Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

edek.by,to ile trzeba wyłożyć żeby kupić zadbany egzemplarz i przez kilkanaście miesięcy nie martwić się o koszty naprawy ?

 

Nie będę Ci nic sugerował, kolego, bo zaraz się posypią komentarze, że mi odbiło i że za takie pieniądze to już można kupić to i tamto i z full opcją :mrgreen: Zajrzyj sobie na mobile.de, ustaw sortowanie wg swoich upodobań i cenę od najwyższej i zobaczysz na co możesz liczyć.

 

I nie wiem, co masz na myśli mówiąc o naprawach. Dla jednego naprawa to wymiana klocków i oleju, dla drugiego wymiana silnika. Wszystko zależy od Twojego podejścia, ale moim zdaniem nie istnieje żadnego używanego samochodu, w który nie trzeba by było zainwestować ani złotówki. Miej na wszelki wypadek 2-3k w kieszeni po zakupie - może wydasz je udoskonalenie stanu technicznego, a może będziesz tylko kosmetyki kupował ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Rzedowe 6 bmw sa dobrze oceniane,i malo awaryjne jesli sa na bierzaco wymieniane oleje filtry plyny itd,e46 maja problemy z ukladem chlodzenia i na to zwrucil uwage czy jakies elemety byly wymieniane pod tym katem,zeby nie trafic na przegrzany motor,co do twojego wyboru silnika niewiem jaki tryb jazdy preferujesz chociaz bmki fajnie ciagna wszystkie,koszty 4 i 6 cylindrowki w utrzymaniu napewno beda sie roznic,np ilosci plynow,czy tez np swiec 4-6 szt.(taki zwykly przyklad:D) co do blacharki to sprawdzaj przy nadkolach od wewnatrz ,osobiscie posiadam drugie bmw i nie mialem problemu z rdza,a dodam ze caly okres urzytkowania pod chmurka,jak juz znajdziesz i bedziesz zdecydowany to goscia z kompem kumatego tez warto miec.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie.

Przymierzam się do kupna BMW E46.

Moje roczne przebiegi to ok 10tys. km także instalacja gazowa nie wchodzi w grę.

Szukam BMW po lifcie ponieważ strona wizualna również jest dla mnie ważnym aspektem. Myślałem o wersjach silnikowych:

1. 318 143km z 4 cylindrowym silnikiem.

2. 320 150km z 6 cylindrowym silnikiem.

3. 320 170km z 6 cylindrowym silnikiem.

 

 

Najbardziej skłaniam się[...]?

 

320 170km to najlepszy kompromis pomiędzy mocą i spalaniem oraz bezawaryjnością z tych silników, które wymieniłeś. Co do rdzewienia to polifty gniją szybciej niż przedlifty. Wygląd to sprawa indywidualna i nie chcę zachęcać Cię do przedlifta ale wydaje mi się, że powinieneś to rozważyć. Nie wiem w jakim mieście się poruszasz oraz jaki masz styl jazdy ale spalanie na poziomie 12l 100% miasto nie powinno stanowić problemu przy 320 170km. Na co zwrócić uwagę przy kupnie.. przede wszystkim czy nie jest krzywe- malowane jest 80% samochodów w Polsce, ważne, żeby było proste. pomiar zbieżności dużo Ci powie na ten temat. 20 tys zł spokojnie starczy na zadbany i dobrze wyposażony egzemplarz, jeżeli dobrze poszukasz. Jednak tak jak kolega wcześniej napisał dobrze mieć zapasowe 2-3 tysiaki w razie w. Są rzeczy których nie przewidzi najlepszy spec od BMW;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś szuka auta w fajnym stanie z oryginalnym przebiegiem, które nie miało 10 właścicieli to można wziąć pod uwagę moje viewtopic.php?f=5&t=249398

 

No i to jest adekwatna cena za zadbany samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i to jest adekwatna cena za zadbany samochód.

 

Cena może i adekwatna ale rzeczywistość jest brutalna- nikt nie kupi 2,0d za taką cenę.

