Skocz do zawartości

Nowy posiadacz e34 520, problemy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem BMW E34 520. Kupiłem ten samochód bo widzi mi się on jak żaden inny hehe nie wiem czemu ale no ma coś w sobie. Mam w nim gaz sekwencje i teraz mam parę podstawowych pytań. Na forum jest dużo wątków i z upływem czasu pewnie wiele przejrzę ale mam teraz urlop i chciał bym się zabrać za naprawę a nie czytanie. Moje pytania:

1. Mam do wymiany całe zawieszenie przód. Rozglądałem się na allegro i czy zawieszenie z kombi tego samego modelu pasuje do sedana ?

2. Gdy wstawiam go mocno na 1 i potem wchodzę na 2 słyszę puknięcie kolega mówi mi że to most. Co wy na to ?

3. Mam silnik 2.0 ten 121 km ale w niedalekiej przyszłości chciał bym go wymienić na dobry silnik 2.5 będą jakieś problemy z przełożeniem gazu itp ? Jak to wygląda i za jakim silnikiem się najlepiej rozglądać ?

4. Nie działa mi wskaźnik paliwa tz. lampka rezerwy się włącza a tak to nic więcej. Jak to naprawić ?

5. Nagrzewanie ogólnie chodzi mi tylko przód na szybę i to chyba tylko prawa strona no i nogi po prawej. Jakieś propozycje ?

 

Sporo do zabawy no ale po to kupiłem ten samochód żeby mieć z niego frajdę, i tylko jak mam czas i $ coś w nim porobić aby doprowadzić do jak najlepszego stanu.

 

Z góry przepraszam bo wiem że pewnie większość odpowiedzi bym znalazł albo chociaż część no ale jak mówiłem wolał bym konkrety na moje pytania. Z czasem przejrzę dokładniej forum.

Opublikowano

1. przednie powinny pasować nie wiem jak z tyłem

2. zależy jaki stuk, u mnie jest tak że jak ma ciężko i wstawię porządnie na 1 to wali cały czas pod podłogą na tyle i przy przerzucaniu z 1 na 2 przy strzale ze sprzęgła jeszcze to słychać i w moim przypadku jest to krzyżak na wale.

3. zapewne wymiana parownika, polecam silnik m50b25 na vanosie

4. pływak ilości paliwa przy pompce do sprawdzenia

Opublikowano

1. Mam do wymiany całe zawieszenie przód. Rozglądałem się na allegro i czy zawieszenie z kombi tego samego modelu pasuje do sedana ?

Wejdź sobie np. na bmw store i tam wpisz sobie VIN swojego samochodu, następnie znajdź zawieszenie i kliknij na poszczególne części to będzie wyszczególnione w jakich modelach były one stosowane.

Opublikowano
Ok dziękuje za pomoc :) Tylko jeszcze muszę poszukać czegoś z tym nawiewem na forum :) I z tym silnikiem będę musiał porządnie pokombinować. A z przełożeniem sekwencji nie będzie problemu ?
Opublikowano
A z przełożeniem sekwencji nie będzie problemu ?

No ale i tak musisz jechać z tym do gazownika. Problemu dużego nie będzie bo i tak oba to R6.

Opublikowano

1. Mam do wymiany całe zawieszenie przód. Rozglądałem się na allegro i czy zawieszenie z kombi tego samego modelu pasuje do sedana ?

2. Gdy wstawiam go mocno na 1 i potem wchodzę na 2 słyszę puknięcie kolega mówi mi że to most. Co wy na to ?

 

1. Z kombi jak najbardziej, może być różnica w tym, że bywało że kombiaki mają wentylowane tarcze a co za tym idzie inne zaciski, ale jak przełożysz całość to nawet lepiej.

2. Sprawdź najpierw śruby na moście, może któraś jest poluzowana, czasem tak bywa, może być skrzynia też ale to słyszałbyś pod sobą a nie z tyłu, podpora wału? musisz zajrzeć pod spód.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Sprawdzałem w BMWstore przód zawieszenie powinno (te same nr.) pasować a chce od kombi bo w miarę tanio mogę dostać cały przód ( wachacze, sprężyny itp...) z samochodu sprowadzonego z Niemiec dlatego moje pytanie o kombi :). W weekend na kanał będę jechał to ten most sprawdzę. Ale fajnie ogólnie że się tak dużo osób udziela. Jeszcze raz thx... Ale martwi mnie to ogrzewanie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.