Skocz do zawartości

[e36] tuleja acentryczna, a kąt pochylenia koła


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Mam pytanie do kogoś kto to przerabiał w praktyce

Przy standardowym zawieszeniu w e36 po wymianie tulei przedniego wahacza na acentryczną zmienia się tylko kąt wyprz. sworznia i zbieżność czy także kąt pochylenia koła. Gdzieś w internecie jest info że kąt pochylenia się zmienia na +? tzn. wygląda to w taki sposób \--/?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Raczje kąt pochylenia się nie zmieni, bo i niby w jakim cudem. Nawet jeśli otwór bedzie u góry (nieprawiłody montaż) to kąt zniwelują sworzenie. Oryginalnie nie ma możliwości regulacji kąta. Jedynie zbieżność, a taka tuleja wpłynie na zbieżność jedynie.

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To nie jest pochylenie koła tylko kąt wyprzedzenia zwrotnicy. Kolegą napisał a kącie pochylenia koła ona nie zmienia się, kąt wyprzedzenia zwrotnicy zmiania się dość minimalnie raczje na plus, bo kierownica bedzie szybciej odbijać.

 

PZDR>

Opublikowano (edytowane)

o, świetnie. Jak już zauważyłeś, zwiększa się kąt wyprzedzenia zwrotnicy. A to właśnie pośrednio powoduje zmianę kąta pochylenia. Dobrze się zastanów zanim napiszesz kolejnego posta :)

 

Na tym rysunku wyjaśniam to, czego Ty nie dostrzegłeś:

http://imageshack.us/a/img812/9341/sworzen2.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez AndrewP4
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Będe się bił w piersi u muszę przyznać CI rację. Mało myślenia w mojej głowie jest :D

No ale to na tyle mała wartość że nie bedzie miałą wiekszego wpływu na stan opon.

 

PZDR>

 

PS. Pieknie rysujesz :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.