Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!

 

Przeszukiwałem forum w interesującym mnie temacie, ale nie udało mi się odszukać nic co by mi pomogło. Może źle szukałem - jeśli tak - przepraszam i proszę o namiary na wątki (jestem tu nowy :-) )

 

Ad Rem:

 

Chcę ogarnąć temat tłumików w swoim E34 540.

Ceny w ASO nie zachęcają, używanego wydechu do tego modelu szukam i szukam i znaleźć nie mogę - ciężki temat.

 

Chciałbym, żeby wydech był w całości oryginalny bądź parametrami identyczny z oryginalnym. Nie chcę przelotu, nie chcę żeby było głośno - ma być cicho a osiągi fabryczne. Macie jakieś sprawdzone sposoby na zorganizowanie wydechu tak, żeby było dobrze, a jednocześnie, żeby nie zabiło ceną? ASO za środkowy i końcowy krzyczą w sumie ponad 3000 PLN.

 

Aktualnie w aucie ktoś wyrzeźbił wydech - końcowy jest ORI, środkowy... wykombinowany (z jedną rurką!), brak katów.

O ile katalizatorów już pewnie zakładał nie będę, to chętnie w ich miejsce włożyłbym jakieś małe tłumiki, żeby zachować pojemność układu.

 

Chętnie wysłucham opinii praktyków, co z tematem już mieli styczność.

Opublikowano

Dziękuję za link; O dziwo nie trafiłem tam wcześniej...

 

Popytam o ceny - bo ten, który tam jest z podaną ceną zbliża się do wartości OEM z ASO...

Opublikowano
No do M50B20 czy M50B25 kompletny uklad z Polmostrowa kosztuje kolo 350-400zl z dwu letnia gwar. Niestety do V8 ceny juz inne.
Opublikowano

Z tego linka, który wkleiłeś - żadna oferta nie jest aktualna. Części są nie do dostania. :(

 

Więc trzeba szukać dalej... ciężki temat. Przecież to TYLKO wydech. I rozchodzi się o zamiennik oryginału. Nie jakieś cuda.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Pojedziesz do jakiegoś speca od tłumików to na pewno złoży Ci coś co nie będzie kosztowało majątku a będzie zrobione porządnie.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Po zdoktoryzowaniu się z tematu - zrobię tłumik sam, a w zasadzie z pomocą znajomego.

 

Tylny - zostanie oryginlny od e34 540

Środkowy - będzie od e32 750 ;-) Akurat taki udało się kupić za bezcen w sensownym stanie.

Zamiast katów założe jakieś małe tłumiki i podobnej do katów pojemności

A rury będą fi60. Oczywiście od początku do końcu dwururka.

 

Zobaczymy co z tego będzie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.