Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiatam problem polega na tym ze jak dam mu w pizde i polatam chwile bokiem cos w silniku zaczyna klepac ;/ Zlokalizowałem to i jest to mniejwiecej gdzies na 5 garze ale nie jest to raczej panewka mozliwe tez ze jest to Vanos. Po jakims czasie jest nprmalnie nie mam pojecia co to jest. Oleju jest na połowie czyli tak jak ma byc. Zauwazyłem tez kiedy ruszam i go lekko przymule to zapala sie kontrolka oleju i od razu gasnie. Prosze o pomoc
Opublikowano
To musiała byc jakos zajebiscie wyjebana a puki co chodzi mi normalnie tylko jak dostanie po garach to cos klpie rownie dobrze moze to byc szklanka
Opublikowano
kolego ja tak jezdziłem dobre pol roku i tez nic mi sie specjalnego nie dzialo.jesli sadzisz ze to szklanka to zdejmij pokrywe ale watpie abys zweryfikowal tak na oko.
Opublikowano
Na oko to chłop w szpitalu... Przydały by sie słuchawki lekarskie tak jak to niektorzy praktykują i wtedy mozna było by cos bardziej sprecyzowac
Opublikowano
to tylko mi podaje na panewke skutki sa tego ze zly olej byl lany jak tak zajechalem 3 silniki nato iast kupowalem olej ztzwanej beczki i zawsze piateczka leciala odkad zalewam olej 10w40 mobil niemam klopotów
Opublikowano
(...) a do bety nie leje sie mobila ! i nie 10w40 tylko do 2.0 5w50!

Oświeć mnie "geniuszu" czym to różni się mobil od castrola lub innego, chociażby zwykłego orlena o tej samej lepkości i dlaczego według ciebie nie 10w40?

Opublikowano
(...) a do bety nie leje sie mobila ! i nie 10w40 tylko do 2.0 5w50!

Oświeć mnie "geniuszu" czym to różni się mobil od castrola lub innego, chociażby zwykłego orlena o tej samej lepkości i dlaczego według ciebie nie 10w40?

 

 

Jakościa geniuszu!

Opublikowano
(...) a do bety nie leje sie mobila ! i nie 10w40 tylko do 2.0 5w50!

Oświeć mnie "geniuszu" czym to różni się mobil od castrola lub innego, chociażby zwykłego orlena o tej samej lepkości i dlaczego według ciebie nie 10w40?

 

 

Jakościa geniuszu!

 

Gdyby twoja głupota i ignorancja mogły napędzić twoje BMW, to jeździłbyś za darmo.

Dla potomnych: http://olejeismary.blogspot.com/2011/02/oznaczenia-i-normy-olejowe.html,

Normy API - http://autogeorg.bx.pl/files/Normy%20wszystkie.pdf - wyjaśnienie w jaki sposób oznacza się "jakość",

a tutaj przykłady takiego samego oleju. W tym konkretnym przypadku 10w 40, którego to ponoć w Mongolii "do bety się nie leje":

(...) do bety nie leje sie mobila ! i nie 10w40 (...)

no właśnie... poniżej, dla porównania specyfikacje kilku popularnych marek (informacje ze stron producentów):

CASTROL - http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=9010703&contentId=7021503;

MOBIL - http://www.mobil.pl/Poland-Polish-LCW/carengineoils_products_mobil-super-2000-x1-10w40.aspx# (zakładka "specyfikacje");

MOTUL - http://www.motul-oleje.pl/product/index-id-96.html

Zwykły Orlen - http://www.orlenoil.pl/oleje-dla-motoryzacji/oleje-dla-samochodow-osobowych-i-lekkich-dostawczych/idp:383.html.

 

Łatwo po powyższej lekturze zauważyć te wielkie różnice w jakości (opakowań) produktów różnych marek oraz przede wszystkim w cenie.

Dodam jeszcze tylko, że to nie producenci nadają sobie określone normy/certyfikaty tylko odpowiednie komisje do których to próbki wszystkich olejów chcących trafić na rynek regularnie są dostarczane.

 

Oczywiście pozostaje jeszcze tzw. wiara w "siłę/jakość marki", niewidzialne nano cząsteczki potrafiące usmażyć jajecznicę czy w reklamowe zapewnienia Leszka Kuzaja. Tym którym wiary brak... to tylko zdrowy rozsądek :)

Opublikowano
Gdyby moja głupota i ignorancja była by na tyle ze mieszkał bym niedaleko ciebie to chetnie bym sie do ciebie przejechał. Nie lubie ludzi przemądrzałych i tych ktorzy pozjadali wszytskie rozumy bo jezdza bmw od poł roku i przestudiowali forum.
Opublikowano

A ja nie lubię ludzi głupich, którzy nie potrafią się wysłowić, na dodatek nie znają się na tym o czym próbują mówić, szerząc przy tym jakieś dziwne teorie nie podparte kompletnie żadnymi argumentami.

