czy ten 24407557757), czy może będzie pasował od 530d LCI?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Koledzy a ja chciałem zapytać inaczej.... Gdzie leży różnica w mocy przenoszenia momentu pomiędzy 6hp26 a 6hp28 ? Czy mozna powiedzieć że najbardziej zalezy to od konwertera ? Czyli teoetycznie jesli założe do 6hp26 (ori konwerter F85) konwerter V102 to moja skrzynia bedzie mogła obsłużyć wyzszy moment obrotowy jaki jest w 6hp28 ? Dobrze myśle ? Sorki że pytam ale szykuję się na grubsze mody i szukam mocnego napędu ;) Moj F85 żyje i ma się super ale jednak planuję zapodać pod 750-800 nm a tu już jest problem. Jednak jak widziałem... 535d z konwerterem V102 jakoś te moce znosi :D dlatego pytam ;)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
mam 535d z 2005r Padł mi konwerter ( standardowe objawy ) Wiec kupiłem nowe zf poliftowe v102 (po przeczytaniu forum) Wymieniłem sam i po wymianie wszystko super gdyby nie to że szarpie na 2 biegu... czy to mechatronika? Edytowane przez siwy14061
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Ja po wymianie sprzęgła mam objawy nie do opisania...

 

Nowe sprzęgło 2200 zł + robota

 

Ogółem wszystko fajnie, ale raz na jakiś czas, auto trzyma wyższe obroty przy zmianach biegu..przełączając na DS, nie reaguje patrząc po obrotach...

w tym cyklu jadąc ok 1200-1400 potrafi minimalnie przyfalować obrotami przy czym minimalnie szarpnąć...( dodam, że jak konwerter był uszkodzony, obroty falowały, ale w jeździe nic nie było odczuwalne, a tu przyszarpie )

Dodam że objaw jest ślizgnięcia, jadąc 1200 rpm dodam lekko gaz do 1500 rpm wtedy przyśpieszy - krótko mówią ma chwilową niedoskonałość..., muszę sprawdzić jeszcze stan oleju.

 

Chwile ma taki objaw, albo go przeciągne, ale samo z siebie...i za chwile skrzynia chodzi jak fabryczna, zero szarpnięć przy zmianach biegu,ostatni bieg zapina przy 90 km/h, gdzie w fazie niedoskonałości ostatni bieg załącza przy 120-140 km/h... także jestem ciekaw czego to przyczyna...

Edytowane przez mixiorek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.