 

btw. w takim razie ile jest wart 12-13 letni 330i na ori m pakiecie? 40 tys?

 

wg mnie cena sporo zawyżona i tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znajdziesz 330i na ori m-pakiecie sprowadzony z DE z realnym przebiegiem do 200k i po wszystkich opłatach za 40k od handlarza to Ci pogratuluję dobrego interesu - mówię o polifcie. Już od kilku miesięcy nie śledzę mobile i scouta, ale w ciągu roku, jak szukaliśmy mojej to jedyna 330i w ori m-paku i w bardzo dobrym stanie za w miarę przyzwoite $ kosztowała 7200 euro. 2002 rok, srebrna, przebieg jeśli dobrze pamiętam 179k km (w każdym razie zbliżający się do 200, ale go nie przekraczający). Poszła w 2 tygodnie. Oczywiście, były oferty tańsze, ale nie brałem pod uwagę nic powyżej 250k km, od kebabów, zajeżdżone, walone, czy z wyposażeniem niezgodnym z VIN. Oczywiście kwestia wymagań - można mieć mniej wyśrubowane i zadowolić się tańszymi ofertami. Były też autka i po 10k euro w górę - tam w ogóle nie było do czego przyczepić, przebiegi bajka - 90-120kkm, prawie nówka :mrgreen:

 

A to, że Polacy uważają, że ceny na samochody powinny być dostosowane do ich zarobków, no to przepraszam, ale rzeczywistość samochodowych rynków europejskich jest inna. Nikt Ci nie sprzeda w DE dobrego samochodu za pół darmo tylko dlatego, że przyjechałeś z PL i masz polską pensję.

 

I myślę, że kolega fruit sprzeda swój samochód za tyle, ile chce, jeśli oczywiście mu się nie śpieszy. Kumaty kupujący wie, że dobre auto swoje kosztuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I myślę, że kolega fruit sprzeda swój samochód za tyle, ile chce, jeśli oczywiście mu się nie śpieszy. Kumaty kupujący wie, że dobre auto swoje kosztuje.

 

otóż to, w tym tkwi cały problem. W Polsce brak kumatych kupujących. :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i to jest adekwatna cena za zadbany samochód.

 

Cena może i adekwatna ale rzeczywistość jest brutalna- nikt nie kupi 2,0d za taką cenę.

 

btw. w takim razie ile jest wart 12-13 letni 330i na ori m pakiecie? 40 tys?

 

wg mnie cena sporo zawyżona i tak.

 

Wcale nie sporo zawyżona, od handlarza masz takie auto za +/-18 Tysięcy z magicznym przebiegiem, który realnie wynosi ponad 300 Tysięcy, a często nawet i 500 bo wtedy jest to auto tanie na zachodzie i opłaca się kupić (zresztą wystarczy na mobile wejść i patrzeć po ile są takie e46 z przebiegami ponad 400k), a zazwyczaj w ogłoszeniu jest magiczny dopisek export lub inne tego typu rzeczy. Do tego policz sobie komplet jakichś felg w fajnym stanie + opony nawet używane to koszt +/- 1.000, już masz około 2500/3000 do tego jak Ci się wysypie coś grubszego to jesteś w plecy sporo kasy, musisz wymienić olej i wszystkie filtry, plus często klocki, zrobić coś w zawieszeniu i już wychodzi na to, że kupiło się samochód na raty, a pierwszą już się wpłaciło.Tak naprawdę odejmując wartość tych opon, felg i napraw które dokonałem to samochód wychodzi w cenie takiego auta od handlarza. Mi się nie spieszy i mogę poczekać aż się trafi ktoś normalny i kupi, bo cena jest adekwatna do tego co zostało zrobione. Mi tam nie zależy zbytnio na sprzedaniu dlatego nie oddam za śmieszną kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra macie rację. pochwal się jak już sprzedasz i daj znać za ile poszła. nie miało to zabrzmieć niemiło, jestem po prostu ciekaw czy w Polsce można trafić na "kumatego kupca". Jak Ci się uda szybko to może pomyślę nad sprzedażą swojej 330d z navi na skórze, xenonach, nowych alusach, po wszystkich wymianach ogólnie zadbana z prawdziwym przebiegiem 297 tys. może wyrwę 30 tys? :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra macie rację. pochwal się jak już sprzedasz i daj znać za ile poszła. nie miało to zabrzmieć niemiło, jestem po prostu ciekaw czy w Polsce można trafić na "kumatego kupca". Jak Ci się uda szybko to może pomyślę nad sprzedażą swojej 330d z navi na skórze, xenonach, nowych alusach, po wszystkich wymianach ogólnie zadbana z prawdziwym przebiegiem 297 tys. może wyrwę 30 tys? :mrgreen:

