Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z wysoka temperatura silnika ( N53B30 ) w czasie jazdy w trasie waha sie pomiędzy 80-99 stopni a jak stanę w korku to pomiędzy 95-108 byłem w serwisie i stwierdzili ze niema zadnych błędów dotyczacych temperatury silnika tylko z układu paliwowego ponieważ jak silnik osiąga temp.109 to wywala mi komunikat "engine fault reduced power " i gasnie odpala za trzecim razem i jak zaczne jechac to jest ok a jak stanę to znowu engine fault reduced power. Termostat podobno dobry serwis tak stwierdził,wentylator działa ale jak jest 105 stopni to nie chodzi i nie mam żadnego komunikatu że jest wysoka temperatura,moze to pompa wody ale ogzewanie mam i obieg wody w zbiorniczku jest. Proszę o pomoc
Opublikowano
To jest normalna temperatura pracy tego silnika, szczególnie w korku. Obniza się podczas intensywniejszego deptania.

108 stopni normalna temperatura niewierze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.