Chcesz się do mnie przyjechać? Zapraszam! W tym przypadku myślę jednak, że bardziej niż głupoty, zabraknie ci jaj!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Senne oko, nie jest tak do końca. Każda norma ma jakieś widełki. Oba oleję mają powiedzmy normę jakościową SM, wysoka norma, jakość. Ale jeden olej będzie mieścił się w dolnej granicy SM, a drógi będzie w górnej granicy SM...Zawsze gdzieś się to przełoży, chodź dla normalnego jeźdzenia (nie palenia gumy pod remizą, czy kręcenia bączków pod Tesco) nie ma to znaczenia. Faktem jest ze jesli chodzi o 10w40, to praktycznie 90 procent oleju się nie różni niczym. PRzejeździłem kilka wymian na Mobilu, Castrolu, GM, Lotosie i jeździł tak samo. Nie zauważyłem różnic przy spuszczaniu starego oleju, czy w pracy silnika.

Jedyny olej jaki zrobił na mnie wrażenie to FUCHS 10w40 z MOS2. Tutaj rzeczywiście po drugiej wymienie na taki sam olej silnik pracuje ciszej, zawory się uciszyły. Niestety jest drogi i z przyczyn niezależnych musialem wlać zwykły 10w40....i to był szok...Silnik wrócił po pewnym czasie to poprzedniego pocykiwania....

Ale ogólnie to należy kierować się rozsądkiem, nie kupowac z niewiadomego pochodzenia oleju (podejrzanie tanie oleje na ALLEGRO) i nie kupować na siłę coś drogiego.

A koledzę w klepaniem, to radzę nie upalać, nie bawić sie pod tesco czy innym AUchał i nie będzie problemów.

Może to być banewka. Bez odpowiedniego przyrządu nie stwierdzisz czy to klepie na górze czy na dole. Wszystko się nosi po calym silniku. Jedź do mechaniora co ma słuchawki elektroniczne i niech obada co i jak..

 

PZDR>

Opublikowano
Własnie o to mi chodziło :D latam bokiem juz chwile czasu i jesli chodzi o bmw to jest dosc wytrzymałe. W poprzednim sprzecie po zalaniu mobila zaczely mi popychacze cykac. A jesli chodzi o głupote to nie twoj problem jak ktos jezdzi a jaj to raczej tobie by zabraklo :lol: . Zanizasz tylko poziom forum :duh: i tacy uztkownicy jak ty odstraszaja nowe osoby. Forum nie jest po to aby wymądrzac sie i pokazaywac kto co wiecej umie, tylko po to zeby rozwiązywac problemy. Sory dzieli mnie odległosc i szkoda fatygi aa i nie zapomnij załozyc dresów ;)
Opublikowano
Koledzy jak przeglądam ten temat to aż mnie krew zalewa bo jeśli macie coś do siebie to dajcie sobie po razie i święty spokój, to nie jest forum do zażaleń! a nie ciągniecie ten temat i nic z tego nie wynika.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Vanos odpada na 100%. Inny objaw, brak mocy z dołu oraz "grzechotanie" w silniku, jakby łańcuch był luźny. Szukaj dalej...
Opublikowano
Beemki jeżdza na gazie niektóre to znosza dobrze niektóre żle zależy od przebiegu i pojemnosci choc nie koniecznie bo moze byc mały przebieg ale nie wiadomo czy ktos jej wczesniej nie katował.ja mam na gazie tylko jedna betke i juz nigdy nie zaloże gazu bynajmniej nie do betki bo wiem ile kosztuje naprawa i jakie sa problemy z gazem.
Opublikowano
Nie zgodzę się z Tobą w sprawie gazu. Mam osobiste doświadczenia i rodzinne, które mówią zupełnie co innego niż kolega. Compact 1,6i 70tys. na gazie sekwencyjnym BRC i śmiga jak ta lala. Kuzyn w 1,8 IS zrobił ponad 100tys. jedyne co robił tu uszczelka pod głowicą, ale jego bunia ma jakieś 400tys...zawory całe i nie wypalone. Z resztą silnika też się nic nie dzieje. W e39 mamy tez gaz BRC ?(2,5 vanos) i jakoś do tej pory również śmiga jak ta lala. Pamiętaj, że nawet najlepsza instalacja gazowa założona przez pseudomechaniora nie będzie działać poprawnie w każdym aucie.
Opublikowano
Każdy jeździ na czym mu pasuje- jeden na benzynie , drugi na gazie trzeci woli diesla, każdy ma wolny wybór. Ja np nigdy nie miałem i nie zamierzam mieć diesla ale nie wmawiam nikomu że diesel jest zły albo że mobil to zły olej...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.