Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

o ludzie pomocy(((

 

dolewając oleju zauważyłem malutką żółtą plamkę na korku okazała sie być jak plastelina, rozmazała sie, a pod silnikiem na ziemii był ślad po wycieku takiej samej mazi, na bagnecie takze odrobinka mazi, lecz to pod autem to juz nie odrobinka!!

 

pod silnikiem od spodu sladu nie ma mazi lecz zauważyłem że jest wyciek oleju (2 tyg temu pierwszy raz) wyciek jest od spodu mokry slinik ale i u góry zauwazylme wyciek (patrzac od przodu na silnik po prawej stronie blisko wentylatora jest taka puszkak "walec" z daszkiem jak czapka chinczyka i tam u jej dołu pojawil sie olej a teraz tam jest ślad mazi)....

 

poradzcie co to moze byc...pliss moze ktos wie....

 

ps. auto malo jezdzone od 2 mies ..i wymiana oleju mi sie juz klania od grudnia.....co wieej zauwazylem w listopadzie iz po trasie wyciekal mi olej i zmuszony bylem dolewac wiecej niz zwykle...- ten zwiekszony pobor oleju juz znikl..ale ta cholerna MAź..plis napiszcie os Ludziki , z gory wielkie dzieki!!!

Tomek

:modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

Opublikowano
ubywa i to od dawna jak tylko zalozylem gaz czyli od wrzesnia 2004,ale w plynie nie ma zadnego sladu oleju, a w oleju takze nie ma zadnej piany, a jedynie ta cholerna (( maź.
Opublikowano (edytowane)
To przecierz typowy objaw dostawania się do oleju płynu chłodniczego.Najprawdopodobnie uszczelka pod głowicą. Edytowane przez artureczec
Opublikowano

..moze olej zbyt zadki "wyjezdzony" i to ma wplyw..nie wiem ...tak gdybam bo znam sie NIC KOMPLETNIE na budowie slinika!!

 

gg1031555

Opublikowano

czyli uszczelka pod glowica????

 

macie moze Ludziki Szanowne pojęci jaki to koszt...bo mam dreszcze ((

Opublikowano

rozmaiwalem z czlowiekiem z ASO i ten wyciek mazi jest przy termostacie...on twierdzi iz jesli olej jest bez piany to moze nie koniecznie usczelka a co z termosttem..ale nie był wstanie mydumać skad te odrobinki mazi w nakorkui bagnecie.....

 

ps. mowil iz wymina uszczelki oznacza wymiane samej uszczelki ale i jakies ustaiwnie glowicy....cz yto prawda...ca sadzicie Szanowne Ludziki

 

Tomik

Opublikowano
Możliwe . Ja sam miałem takie masełko pod korkiem.uszczelka była do wymiany i powiem ze jak ci ubywa płynu a nie widzisz wycieków tegoż płynu to co może być innego?
Opublikowano

WIEC USZCZELKA...DZIEKUJE SERDECZNEI ZA pomoc bardzo dzieki!1

 

 

MAłE TYLKO JESZCZE PYTANKO CZY JEST TO TYLKO KWESTIA WYMINAY USZCZELKI CZY TAK JAK MOWIL GOSC Z ASO KONIECZNE BEDZIE JAKIES"STROJENIE" GLOWICY CZY COS TAKIEGO..

 

Tomik

Opublikowano

Artureczec...dziekuje za pomoc jestes WIELKI!

 

 

POWODZENIA W żYWOCUE żYCZę I INNYM BEEMKARZOM)

 

PS. BEMCIA TO JEST AUTO PRZEZ DUZE "A"

Opublikowano
...DOWIEDZIAłEM SIE U MECHANIKA ZE W TYM SILNIKU 2,5 BENZ 92R. ZAWROY MAJA MECHNIZM SAMOREGULACJI , WIEC POWYMIANIE USCZEKLKI NIE MA KONIECZNOSCI ZADNYCH REGULACJI
Opublikowano
Panowie u mnie jest maź pod korkiem ale nie ma jej na bagnecie a płynu nie ubywa. Co to może być :cry2:

 

Jak nie jeździsz jakiś czas lub jak jeździsz na krótkich przelotach(auto nie zdąży się dobrze nagrzać) to pod korkiem będziesz miał taki "krem",

A to dlatago ze woda będzie się skraplać pod korkiem i mieszać z olejem ale to normalne i każdy tak ma.

Opublikowano
Uf to moge spać spokojnie żeczywiście jeżdże na krótkich odcinkach. No to mnie uspokoiliście. Dzięki
Opublikowano

UWAGA UWAG ATO JA ROZPOCZALEM TE ROZMOWE:: I CO JUZ WIEM PRZY TAKICH MROZACH I GDY OLEJJEST "STARY" LUB KIEPSKI WOWOCZAS SA TO NATURALNE OBJAWY ODPAROWYWANIA WODY - WIEC ZADNEJ WYMIANY USZCZELKI!!!! INFO Z ASO KTORE PRZEMOWILO LUDZKIM GLOSEM!!!

 

POZDRAWIAM

Opublikowano
Dziwne bo ja mam obecnie stary mineralny olej i ani śladu tej "mazi" po tych mrozach.Jak wymienisz olej na nowy i po jakimś czasie będzie to znowu to już wiesz co.Zresztą rób jak uważasz.
Opublikowano

ps. mowil iz wymina uszczelki oznacza wymiane samej uszczelki ale i jakies ustaiwnie glowicy....cz yto prawda...ca sadzicie Szanowne Ludziki

 

Tomik

 

Tomik, nie krzycz na forum, czyli pisz małymi literami.

 

A to co ci powiedział gość z ASO nie ma nic wspólnego z regulacją zaworów, o których piszesz w innym miejscu. Facetowi z ASO najprawdopodobniej chodziło o planowanie głowicy, które najczęściej trzeba robić przy wymianie uszczelki.

Tak więc nie daj się dymać jakimiś głupotami o regulacji zaworów.

 

A, i poczytaj :search: na forum

żebyś nie dał ciała z samą uszczelką - chodzi o to jakie są skutki założenia np. za cienkiej jak ci głowicy zjechali dużo.

 

ps: może i normalne jest mieć jakąś maź przy mrozach :?:

choć jakbym coś takiego zobaczył tobym się zes... ze strachu :mrgreen:

olejek czyściutki jak na razie :modlitwa: nawet w -25

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano

ps. mowil iz wymina uszczelki oznacza wymiane samej uszczelki ale i jakies ustaiwnie glowicy....cz yto prawda...ca sadzicie Szanowne Ludziki

 

Tomik

 

 

 

A to co ci powiedział gość z ASO nie ma nic wspólnego z regulacją zaworów, o których piszesz w innym miejscu. Facetowi z ASO najprawdopodobniej chodziło o planowanie głowicy, które najczęściej trzeba robić przy wymianie uszczelki.

Tak więc nie daj się dymać jakimiś głupotami o regulacji zaworów.

 

Tomik

Oktaw ma calkowita racje,jak chcesz miec dobrze zrobiona ta usterke to daj glowice do splanowania(wyrownania)i kup jakas porzadna uszczelke :cool2:

 

Pozdrawiam

2FST4U

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.