Skocz do zawartości

320D M47. Słabe nagrzewanie silnika a EGR.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

 

Wyczytałem na forum, że po zaślepieniu EGR silnik wolniej się nagrzewa. Teraz sprawa. Silnik nie nagrzewa się do odpowiedniej temperatury. Mam zaślepiony EGR ale wydaje mi się, że nawet jak będzie zaślepiony to silnik powinien w końcu uzyskać odpowiednią temperaturę. Właśnie wróciłem z krótkiej trasy ok 25km w jedną stronę tam postój ok 1h i powrót. Wiedziałem wcześniej, że chyba jest coś nie tak z nagrzewaniem się silnika ale nie myślałem, że do tego stopnia. Po przejechaniu 25km z prędkościami 100-110km/h wskaźnik nie dotarł nawet do pierwszej kreski, był między niebieskim polem a pierwszą kreską. Czy będzie to spowodowane zaślepionym EGR'em czy szukać przyczyny w termostatach? Układ odpowietrzony, żaluzję działają jak powinny. I jeszcze jedno pytanie czy przy zaślepionym EGR'ze termostat który się na nim znajduje bierze udział w procesie chłodzenia czy jest wtedy odłączony?

Edytowane przez korgall
Opublikowano

Termostaty walniete....

10km i pion musi byc nawet jak egr masz zaslepiony i zaluzje niesprawna.

 

Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

10km i pion musi byc nawet jak egr masz zaslepiony i zaluzje niesprawna.

 

potwierdzam, miałem problemy z temperaturą, w tym roku wymieniłem obydwa termostaty i w obecnych temperaturach bliskich 0 w nocy pion czyli ok 75 st osiągam po 6-8 km, mimo iż mam zaślepiony egr, i nie posiadam piór w żaluzjach wogóle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.