Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Efekty już są, zdjęcia też tylko mam problem z ich wrzuceniem. Podwozie wyczyszczone odtłuszczone i zakonserwowane na 2 razy( 2 razy cienka warstwa). Samochód stoi u lakiernika. Myślę, że z miesiąc się zejdzie. Chiał bym żeby postała w podkładzie z 2 tygodnie. Wiem z doświadczenia, że co za szybko to nie zdrowo. No a po lakierniku zostanie tylko konserwacja profili i do składania. Majówka w toruniu coraz bliżej:p
Opublikowano
hehe ja mam nadzieję że do majówki zrobię coś chociaż nie wiem czy wgl pojadę bo silnik niestety będę robił dopiero w wakacje pewnie bo mało funduszy :( narazie staram się ogarnąć blacharkę i zrobić '' M3 " :P a jaki silnik to jeszcze nie wiem ;/ a oryginalny to przypał będzie moim zdaniem jak wygląd M3 a silnik lipa ;/ chociaż kto wie może dam rade ogarnąć fundusze :)) Oczekuje na zdjęcia ! :D :cool2:

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

Opublikowano
z tego co wiem, nowy lakier nie mozna polerowac i myc pod cisnieniem przez jakis nie dlugi czas. wiec dobrze bedzie jak w tym podkladzie sobie po stoi te 2 tyg:)
  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Dawno nie pisałem. Więc pochwale się nowymi rzeczami. Kupione kopułka+ palec, termostat, łożysko do sprężarki klimy. Do ocynku i malowania poszło kolejnych kilka elementów. Może doradzicie co zrobić z deklem zaworów, żeby był ładny i przypominał oryginał. Wyszkiełkowałem go ostanio u kolegi także jest jak nowy, ale jak nic z nim nie zrobię to zajdzie patyna?

 

I mam pewien problem z wałkiem rozrzadu. Mianowicie mam za duży luz na kapach ok 10-12 setek. Potrzebuje uzyskać informację jaki wymiar nominalny miał wałek?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam po dłuższej przerwie:) Wczoraj karoseria została pomalowana no i muszę przyznać, że wyszło całkiem nieźle. Niedługo przyjdzie czas na składanie. I tu też mam pytanie czy nie ma któs jakiegoś opisu albo relecji z montażu pakietu m-technic 1 do takiego auta? głownie chodzi o dokładkę przód i tył.

A zdjęcia z malowania postaram się wrzucić jutro:)

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No ładnie... nie myślałeś o jakimś dodatkowym wygłuszeniu podłogi i przegrody....??

Bardzo mi się podoba podejście to prac, wszystko profesjonalnie...pięknie..powodzenia.

 

PZDR>

Opublikowano
Wygłuszenie w komorze silnika jest nowe:) a w środku nie będę poprawiał fabryki. Poza tym Cabrio raczej bez dachu także wyciszenie na niewiele się zda
Opublikowano

aż miło oglądać tak profesjonalną odbudowę e30 :cool2:

rodzi się najlepsze e30 cabrio na Tym forum :D

Opublikowano
rodzi się i rodzi ale nie wiadomo kiedy się urodzi:p Plan był ambitny, ale niestety mój lakiernik dostał przepukliny na kręgosłupie i jest na dłuższy czas wyłączony z roboty:(
Opublikowano

takie już życie, ja miałem plan w kwietniu zawias nowy wstawić do swojej bawarki

ale z planów d...a bo musiałem zrobić zawias ale w peugocie 307 mojej żony bo się żabojad rozsypał :mad2:

Opublikowano
No niestety takie zycie. Ale nie załamuje się. To nie jest auto na zarobek czy na handel także nawet jak ruszy na przyszły rok to nic się nie stanie
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam po dłuższej przerwie. Od 2 dni siedzę i składam owoc swojej pracy. I na dzień dzisiejszy auto odpala, wszystkie zawieszenia i cały spód auta złożony na gotowo. Jest tylko mały problem z którym nie mogę sobie jak narazie poradzić.

 

Chodzi o to, że wczoraj po pierwszym odpaleniu bmw weszło od razu na jakieś 2 tysiące obrotów. Dzisiaj zauważyłem że jedynym sposobem na zmniejszenie tych obrotów jest odkręcenie na chwilę korka wlewu oleju i przykręcenie go z powrotem i wtedy jak tylko doda się gazu auto wskakuje na ok 2 tysiące obrotów i nie spadają. Wyczyściłem krokowy i sprawa wygłada tak, że po odpaleniu obroty są ok 800-1000 czyli powiedzmy prawidłowo, natomiast delikatnie falują. po około minucie obroty samoistnie wzrastaja do około 2 tysięcy i na takim poziomie sie utrzymują. Mogę je zmniejszyć tylko poprzez odpięcie i podpięcie wtyczki przepływmoierza i wtedy obroty oscyluja w granicy 1200.

 

dodam jeszcze, że jak silnik pracuje i odpinam wtyczkę z krokowego, nie ma żadnej reakcji na pracę silnika

jakieś pomysły sugestie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.