W Polsce są "kumaci" nabywcy! Sam osobiście sprzedałem kilka BMW w bardzo dobrym stanie za sporo większą kwotę niż te okazyjne "igiełki". Przykład :E39 520i z 98r.za 17300 PLN czy E46 318iA z 2001 za 16500 PLN więc uważam ,że są ludzie ,którzy chcą kupić dobre a nie tylko tanie auto. Nic co dopiero zostało sprowadzone do PL z zachodu nie jest dobre przy takich cenach jak są wystawione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra macie rację. pochwal się jak już sprzedasz i daj znać za ile poszła. nie miało to zabrzmieć niemiło, jestem po prostu ciekaw czy w Polsce można trafić na "kumatego kupca". Jak Ci się uda szybko to może pomyślę nad sprzedażą swojej 330d z navi na skórze, xenonach, nowych alusach, po wszystkich wymianach ogólnie zadbana z prawdziwym przebiegiem 297 tys. może wyrwę 30 tys? :mrgreen:

W Polsce są "kumaci" nabywcy! Sam osobiście sprzedałem kilka BMW w bardzo dobrym stanie za sporo większą kwotę niż te okazyjne "igiełki". Przykład :E39 520i z 98r.za 17300 PLN czy E46 318iA z 2001 za 16500 PLN więc uważam ,że są ludzie ,którzy chcą kupić dobre a nie tylko tanie auto. Nic co dopiero zostało sprowadzone do PL z zachodu nie jest dobre przy takich cenach jak są wystawione.

 

Bo są ludzie, którzy nie są naiwni i potrafią liczyć. Co z tego, że kupisz auto parę Tysięcy taniej jak już na dzień dobry te parę tysięcy wydasz i dalej nie wiesz czym jeździsz. Ja też jestem tego zdania, że są tacy ludzie, bo ostatnio miałem do sprzedania mercedesa mamy, który był droższy parę tysięcy od ceny rynkowej, a i tak sprzedał się w tydzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kupiłem e 46 coupe z wadliwymi lusterkami i zamierzam kupić jakieś na allegro tylko nie mogę znaleźć do coupe pytanie brzmi czy od sedana będą pasować? Elektryczne oczywiście

wszystkie takie rzeczy po vin się sprawdza.

poza tym to nie ten temat.załóż nowy w tym dziale zgodnie z regulaminem:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewforum.php?f=69

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od ocen konkretnych aut jest inny dział. Załatw numer vin przeczytaj regulamin działu i napisz temat tam gdzie potrzeba a na pewno koledzy pomogą.

BMW E39 520i - tomtom1994


SPRZEDAM CZĘŚCI E39 <--- klik



http://images.chomikuj.pl/button/tomtom1994.gif <<<----- Folder BMW - hasło BMW


Znajdziesz tam różne przydatne pliki dotyczące BMW, softy, mapy i instrukcje obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc wszystkim.

Zaczne od przywitania sie, bo wlasnie zalozylem tutaj konto. Z konkretnym zamiarem, mianowicie jestem tuz przed kupnem BMW E46 coupe. Mam konkretnie ustalone kryteria co do wyboru auta. Silnik 2,8 M52, 2,5 M54 lub 330.

