Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Dane:

BMW e39

rok produkcji:2000 (2001),

silnik: 2.0d oznaczenie M47

immobiliser:EWS3

 

Przeglądałem już różne fora, jeżeli znalazłem podobny problem osoba zaczynająca wątek wymieniała cały zestaw(kluczy-ews-dde) albo pisała, że już sobie poradziła i nie pisała nic o rozwiązaniu problemu

 

Problem:

Po przekręceniu kluczyka i próbie uruchomienia auta nic się nie dzieje, kontrolki się zapalają i nic poza tym.

Podłączałem się do kompa za pomocą INPY (kabel ODBII-usb) i w samym EWS nie ma błędu, natomiast łącząc się z silnikiem jest jeden błąd:

45 Electrical immobilisation system (EWS)

Error frequency:50

not EWS-Signal avaible

W miejscu gdzie są informacje o numerze ISN i password jest informacja ERROR ECU REJECTED.

Próbował zrobić synchronizację ale wyskakuje błąd połączenie ECU REJECTED.

 

Czy wie ktoś jak rozwiązać ten problem, bez wymiany kluczyka-ews-dde?

Czy jest to możliwe z poziomu laptop-samochód?

Opublikowano

spróbuj zrobic synchronizacje DISem, sprawdź czy EWS widzi kluczyk...

reszte to juz tylko ludzie co zajmują się immo ogarną

 

W miejscu gdzie są informacje o numerze ISN i password jest informacja ERROR ECU REJECTED.

to standard w Inpie, zresztą ten program nie nadaję się do sprawdzania ISN i hasła, albo pokazuję to co piszesz albo np trzy znaki a kazdy ISN ma cztery....

Opublikowano
Virgin EWS lub DDE w tej sytuacji tylko pomoże
http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano

Właśnie próbowałem synchronizacji DIS-em, wyskakuje komunikat:

Alignment with EWS control unit cannot be carried out.

EWS

Data transmission disturbed!

Ignition?

battery empty?

Plug-in connections?

Switch off

electrical loads.

Opublikowano

Nie zrobisz tego DISEM, INPA zapomnij... tylko wyczyszczenie do zera EWS i wgranie nowych kluczy ISN a dopiero wtedy "aligment EWS-DDE"

BTW. jak chcesz to mam namiar na kolegę z okolic Poznania co Ci to ogarnie za rozsądne pieniądze :)

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano

Czyli bez odpowiedniego sprzętu tego nie zrobię, szkoda.

Jestem z Łodzi, więc na początku poszukam w okolicy kogoś kto się tym zajmuję, ale jeżeli możesz wysłać mi namiary na prv to chętnie wezmę (gdyby w Łodzi nie było nikogo).

Opublikowano
Z okolic Łodzi próbuj pisać na pw do kolegi "Mariusz1954" albo "Marcus 1959". Któryś z nich powinien temat ogarnąć :)
http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie mogłem dłużej czekać i oddałem auto do specjalistów.

Okazało się, że padł EWS (wymieniony na nowy). Z tego co udało mi się ustalić to bez odpowiedniego sprzętu samemu się tego nie zrobi (przy podłączeniu auto<->komputer). Jak już ktoś pisał w innym poście trzeba wziąć EWS na stół, zaprogramować go pod ECU i kluczyk.

Teraz mam nowy immobiliser, a auto śmiga jak przed awarią ;)

Samochód oddałem do warsztatu specjalizującego się w BMW w Łodzi na ulicy św. Teresy 41, polecam.

 

 

Dzięki za zainteresowania moim problemem,

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.