Skocz do zawartości

ciągle to samo falujace obroty


Rekomendowane odpowiedzi

:cry2: witam(E-36 coupe 94 r.1.6 M43 benzyna -gaz) mam staly problem z obrotami juz sobiez tym nie radze :cry2: wiele raz juz pisalem kazd mi doradzla co mam sprawdzic i sprawdzilem : lewe powietrze nie , silnik krokowy wymieniony lekka poprawa, sonda lambda NOWKA ORGINAL BOSCHA,przeplywomierz raczej okej, tylko jeszce mi zostalo do wyczyszczenia tps i ktos rdzil mi zebym wymienil komputer moze on ma blendy?? GAZ FIRMA LANDI KUPILE JUZ Z GAZE wymienilem tylko parownik i filterek w tym gazie byl osobny silnik krokowy ale padl nie chodzi nie wiem gdzie cos takiego kupic bo napewno musi byc taki sam nie ma go nigdzie wiec zrobiono mi przejscie na srube . Na poczatku gdy go kupile w czasie wakacji obroty byly zbyt wysokie po rozgrzaniu sie silnika na postoju mial tak 1200 1350 i nie spadaly !! wiec ktos zaczal ruszac srubka na przepustnicy w celu zmniejszenia tych obrotow udalo sie ale niechodzil tak jak trzeba wiec powoli zaczal sie wymiana tu tego i tamtego.Poczym obroty i tak falowaly i nikt juz nie wiedzial co jest grane teraz jest tak obroty przy tych mrozach trzymaja sie tak roznie czesto 950 ale potrafia spac do 700 i pewnego dnia bylo tak staoja na swiatalch mial obroty tak 900 i nagle ostre falowanie wiec zajrzalem po maske i odpiolem przeplywomierz falowanie ustapilo zrozumialem ze przepywaka padal zgasilem auto i po jakims czasie godzina odpalilem ale zaczal falowac starsznie wiec podpialem przepywke i wszystko ustapilo tak wiec nie wiem co to moze byc niktorzy pisza ze to TPS ktos czujnik polozeni walu jeszc inna osoba zebym wyregulowal gaz WSZYSTKO REGULOWALEM PODLACZALEM POD KOMPUTERY NIC NIC NIC NIC ZERO ZERO ZERO BLEDOW !!!! RAZ TYLKO SONAD ALE WYMIENILEM !!! PROSIL BYM KOGOS O RADE BO JUZ MIALEM TYLE KOSZTOW ZE SZOK !! MOZE KTOS MI POMOZE PROSZE :modlitwa: :modlitwa: :cry2: :cry2: :cry2: :mad2: :mad2: :cry2: :cry2: :modlitwa: NA BENZYNIE CHODZI WMIARE DOBRZE TO ZNACZY NIE MA WACHA MOZE MINIMALNE .NIE WIEM CO JESZCE MOGE NAPISAC TERAZ OBROTY SA TROCHE ZNISKI ZMNIEJSZYLEM NA PAROWNIKU BO ZACZAL FALOWAC NA ROZGRZANYM SILNIKU ALE ZNOWU JAK NA ZIMNYM ODPALE TO LDWO NIE ZGASNIE BO SA ZANISKIE A JAK ZWIEKSZE TO NA ROZGRZANYM FALUJE I RECE POPROSTU MI JUZ OPADLY Z TEGO WSZYSTKIEGO GAZ TANKUJE TYLKO NA SHELLU !!!!! POMOCY :cry2: :cry2: :cry2: :modlitwa: :cry2: :cry2: [b[/b]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śróbą nie wyregulujesz przy komputerze,musisz założyć silnik krokowy do gazu,który współpracuje ze sterownikiem auta i reguluje obroty elektronicznie.

 

I NIE KRĘĆ TĄ ŚRÓBKĄ PRZY PRZEPUSTNICY!!! ONA NIE REGULUJE OBROTÓW TYLKO ZMIENIA SKŁED MIESZANKI!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma ktos moze lub wie ktos gdzie kupic SILICZEK KROKOWY DO GAZU LANDI KOLOR CZARNY DOSYC DUZY NIEDLUGO WKLEJE ZDJECIE!!! :modlitwa: :cry2: Boggy to powiedz mi jak teraz ustawic ta srubka tak zeby bylo mniej wiecej jak fabrykai producent przykazal bo pewnie jest tam teraz namieszane i to zdrowo!! srubak byla ruszana kilka razy i do czujniak na rysunk NR 2 jest podlaczony kabelke ktor idzie do taka jakby komputera landi gaz myslalem zeby to wymontowac ale raczej trzeba to wszystko chyba poskladac !

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&prod=19920500&btnr=13_0368&hg=13&fg=15

a i mam jeszce jedno pytanko jestem teraz przed wymiana oleju jaki mim radzicice M43 1.6 200tys przebiegu 94 rok e 36 coupe doradzcie cos naprawde super!! :modlitwa: ten czujnik polozenia przepustnicy wyczyscic ?? i czy to samo zrobic z przeplywka i przepustnica i krokowy jak tak to czym i jak to zrobic w zaleznosci od czesci :modlitwa: ???? PROSILBYM O INFO ZWIAZANE Z TY SILNICZKIEM DO GAZU LANDI :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary ale żeś namotał z tymi pytaniami!

pójdz do sklepu z częściami do gazu albo na warsztat LPG i ci powiedzą gdzie kupują części,albo tam gdzie zakładałeś,wiem jak wygląda ten krokowiec bo miałem taki sam (większość jest taka sama bez względu na nazwę instalki)...

Co do śróbki,to musiał byś pamiętać jak ją rozkręcałeś i cofnąć ją do fabrycznego położenia :mrgreen: ale pewnie nie pamiętasz to zrób tak...

Podjedz na diagnostykę i włóż analizator spalin pokaż gościowi którą śróbkę rozkręcałeś i poproś żeby ją wyrególował na analizatorze (powinien ustawić odpowiedni skład mieszanki) i....

NIE GRZEB WIĘCEJ PRZY ŻADNYCH ŚRÓBKACH!!! u nas nie ustawia się obrotów żadną (obroty regulują czujniki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze jaki ty masz silnik m40 czy m43(w poście piszesz że m43 a na dole ze m40)

Ja mam odłączony krokowy od gazu i obroty nie falują tylko mam otwartą przepustnice( za pomocą śróbki na przepustnicy wydaje mi sie ze mam zle dobrany mikser za mała średnica wew. 30mm) i może ty tez tak masz bo ja przy zamknietej przepustnicy nie moge wogole ustawic obrotów cały czas falują od 200 do 1500.

Jak wiesz jakiej średnicy masz mikser to napisz.

Mój kolega ma w m40 tylko 1.8 srednice 34mm i u niego wszystko ok

Jak bede mial czas to podjade do gazowników i wymienie mikser ale wczesniej chcialbym wiedziec jak inni posiadacze silnika m40 1.6 mają miksery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.