I teraz zaczyna sie moj problem. Znalazlem w swoim miescie E46 coupe z silnikiem 3,0 litra, 231 KM, ale jego stan... Zadzwonilem pod numer ogloszenia, cena w miare przystepna jak na 330Ci w Coupe (14 000) i mila Pani odebrala telefon i zaczela opisywac auto. Nie jest w super stanie, trzeba bedzie w nie troche pieniedzy i pracy wlozyc. Okazalo sie ze auto jest po przekladce z Anglika na EU, numer VIN o tym podobno mowi (nie wiem na ile to prawda). Amortyzatory tyl do wymiany, buja sie, stuka, jedziesz jak taczka. Kierownica lekko skrecona w prawo jak jedziesz prosto. Widac nieco ze prawe nadkole jest inne, nie jest idealnie zamocowane, byl z deka pordzewialy i widac ze zamaskowane to bylo niskimi kosztami i przez jakiegos idiote (podobno lakiernik). Teraz srodek auta. Pierwsze co, zapalam swiatla, nie ma zadnej kontrolki, jak wlaczasz migacze tez. Pali sie kontrolka pomaranczowa z silnikiem (nie wiem co to moze oznaczac). Zegary sa z podzialka na mile i KmH (czyli jednak anglik). Klima do nabicia (ile to kosztuje?). Teraz jak sie tym jechalo... Dajesz mu do deski i... nic. Po jakis hmm 150 metrach dopiero sie rozpedza i raczej nie wyglada to na 230 Koni, pracuje rowno jak jest cieply, wskazowka stoi na 1000 obrotach, nie wiem jak na zimno, pani zdazyla sie przejechac, bo trzeba bylo dopompowac prawe przednie kolo. Auto ewidentnie stalo troche czasu, bo brudne ze ja pierd... Kocham samochody jak wielu z was i nie moglem na to patrzec (ale sie umyje :>) Ja jestem je w stanie wziac pod warunkiem ze mozna z tym cos zrobic, bo w sumie 330Ci ciezko dostac, dwa to 40 koni wiecej niz w 2,8 litra, ma skorke czarna no i kolor tez mi pasuje, jest na alufelgach.

 

Moje pytania: Co moze byc z silnikiem? Czy to auto przypadkiem nie bylo na przekladce u Zdzicha w piwnicy przy 0,5? Wyglada na to ze nie wszystko jest podlaczone (hah Pani mowila ze w BMW nie swieca sie kierunkowskazy w ogole :P ) Warto sie w to bawic jesli mam okolo 2 tygodnie czasu na zrobienie auta? Gdzie znajde dobry warsztat gdzie moglbym z autem podjechac i tam je zrobic. Jakie tej zabawy koszty (Amortyzatory, Elektryka, Opony, Robota). Najlepiej okolice Zielonej Gory.

Panowie prosze o solidne odpowiedzi i doradzenie mi czy to sie oplaca, a moze dac spokoj i wziac jakies 2,8 albo 2,5 ktore z motorem nie ma problemow. Jest kilka ogloszen w miare fajnych cenach. Chce tak przeznaczyc 14 tys na auto. Jak do tego 330Ci niewiele roboty bedzie, to pomysle co dalej.

Pozdrowki!

 

Aha no i jezeli moj post w zlym miejscu jest, to prosze o przeniesienie go we wlasciwe miejsce, albo jakas wiadomosc zebym sam to zrobil. Porzadek musi byc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc wszystkim.

Zaczne od przywitania sie, bo wlasnie zalozylem tutaj konto. Z konkretnym zamiarem, mianowicie jestem tuz przed kupnem BMW E46 coupe. Mam konkretnie ustalone kryteria co do wyboru auta. Silnik 2,8 M52, 2,5 M54 lub 330.

