Skocz do zawartości

bmw.wawa

Zarejestrowani
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 325iC 1987

Osiągnięcia bmw.wawa

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. witam. Mam mały problem. Po remoncie kapitalnym silnika i nie tylko zresztą, wczoraj odpaliłem laleczkę i mam mały problem. Chodzi o to, że wczoraj po pierwszym odpaleniu bmw weszło od razu na jakieś 2 tysiące obrotów. Dzisiaj zauważyłem że jedynym sposobem na zmniejszenie tych obrotów jest odkręcenie na chwilę korka wlewu oleju i przykręcenie go z powrotem i wtedy jak tylko doda się gazu auto wskakuje na ok 2 tysiące obrotów i nie spadają. Wyczyściłem krokowy i sprawa wygłada tak, że po odpaleniu obroty są ok 800-1000 czyli powiedzmy prawidłowo, natomiast delikatnie falują. po około minucie obroty samoistnie wzrastaja do około 2 tysięcy i na takim poziomie sie utrzymują. Mogę je zmniejszyć tylko poprzez odpięcie i podpięcie wtyczki przepływmoierza i wtedy obroty oscyluja w granicy 1200. dodam jeszcze, że jak silnik pracuje i odpinam wtyczkę z krokowego, nie ma żadnej reakcji na pracę silnika. i z tyłu nie ma podłączonego zbornika odpowietrzenia przewody są luźno ale to raczej nie rzutuje bo je już łączyłem, zaślepiałem i za każdym razem jest to samo jakieś pomysły sugestie?
  2. Witam po dłuższej przerwie. Od 2 dni siedzę i składam owoc swojej pracy. I na dzień dzisiejszy auto odpala, wszystkie zawieszenia i cały spód auta złożony na gotowo. Jest tylko mały problem z którym nie mogę sobie jak narazie poradzić. Chodzi o to, że wczoraj po pierwszym odpaleniu bmw weszło od razu na jakieś 2 tysiące obrotów. Dzisiaj zauważyłem że jedynym sposobem na zmniejszenie tych obrotów jest odkręcenie na chwilę korka wlewu oleju i przykręcenie go z powrotem i wtedy jak tylko doda się gazu auto wskakuje na ok 2 tysiące obrotów i nie spadają. Wyczyściłem krokowy i sprawa wygłada tak, że po odpaleniu obroty są ok 800-1000 czyli powiedzmy prawidłowo, natomiast delikatnie falują. po około minucie obroty samoistnie wzrastaja do około 2 tysięcy i na takim poziomie sie utrzymują. Mogę je zmniejszyć tylko poprzez odpięcie i podpięcie wtyczki przepływmoierza i wtedy obroty oscyluja w granicy 1200. dodam jeszcze, że jak silnik pracuje i odpinam wtyczkę z krokowego, nie ma żadnej reakcji na pracę silnika jakieś pomysły sugestie?
  3. Nie chce sobie robić reklamy ale coż:p nick zeldi1 na allegro
  4. dzisiaj rano jak odpaliłem auto to nie pracowala na 1 cylindrze, dopiero po 3 zgaszeniach i odpaleniach zaczela równo pracowac
  5. bmw.wawa

    320D Metaliczny dzwięk

    nie dam sobie reki uciac ale jesli nie masz skrzyni to uda się wyjąc miskę bez opuszczania belki. powiedz kolego czy silnik drzy ci w jakims zakresie obrotów i czy dymi na jakis kolor?
  6. koło pasowe zmienione na samym początku bo było uszkodzone, koło dwumasowe też wymienione profilaktycznie. Na pedale sprzęgła nic nie czuć także to napewno nie ze sprzęgła. A co do nagrania to niestety nie mam możliwości zrobienia
  7. odma wymieniona na samym poczatku, razem ze swiecami, rurkami przelewowymi, olejem filtrami itp itd.... ale co w turbinie mogło by być nie sprawne co powodowało by drżenie(wypadanie któregoś cylindra)? i dymienie na czarno. dodam, że przy delikatnym rozpędzaniu auta nie ma tego jedynie jak się wciśnie pedał i ciagnie mocno pod obciązeniem
  8. pompa wtryskowa regenerowana, poza tym z informacji jakie uzyskałem ta pompa jest jedno głowicowa i jest jedna sekcja rozdzielająca paliwo także nie może być winą pompy to że gubi któryś cylinder.? Macie może kogoś dobrego i sprawdzonego w warszawie kto lubi takie zagadki rozwiązywać?
  9. witam. Mam nadzieje że któryś z was koledzy mi pomoże. Od 2 miesięcy nie mogę wyleczyć swojego bmw i już nie mam zadnego ponysłu. Problem jest tego typu, że jak się gwałtownie doda gazu bez różnicy czy na postoju czy w trakcie jazdy to auto drży tak jakby silnik gubił któryś cylinder i przy tym mocno dymi na czarno. Wtryski podmieniane już 3 komplety, zmieniony płyny filtry oleje, na komputerze żadnych błedów. Wszystkie parametry ok. Kąt wtrysku zadany= rządany, doładowanie odpowiednie, przepływomierz równiez sprawny. BMW E46 318d 2002 stary silnik na pompie vp44
  10. kolego jakiej firmy te koła? też sie przymierzam do zakupu? gdzie kupowałeś? jakie koszta?
  11. Witam, jeżeli szukasz fachowej pomocy przy BMW a szczególnie E30 to jest numer do mojego kolegi ma na imię MAX jest z radości. Zawsze jak coś sprzedaje klientom polecam jego warsztat i jeszcze nikt nie był rozczarowany. Mają za sobą już parę naprawdę grubych projektów. Telefon do niego 509-590-161 WARSZAWA RADOŚĆ
  12. No niestety takie zycie. Ale nie załamuje się. To nie jest auto na zarobek czy na handel także nawet jak ruszy na przyszły rok to nic się nie stanie
  13. rodzi się i rodzi ale nie wiadomo kiedy się urodzi:p Plan był ambitny, ale niestety mój lakiernik dostał przepukliny na kręgosłupie i jest na dłuższy czas wyłączony z roboty:(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.