Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oczywiście przy sprawnym wystarczy zaślepić.

Ale spotkałem się już z tym, że EGR nie domykał się do końca. Wtedy możemy odpinać sobię jego sterowanie do woli :). A zaślepienie go to 5 minut roboty.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam odgrzeje kotleta.. :norty: odkąd kupiłem auto mordowałem sie z egr...tzn kupywałem nowe zaworki podciśnienia...nowe wężyki podciśnienia...czyściłem egr...tłoczek nie zacinał się.... a egr pracował jak chciał... tzn auto uruchomione i widać egr nie pracuje brak SSANIA po odpieciu wężyka... już miałem nowy zawór egr kupywać itp ale olewałem sprawę..do tego miałem ograniczony w disie na 40 mg stoke

 

dzisiaj wkurzyłem się bo robiłem test disem turbo i wywaliło mi ze egr nie pracuje...

 

 

-kolektor zdjęty

 

-trójnik cały ta listwa od vacum wypięta(nie zatkana nigdzie bo myślałem ze zatkana)

 

-zaworek sprawny..filter czyściutki

 

-egr ręcznie śrubokretem rozruszałem...DZIAŁA

 

-dałem w disie reset z 40mg stoke na 0 i ponownie ustawiłem 40mg

 

co ja się upisałem po forach o tym egr to świat nie widział...

 

 

i co się okazało??

 

odpiąłem czujnik za kolektorem...okej czujnik spoko wygląda już mam skłądać..ale coś mnie tknęło i patrzę a ten otwór w kolektorze co czujnik w niego wchodzi... cały zapieprzony nagarem... śrubokrętem trzeba było przepchać a potem wydmuchać tam... złożyłem wszystko...egr pracuje non stop...od zimnego do gorącego silnika...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.