I teraz zaczyna sie moj problem. Znalazlem w swoim miescie E46 coupe z silnikiem 3,0 litra, 231 KM, ale jego stan... Zadzwonilem pod numer ogloszenia, cena w miare przystepna jak na 330Ci w Coupe (14 000) i mila Pani odebrala telefon i zaczela opisywac auto. Nie jest w super stanie, trzeba bedzie w nie troche pieniedzy i pracy wlozyc. Okazalo sie ze auto jest po przekladce z Anglika na EU, numer VIN o tym podobno mowi (nie wiem na ile to prawda). Amortyzatory tyl do wymiany, buja sie, stuka, jedziesz jak taczka. Kierownica lekko skrecona w prawo jak jedziesz prosto. Widac nieco ze prawe nadkole jest inne, nie jest idealnie zamocowane, byl z deka pordzewialy i widac ze zamaskowane to bylo niskimi kosztami i przez jakiegos idiote (podobno lakiernik). Teraz srodek auta. Pierwsze co, zapalam swiatla, nie ma zadnej kontrolki, jak wlaczasz migacze tez. Pali sie kontrolka pomaranczowa z silnikiem (nie wiem co to moze oznaczac). Zegary sa z podzialka na mile i KmH (czyli jednak anglik). Klima do nabicia (ile to kosztuje?). Teraz jak sie tym jechalo... Dajesz mu do deski i... nic. Po jakis hmm 150 metrach dopiero sie rozpedza i raczej nie wyglada to na 230 Koni, pracuje rowno jak jest cieply, wskazowka stoi na 1000 obrotach, nie wiem jak na zimno, pani zdazyla sie przejechac, bo trzeba bylo dopompowac prawe przednie kolo. Auto ewidentnie stalo troche czasu, bo brudne ze ja pierd... Kocham samochody jak wielu z was i nie moglem na to patrzec (ale sie umyje :>) Ja jestem je w stanie wziac pod warunkiem ze mozna z tym cos zrobic, bo w sumie 330Ci ciezko dostac, dwa to 40 koni wiecej niz w 2,8 litra, ma skorke czarna no i kolor tez mi pasuje, jest na alufelgach.

 

Moje pytania: Co moze byc z silnikiem? Czy to auto przypadkiem nie bylo na przekladce u Zdzicha w piwnicy przy 0,5? Wyglada na to ze nie wszystko jest podlaczone (hah Pani mowila ze w BMW nie swieca sie kierunkowskazy w ogole :P ) Warto sie w to bawic jesli mam okolo 2 tygodnie czasu na zrobienie auta? Gdzie znajde dobry warsztat gdzie moglbym z autem podjechac i tam je zrobic. Jakie tej zabawy koszty (Amortyzatory, Elektryka, Opony, Robota). Najlepiej okolice Zielonej Gory.

Panowie prosze o solidne odpowiedzi i doradzenie mi czy to sie oplaca, a moze dac spokoj i wziac jakies 2,8 albo 2,5 ktore z motorem nie ma problemow. Jest kilka ogloszen w miare fajnych cenach. Chce tak przeznaczyc 14 tys na auto. Jak do tego 330Ci niewiele roboty bedzie, to pomysle co dalej.

Pozdrowki!

 

Aha no i jezeli moj post w zlym miejscu jest, to prosze o przeniesienie go we wlasciwe miejsce, albo jakas wiadomosc zebym sam to zrobil. Porzadek musi byc :)

 

Kup to spokojnie włożysz kolejne 14 Tysięcy i nie wiadomo czy to w ogóle będzie jeździło. Odpuść sobie to chłopie i kup coś innego w tych pieniądzach, bo bmw na pewno nie kupisz z takimi silnikami, chyba, że e36. To auto to istny złom po tym co opisujesz i to nigdy nie będzie jeździło, nie wiem w ogóle nad czym się zastanawiasz :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, liczylem ze uda sie z tym cos jeszcze zrobic. Nie mam czasu na pieprzenie sie po mechanikach, jesli mialbym wiecej czasu to doprowadzilbym to auto do porzadku. Najlepiej bedzie teraz szukac 328 albo 325 M54.

Odpuść sobie to chłopie i kup coś innego w tych pieniądzach, bo bmw na pewno nie kupisz z takimi silnikami, chyba, że e36

Masz na mysli tez 328 i 325 M54? Jesli tak to ile powinienem liczyc za jezdzacy stan? Bedziemy myslec, to ma byc BMW i napewno nie 318.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.