Skocz do zawartości

turbina od 2.5 tds do 1.8 tds


dawid27ino

Rekomendowane odpowiedzi

różnice napewno będzie czuć bo jest wieksza :) a moim zdaniem to co może nie pasować to chyba tylko kolektor wydechowy ;) no ale to jest takie gdybanie :) ja zastanawiam się nad turbem od tds'a do m50 ;)
Gdyby Bóg kochał przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Dopasować turbo to piskuś. Jak masz znajomego tokarza i spawacza, to nowy kolektor to pikuś. Ale czy w 1,8 tds bedzie na tyle wydajna pompa wtryskowa by podać odpowiednia ilość paliwa, do większej ilości powietrza. Oczywiście trzeba to tez jakoś wystroić sensnowe i ogólnie ja jaki przyrost można liczyć. Bp jak ma to byc 10-20KM to gra nie warta świeczki, chyba że i tak Tobie turbo w 1,7 pada, to można modzić.

A samo uturbienie m50, to temat rzeka. Bez problemu dasz od tds, ale kolektor musisz dopasowac, lub zrobić samemu. W galeri jest jeden kolego co uturbiał m50, ale nie pamiętam z czego było turbo. Poszukaj, na pewno znajdziesz:D

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja turbina powoli siada. Mogę kupic od kolegi turbine od 2,5 tds za grosze poniewaz sprzedaje samochod na czesci.

Jesli ktos przekładał turbine z 2,5 tds do 1,8 to prosiłbym o bardziej szczegółowe opisanie co trzeba przerobic.

Czy kolektor mam przerobić swój czy też wziąśc od kolegi od 2,5.

Kolega wyżej pisał ze nie wiadomo czy pompa da rade. Jesli nie to jaką pompe bym musiał załozyc.

Czy wystarczy zwiekszenie dawki paliwa przy mojej.

To jest moj pierwszy samochod BMW I nie bardzo wiem co i jak trzeba przerabiać.

Wczesniej miałem same VW wiec te samochody ogarniam bez problemu.

Z gory wielkie dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No kolektora nie dasz rady założyć z cylindrów do 4 cylindrówki. Jeśli chodzi o sam kolektro, to musisz poczekać na kogoś mądrzejszego z tym temacie, a jeśli chodzi o pampę to podejrzewam, że jak założysz już to turbo (o ile się da bez większych kosztów) to starczy podjechać na hamownie i dobrze zestroic, lub napisz do kolegi TC (ma on swój wątek o chip tuningu na forum, na samym początku tego działu). On na pewno Tobie doradzi co i jak z dawką paliwa.

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok wielkie dzieki sorki ze tak wypytuje ale nie chce kupic rzeczy ktore mi nie beda pasowaly itd a jak juz pisalem jest to moje pierwsze bmw i malo co wiem o tym jak i co przerobic zeby lepiej szedl a jak wiadomo 1,8 tds nie jedzie. mialem toledo tdi 110 koni mialem golfa 3 1,9 tdi 125 koni i powiem wam ze w porownaniu do tego bmw to byly pociski. w tym moim bmw brakuje z 20-30 koni i mysle ze tez bedzie oki. to czekam na odp co i jak z ta turbinka i kolektorem. a zestroi mi to koles ktory zajmuje sie naprawami diesli od kilku lat i jest w tym dobry nawet bardzo dobry czy musi byc to ktos kto chipuje samochody??? jest jakis wiekszy problem ze strojeniem tego ???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównywałem obie turbinki i mają inne mocowanie do kolektora , ale bez większego problemu można dopasować (wiertarka , gwintownik i trochę roboty ) smarowanie turbiny i reszta będzie pasowało , ale potem jeszcze pozostjae zestrojenie wszystkiego ( ja osobiście obawiał bym się o głowicę , żeby wytrzymała).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.