Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.albo mam takie wrażenie ale trochę ciężko chodzi mi kierownica .nie wiem czy to przez koła 225/40/18 . miałem e46 320d tez na kołach 225/45/17 i tam lżej chodziła.

I jeszcze jak rano jade to na początku przez jakoms minute jak ruszam kierownicą to taki piszczący dzwięk z przekładni kierowniczej zaraz przy kierownicy nie ze wspomagania.potem ustaje

Pozdrawiam Kuba:)
Opublikowano
to nie od wspomagania tylko cos przy kierownicy moze psikne tam wd to pomoże
Pozdrawiam Kuba:)
Opublikowano
Witam.albo mam takie wrażenie ale trochę ciężko chodzi mi kierownica .nie wiem czy to przez koła 225/40/18 . miałem e46 320d tez na kołach 225/45/17 i tam lżej chodziła.

I jeszcze jak rano jade to na początku przez jakoms minute jak ruszam kierownicą to taki piszczący dzwięk z przekładni kierowniczej zaraz przy kierownicy nie ze wspomagania.potem ustaje

 

Ta ciężka i toporna praca kierownicy mnie osobiście bardzo zaskoczyła po przesiadce z A4B6, w którym na 225/40 R18 mogłem sobie na parkingu paluszkiem zasuwać :D

Fakt - na ciasnych parkingach raczej jest to zmora, nawet silnego mężczyzny, ale zalety docenia się podczas jazdy :cool2:

 

Mi osobiście przestawienie się zajęło około 2 tygodni :roll: Jak wsiadam teraz do Corolli żony, to z miejsca mam koła skręcone na maxa :norty:

Opublikowano
tez mialem "kota" w kierownicy, w warsztacie powiedzieli ze jakas guma sie zapiekla i nasmarowali narazie jest ok, ale mysle ze niestety zabieg bedzie trzeba powtarzac co jakis czas... Jest to generalnie jakis skandal w moim 15-letnim seacie toledo nic nie piszczalo...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.