Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam problem z ładowaniem w mojej 750.

Ładowanie jest na poziomie 12,9 - 13,5

Zakupiłem więc na allegro drugi alternator.

Czy jest dużo roboty żeby wyjąć i założyć nowy alternator.

 

W 750 lepiej zrobić to od dołu czy od góry?

Ile może policzyć sobie warsztat za takie "przerzucenie"?

Czy to normalne, że akumulator ma jeszcze siłę krecić, ale silnik nie zaskakuje tylko po chwili od kręcenia pada już calkiem aku, słyszalem, ze ponizej jakiegoś napiecia komputer blokuje mozliwosc zapalenia silnika.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Jezeli masz alarm to jak najbardziej przy spadku napiecia moze autko nie odpalic.

Choc i bez alarmu taka mozliwosc istnieje jednak znacznie latwiej odpalic autko

Opublikowano
Ten poziom ladowania to z 9 testu OBC :?: Bo wg. niego na starych aku w tym tescie wynik okolo 12,5 i zawsze dobrze palila.
Opublikowano
Ja wyjmowałem go od góry i zajęło mi to chyba ze dwie godziny.Składanie szło o wiele szybciej, dlatego że miałem już taktykę wyjęcia go z tego gąszczu przewodów i węży. :D
Opublikowano
Jezeli masz alarm to jak najbardziej przy spadku napiecia moze autko nie odpalic.

Choc i bez alarmu taka mozliwosc istnieje jednak znacznie latwiej odpalic autko

 

tak mam alarm

Ten poziom ladowania to z 9 testu OBC Question Bo wg. niego na starych aku w tym tescie wynik okolo 12,5 i zawsze dobrze palila.

 

dokladnie tak, z tymze na klemach akumulatora jak mierze to jest to samo, czasami troche wiecej max do 13,5 bez swiatel z max obciazeniem 12,9 - aku siada po tygodniu.

Opublikowano

marekp750 i Misiu jakie macie ladowanie przy min i max obciazeniu - mierzone na klemach?

 

mi mierzyli w warsztacie na "+" pod maska i bylo 14V Natomiast na klemach pokazuje 12,9 do 13,5 V. Powiedzieli ze jest sprawny altek. Na "+" pokazuje tylko prad z alternatora chyba wiec ile powinna tam wynosic wartosc?, a jaka powinna byc w stosunku do niej wartosc na klemach?

 

 

Czy bedzie roznica mierzac na "+" pod maska i na klemach, bo chyba chcieli mnie zaladowac.

Opublikowano
Napięcie na"+" i na klemach powinno być jednakowe.Alternator indukuje tylko jedną wartość napięcia.Różnice w napięciach to niesprawna instalacja.
Opublikowano
marekp750 i Misiu jakie macie ladowanie przy min i max obciazeniu - mierzone na klemach?

 

mi mierzyli w warsztacie na "+" pod maska i bylo 14V Natomiast na klemach pokazuje 12,9 do 13,5 V. Powiedzieli ze jest sprawny altek. Na "+" pokazuje tylko prad z alternatora chyba wiec ile powinna tam wynosic wartosc?, a jaka powinna byc w stosunku do niej wartosc na klemach?

 

 

Czy bedzie roznica mierzac na "+" pod maska i na klemach, bo chyba chcieli mnie zaladowac.

 

Na aku nie sprawdzałem.

Na + pokazuje tyle samo co na teście #9.

 

Z włączonymi światłami i wciśniętym stopem: od 13.9 do 14.1.

 

Co do V na akumulatorze to musi być takie same... nie da się inaczej...

Zdaje mi się, że leci tam jeden gruby kabel na tył... ciężko

z niestykami by spadek napięcia występował...

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.