Skocz do zawartości

krygon

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 1998 rok 1.9 benz/gaz 118 koni

Osiągnięcia krygon

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. doskladnie to mi chodzi o ten wąz. http://zapodaj.net/2ed57f77be238.bmp.html
  2. Witam mam pytanie o ten przewód nr 10. http://pics.tinypic.pl/i/00413/mk7r68rssjhh_t.jpg Jest to przewód odpowietrzający i teraz moje pytanie czy przez ten przewód przepływa płyn chlodniczy ? pytam poniewaz gdy termostat mi sie otwiera wtedy cieknie mi plyn chlodniczy, problem mam z tym ze nie moge znalesc gdzie. Dzisiaj odkrecilem filtr kabinowy i znalazlem ten przewod ze jest rozerwany przy koncówce.
  3. Czy to moze poprostu pompa wody ?
  4. wydaje mi sie na 80%, wczoraj gdy patrzylem pod spod. To płyn ucieka gdy termostat sie otwiera wlasnie z tego miejsca http://files.tinypic.pl/i/00411/ahxussu407t7.jpg
  5. Dobra jest tak, nie posiadam kanalu, ale jakos sobie poradzilem z oslona silnika, choc jest to bardzo ciezka sprawa bez kanalu. Płyn ucieka tak jak by zpod silnika ale tylko wtedy gdy termostat sie otworzy.
  6. Witam, normalnie juz mam dosyc tego auta, ciagle cos... przed wczoraj wywalilo mi odpowietrznik, wszystko wporzadku, kupilem w aso, przykrecilem nowy. Lecz auto zaczelo sie szybciej grzac od tamtego momentu. Sprawdzilem dzisiaj dluzsza jazda to sie okazalo ze temperatura dochodzi max 102 stopnie, wiec jest rownierz wporzadku. Lecz problem wynikl teraz gdy chcialem podjechac do sklepu a tu sie okazalo ze spora plana plynu chlodzniczego mam pod autem. Przy odpowietrzniku i zbiorniczku jest sucho, pod chlodnica rowniez. Plama wychodzi tak jak by z pod silnika. Pytanie z kad tam moze sie wylewac ? i co moze byc powodem.
  7. krygon

    Silniczek Krokowy

    chyba ze silnik lapie lewe powietrze, wiec teraz pytanie jak to sprawdzic, slyszalem ze sie plakiem psika tylko gdzie ?
  8. ja mam brc lecz juz 5cioletnia wiec nie moge powiedziec ze jestem mega zadowolony, lecz nie narzekam :) jedyne co robilem to wymiana filtrow i regulacja gazu koszt 170zl. Ale czeka mnie wymiana reduktora ( koszt 600 zl ) ;/
  9. ok wszystko sprawdzilem juz na cito, wiec temeperatura maxymalna jaka dogrzewa (jazda okolo 20 minut miasto-trasa) to 102 stopnie. Tylko teraz czy to jest prawidlowe ze górny wąz jest bardzo goracy, a waz pod chlodnica jest letni ?
  10. Jeszcze jedno, gdy lapie 90 stopni, to gdy otworze korek od zbiorniczka to wywala plyn.
  11. Witam, mam pewien problem, wczoraj wywalilo mi odpowietrznik wiec kupilem nowy i przykrecilem, lecz od tego momentu auto zaczelo mi sie bardzo szybko grzac. Wczesniej po przejechaniu 2km auto nagrzewalo mi sie do 30stopni max, lecz po wymianie odpowietrznika auto nagrzewa mi sie teraz do 90 stopni. Dzisiaj troche czasu gazowalem auto 3-4 tys odbrotow na parkingu aby sprawdzic czy bedzie sie grzalo wiecej niz 90, lecz okazalo sie ze 90stopni i wiecej nie idzie. Wiatrak sie załacza i po pewnym czasie 5-10 minut waz pod chlodnica robi sie cieply. Wiec pytanie czy to termostat do wymiany ?
  12. krygon

    Silniczek Krokowy

    Witam, mam pytanie do was forumowicze. Od pewnego czasu (3 miesiace) mam pewien problem ktory sie poglebia z czasem :) Jest to bieg jałowy, na ktorym obroty spadaja mi czasem nawet do 450-500. Pierwsze co sie zabrałem to za silniczek krokowy. Wyczyscilem WD40 lecz to nic nie pomoglo tylko pogłębiło moj problem poniewaz teraz to mam za kazdym razem gdy jade. Nie mam aktualnie mozliwosci podłączenia pod komputer poniewaz sianka w tym miesiacu brakuje (Wakacje) a to wiąze sie z suma 60 zl gdzie to naprawde duzo :) Wiec zajmijmy sie tym silniczkiem. Gdy odłączam kabel od silniczka, obroty stoja ładnie i wogole nie lataja utrzymuja sie tak jak powinny czyli 900. Pomyslalem rowniez o przeplywomierzu. Sprawdzilem go i sie okazalo ze w przeplywce bylo cos robione poniewaz nie ma orginalnych srób "torks" odłączajac wtyczke od przepływki, silnik nagle zaczyna telepac sie. Wiec teraz pytanie czy inwestowac w ten silniczek krokowy czy poczekac do nastepnego miecha i wjechac spokojnie na komputer. pozdrawiam
  13. Witam, mam pewien problem w swoim aucie. Polega na tym iz gdy wylacze sekwencje przyciskiem zamontowanym w schowku pod klimatronikiem, oraz przejade sie okolo 1-2km na samej benzynie, auto odpala na dotyk, czy to zima -20 stopni. Ale gdy jezdze na gazie i wylacze auto to przy odpaleniu znacznie wiecej kreci. Nawet jesli temperatura silnika jest 0-owa i auto odpalane jest na benzynie. Tego problemu sam napwno nie naprawie, ale chcial bym wiedziec ewentualne koszta. p.S. Po wcisnieciu sprzegla na zakrecie (na gazie jak i na benzynie) auto traci obroty. Tak jak i na biegu jalowym lekko faluja. Po zakupie auta bylem u mechanika sprawdzic ogolnie auto na komputerze. Wszystko okazalo sie wporzadku procz stalego bledu przeplywomierza, ktorego nie dalo rady usunac. Pozdrawiam
  14. krygon

    Nie chce odpalic

    chcial bym sie bardziej dowiedziec czy to akumulator czy moze to poprostu byc rozrusznik; /
  15. krygon

    Nie chce odpalic

    Witam, mam roblem z moja bmka. Problem jest taki ze przejezdzajac z marketu do marketu czyli 400m, pozostawilem auto i poszedlem na zakupy, lecz po powrocie z zakupów nie chcialo mi odpalic. Gdy przekrecam kluczyc slychac takie dziwny dzwięk i mrugaja swiatla mijania, lecz nie sa wlaczone. Ostatnio mialem problem z akumulatorem poniewaz go rozladowalem sluchajac cala noc muzyki. Akumulator naladowalem, lecz nie dlugo 4godziny prostownikiem 4A. Wiec teraz pytanie czy jesli zostawie akumulator na noc na ladowanie to pomoze ? P.S. kontrolnki, klima, radio dziala oraz sie swieci, centralny rowniez. viewtopic.php?f=69&t=117886
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.