Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam taki problem dziś jak sprawdzałem olej zauważyłem na bagnecie białą maź i trochę zmniejszył się stan oleju. co może być przyczyną??? dodam ze auto ma przejechane 165tk.
  • Odpowiedzi 53
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a jaki masz olej, jak mineralny i ta maź nie jest zbyt duza to porpostu przez olej i tak bedzie.

 

a tak pozatym 165 000 tys? to calkiem niezle :) myslales moze o tym ze w aucie byl cofajny licznik ?

Opublikowano
najlepiej przejedź sie gdzies, czyli sprawdz czy jesli zrobisz jakas trase 15-30 km i czy dalej takie cos bedziesz mial, jesli tak to zastanowil bym sie nad wymiana uszczelki pod glowica + nagrzej silnik tak 70 stopni+ i sproboj odkrecic korek od plynu chłodniczego (nie odkrecaj) i jesli bedzie swist to uszczelka, jesli nie to wtedy odkrec powoli i zobacz czy bulkocze.
Opublikowano
przebieg napewno jest autentyczny bo pod kompa podpinałem auto:) a auto kupione było z pierwszej ręki z niemiec i po auto byłem osobiście, nie od żadnego handlarza i to wiem napewno:)
Opublikowano
jeżdzę codziennie do pracy trasa około 15 km w dwie strony 30km, a auto nagrzewa się normalnie 90 stopni jest.. a auta nie przeciągam na biegach, dlatego mnie nie pokoi ta sytuacja...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
biala maz na bagnecie to w silnikach typu n42,43,46 sprawa normalna.konstrukcja bagnetu.olej w wodzie byc nie moze oczywiscie.branie oleju bylo przerabiane wielkokrotnie na forum.podaj wiecej danych: ile oleju znika, czy jest ten olej w plynie, czy ubywa wody?
Opublikowano

Wątek już był poruszany na forum,

uspokoję cię że tak jak napisał kolega powyżej - N42 i N46 tak po prostu już mają i nie jest to powód do stresu. Mój ma 170tys przebiegu (nie kręcony na 100%) i też mam majonez na bagnecie. Na korku ten objaw nie występuje.

 

Jeszcze jedna uwaga - termostaty w naszych silnikach nietypowo wysoko się nagrzewają - do 105 stopni a nie 90ciu ;)

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

Opublikowano
powiem tak oleju dużo ubyło jak sprawdzałem miesiąc temu to miałem pól stanu na bagnecie i przejechałem ponad tysiąc km i przed wczoraj sprawdziłem i było naprawdę minimum, więc coś za dużo :-( a powracając do płynu chłodniczego to jest tak jak było tylko olej doszedł do płynu, wiec nie wiem. dlatego pytam:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
uszczelka to raczej nie bedzie.kolega gdzies wyzej pisal,pytal, czy powstaje cisnienie w ukladzie.prosty sposob;zobacz czy weze wodne robia sie twarde?daj znac a mysle, ze moge udzielic ci podpowiedzi.pozdrawiam
Opublikowano
dodam jeszcze że zauważyłem jakby olej był w płynie chłodniczym...

 

Napisze krotko . Olej w plynie jesli sie pojawia to na 99% masz walnieta uszczelke chlodniczki oleju lub sama chlodniczke. To, ze sie robi delikatna maz pod korkiem wlewu oleju to normalka w tych silnikach o tej porze roku,a jesli chodzi o spalanie oleju to bym raczej zastanowil sie nad uszczelniaczami, zapytaj uzytkownika KKX5 bo on kilka dni temu ten temat przerabial bez sciagania glowicy a przebieg ma bardzo podobny do twojego..Ja mam te same objawy od 11k km i autko smiga dalej bez problemowo,fakt ze mi olej znikl z max na polowe miedzy max a min ,lecz to przy ciezszej nodze normalne. W sobote bede walczyl z ta chlodniczka to napisze Ci efekty tej pracy.

Damian3619


Ze wzgledu iz nie ma zadnej stronki poswieconej Polskim wielbicielom BMW w UK. Zapraszam na profil facebooka Bmw anglia.


GG 43888118

Opublikowano
Wyjda napewno uszczelki podstawy filtra lub laczenia z chlodniczka lub sama chlodniczka. W tych silnikach jest to podstawa, zreszta dowiadywalem sie juz wszedzie o to i kazdy mi to powiedzial lacznie z serwisem. Zreszta wystarczy pogrzebac w internecie i zobaczysz ile osob przerabialo juz ten temat. Pozdrawiam

Damian3619


Ze wzgledu iz nie ma zadnej stronki poswieconej Polskim wielbicielom BMW w UK. Zapraszam na profil facebooka Bmw anglia.


GG 43888118

Opublikowano
no dzięki koledzy za odp.:) trochę mnie uspokoiliście ze nie jest to uszczelka pod głowic:) jutro podjadę do warsztatu i napisze co i jak. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.