Skocz do zawartości

E46,316i.Problem ze zbiornikiem paliwa


bemka30

Rekomendowane odpowiedzi

Mam duży problem z bmw e46 316i 2002r 115km silnik n 42 przebieg 196 tyś ,coś jest nie tak, ze zbiornikiem paliwa ,z tego co wiem sa 2 zbiorniki ,jeden z czujnikiem paliwa i pompą strumieniowa ,a drugi z pompa ,w tym baku z czujnikiem podczas jazdy szybkiej około 130 km/h test 0,6 pokazuje mi 15 l ,a w drugim 10l ,jak zwalniam do 20 km/h to w zbiorniku z czujnikiem jest 22,4l ,a w drugim 4,5l mam problem, z odpaleniem auta na benzynie ,mam instalacje lpg,miesiąc temu ,miałem przypadek że czujnik mi pokazywa,ł że paliwo jest przed pierwszą kreską ,a auto zgasło i nie chciało odpalić okazało się że w zbiorniku od strony pasażera nie ma paliwa, a w drugim zbiorniku prawie pełno,test 0,6 pokazuje wartości 045224 test 6,1 26,5 l wskazówka na wskażniku paliwa jest poniżej środkowej wskazówki,czy ktoś się z tym spotkał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam 318ci od 1,5 roku. Silnik N42 1995cm3 , 143km 2003rok , przebieg 194tys. , lpg od 10 miesiecy. Rowniez mialem przypadek ze nie zapalila sie jeszcze rezerwa a auto mi zgaslo. Dolalem paliwa o pojechala dalej. Kolejnym razem mialem tak ze paliwka bylo w obrebie 1 kreski i tez juz nie odpalalo. Znow dolalem paliwa i poszlo. Teraz ustalilem ze moja 1 kreska to juz pusty bak.

Dziwne i rowniez nie mam pojecia co jest grane. Dzis auto stoi u elektronika bo mam problemy z odpalaniem. Swiecila sie rowniez kontrol check engine. Po badaniach wyszlo ze musze wymienic 2 sondy lambda..

nice is now known as Cream
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa straciła swój nominalny wydatek, tzn. tłoczy mniej paliwa w czasie - jest zużyta (albo wolniej kręci, albo ma większe luzy pomiędzy wirnikiem, a obudową). Po prostu trzeba wymienić elektryczną pompę paliwa na nową lub używkę która da większy wydatek. Można to sprawdzić po wymianie na licznikach przy 1/4 baku powinno być całe paliwo w prawej komorze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez pompe auto moze miec problemy z paleniem ? Czasami musze trzymac ja dluzej na zaplonie zeby nie zgasla. Albo robie myk ze przed zgaszeniem siedze w aucie jeszcze ze 30 sekund i dopiero gasze. Rano mam wrazenie ze lepiej odpala.
nice is now known as Cream
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez pompe auto moze miec problemy z paleniem ?
TAK
Czasami musze trzymac ja dluzej na zaplonie zeby nie zgasla. Albo robie myk ze przed zgaszeniem siedze w aucie jeszcze ze 30 sekund i dopiero gasze. Rano mam wrazenie ze lepiej odpala.
Jest to w pewnych warunkach możliwe, ale może się wkrótce skończyć.

 

Błędy sond też mogą brać się z braku odpowiedniego ciśnienia paliwa (czyt. nie w pełni sprawnej pompy paliwa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mając ok 30 l paliwa w trakcie jazdy w zasadzie całe paliwo powinno być po stronie pasażera.

Mylisz się, to jest bak dwukomorowy, pomiędzy komorami jest tylko przewężenie baku na wał napędowy. Poniżej tego przewężenia wchodzi około 10 litrów na komorę. Sprawdź sobie na licznikach - true story

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.