Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Historia wyglądała następująco. Zaświeciły się kontroli 4x4, ręcznego i abs-u. Podjechałem na komputer wyrzuciło, że czujnik abs w prawym przednim kole do wymiany. Po wymianie, kontroli dalej się świecą. Znowu jadę na komputer, a tam wychodzi, że:

- C1F1E Kodowanie wariantów

Błędny

- C1F3A Sterownik napędu 4x4

Błędny

Mądra głowa orzekła, że nie są to uszkodzenia mechaniczne, tylko jakieś "błędy systemowe".

A tak w kilku prostych słowach, co mam zrobić, żeby wszystko grało?

Z góry dzięki za wszelkie wskazówki.

Opublikowano

No w pierwszej kolejności to musisz podjechać do kogoś kto się naprawdę zna, może to być uszkodzony sterownik przełączania napędu na 4 koła. Bo jak wiesz nie masz stałego napędu na 4 koła tylko dołączany.

Jak już pojedziesz do kogoś kto się bardziej zna to może podniesie ci soft w sterowniku i załatwi to sprawę a może będzie wymagana ingerencja w sterownik.

Opublikowano
Prawdopodobnie kolega wyzej ma rację :D Musi to zobaczyć ktoś kto ma trochę pojęcia a nie tylko podłączy komputer.Skąd jesteś??
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
To może ktoś wie, gdzie znaleźć kumatego z komputerem? Pruszków, Nadarzyn i okolice. Ja mam kumatego speca, ale nie ma komputera obsługującego. A ten co ma kompa, to nie robi tego. Same problemy.
Opublikowano
Dowiedz się tez jak sprawa wygląda w ASO, bo programowanie ostatnio potaniało i z tego co słyszałem to koszt 250 pln.
Opublikowano
No w pierwszej kolejności to musisz podjechać do kogoś kto się naprawdę zna, może to być uszkodzony sterownik przełączania napędu na 4 koła. Bo jak wiesz nie masz stałego napędu na 4 koła tylko dołączany.

Jak już pojedziesz do kogoś kto się bardziej zna to może podniesie ci soft w sterowniku i załatwi to sprawę a może będzie wymagana ingerencja w sterownik.

 

od kiedy xDrive nie jest stałym napędem na 4 koła?

Opublikowano
Opublikowano

A ty masz 5 lat i kręcone włosy.

Jak by tak było jak piszą na papierkach to w niezależnych testach nie było by problemu z wyjechaniem pod górkę wtedy gdy tylko jedno koło ma przyczepność.

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam.Odświeżam temat.Mam pytanko do kolegi czy poradził sobie z tym tymi trzema kontrolkami i co było przyczyną usterki?U mnie występują te same błędy i palą się trzy kontrolki:HAMULEC,ABS oraz 4x4.Zaznaczam,że autko dopiero co jest po naprawie skrzyni(automat)oraz regeneracji skrzynki rozdzielczej.Wymieniłem w niej łańcuch,łożysko oraz niepotrzebnie słynną zębatke gdyż stara była dobra :mad2: Znajomy powiedział mi ,że przyczyną może być czujnik kąta skrętu ale po podłączeniu się BOSCH KTS parametry były prawidłowe.Jeśli ktoś miał podobny przypadek bardzo proszę o podpowiedź od czego zacząć by nie robić sobie niepotrzebnych kosztów.Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Opublikowano
Jak masz kabelek i soft to możesz spróbować ncs-em zakodować do ustawień fabrycznych moduł dsc i vgsg. Na pewno nie zaszkodzi.

NCS, INPA, WINKFP, ESYS, ISTA nie są mi obce.

Retrofity, kodowanie i programowanie to moja codzienność.

Masz problem to dzwoń. TEL: 502-372-555

Opublikowano
Jak masz kabelek i soft to możesz spróbować ncs-em zakodować do ustawień fabrycznych moduł dsc i vgsg. Na pewno nie zaszkodzi.

O to co potrafi sprzęt dedykowany do BMW lampki zgaszone :D .Żaden drogi tester diagnostyczny nie dał rady,każdy pokazywał różne błędy i usterki,a tu proszę.Znajomy przyjechał ze sprzętem do BMW i bez problemu zgasił lampki.Wszystko działa OK.Duże podziękowania dla za poradę :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.