Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Musze wymienic wtryskiwacz.Mam pytanie oprócz wymiany podkładki miedzianej na wtrysku trzeba też wymienic o-ring nr.10 na rysunku ?

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=13_0959&hg=13&fg=15.

 

I jeszcze jedno czy po zamontowaniu nowego wtrysku układ sie sam odpowietrzy?czy jest jakiś myk?zeby bałaganu nie narobic.

Opublikowano

Więcej info aby były konkrety :)

 

rysunek%2520wytyskiwacza.jpg

 

1 0 433 171 690 B 1 WTRYSKIWACZ OTWORKOWY 228zł

2 F 00V C30 325 B 1 ZESPÓŁ ELEKTROMAGNESU

3 F 00V C0H 304 B 1 KORPUS

3 F 00V C0H 339 B 1 KORPUS

4 F 00V C01 310 B 1 ZESTAW ZAWORÓW

6 F 00V C05 008 B 1 KULKA ZAWORU 180zł

6 F 00V C05 003 B 1 KULKA ZAWORU

7 F 00V C21 001 B 1 PROWADZENIE TOCZNE

9 F 00V C21 305 B 1 PROWADNICA TWORNIKA

10 F 00V C08 319 B 1 TWORNIK

11 F 00V C13 300 B 1 ŚRUBA NAPRĘŻAJĄCA

15 F 00V C09 301 B 1 SPRĘŻYNA TWORNIKA

16 Z 1 PODKŁADKA REGULACYJNA

17 F 00V C09 023 B 1 SPRĘŻYNA DYSZY

18 Z 1 ELEMENT DOCISKOWY

19 2 433 201 024 B 2 KOŁEK WALCOWY

20 F 00V C14 018 B 1 NAKRĘTKA MOCUJĄCA DYSZY

20 F 00V C14 010 B 1 NAKRĘTKA MOCUJĄCA DYSZY

21 F 00V C17 003 B 1 USZCZELKA 4zł

22 F 00V C16 024 B 1 KRÓCIEC RURY TŁOCZNEJ

22 F 00V C16 009 B 1 KRÓCIEC PRZYŁĄCZENIOWY

23 Z 1 PIERŚCIEŃ NASTAWCZY

25 Z 1 PIERŚCIEŃ NASTAWCZY

26 F 00V C22 003 B 1 pałąk zaciskowy

29 F 00V C24 005 B 1 TULEJA NACISKOWA

30 F 00V C23 002 B 1 PIERŚCIEŃ SPRĘŻYSTY

47 Z 1 PIERŚCIEŃ NASTAWCZY

48 F 00V C40 300 B 1 TULEJA ZDERZAKOWA

60 F 00V C17 503 B 1 PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY 16zł

63 F 00V C38 041 B 1 PIERŚCIEŃ SAMOUSZCZELN. 5zł

64 F 00V C38 042 B 1 PIERŚCIEŃ SAMOUSZCZELN. 5zł

65 F 00V C24 505 B 1 PIERŚCIEŃ DOCISKOWY

77 F 00V C40 401 B 1 TULEJA PROWADZĄCA

600 6 000 900 347 B 1 KOŁPAK OCHRONNY

601 6 000 900 225 B 1 KOŁPAK OCHRONNY

602 6 000 900 311 B 1 KOŁPAK OCHRONNY

800 F 00V C99 002 B 1 ZESTAW CZĘŚCI PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY 10zł

 

 

B Część zamienna

Z Nie jest częścią zamienną

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wymień podkładki i oringi, kosztują kilka PLN...

Układ sam się odpowietrzy.

Zrobisz to bez problemu inpą:

wchodzisz w Engine wybierasz swój silnik czyli M47N DDE 5.0 następnie chyba w status i tam masz z IMA.

Na dole po lewej stronie masz kody wtrysków, dajesz F1 czyli change IMA i wpisujesz tak jak w przykładzie. np. dla wtrysku 1 o kodzie 123456 - ima1;123456 i podobnie dla kolejnych wtrysków.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.