Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam moje pytanie tak jak w temacie jak przerobić co powymieniać w 1.8 żeby był mocniejszy bez wielkich tuningów bo gdzieś czytałem i ktoś kiedyś mówił że tak robił nie wiem ile w tym prawdy ale jestem bardzo ciekawy z góry dziękuję :)
Opublikowano

z tego co wiem to z Eta kombinacje byly..

a z 1.8? osobiscie nic nie znalazlem..

 

btw. pochwal sie w galerri swoja e30 4.0 :d

bo pierwsze pytanie do glowy mi przyszlo " na ch** Ci 1.8 jak masz e30 4.0...? " :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przerobienie samej pojemności w m40 to raczej kicha. Ale jeśli mowa o M10, to tutaj można się pobawić, bo fabrycznie wychodziły one o pojemności 2litrów i nawet bardzo rzadka wersja z turbo była na konstrukcji m10.

Ogólnie szkoda jakiejkolwiek kasy na modzenia m40.

 

PZDR>

Opublikowano
4.0 zostało sprzedane a 1.8 mam od dawna i chciałem coś z nią zrobić żeby się pobawić a nie wkładać kase i teraz zauważyłem że nie zmieniłem tego :)
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Silnik który byl stworzony tylko do startów w DTM. raczej z fabrycznym m42 on nie ma wiele wspólnego:D Raczej koszt kosmiczny odtworzenia takiej jednostki...ale jak się ma trochę kasy i chęć posiadania czegoś naprawę innego, to jak najbardzie można się bawić, ale pewnie poniżej 20 tyś nie zejdziesz za przerobienie tej jednostki.

Ale ładnie, ponad 280km z 2 litrów bez turbo....

 

PZDR>

Opublikowano

nie moge znaleźć tego opisu modyfikacji m42, ale chodziło o to że firma znana pod nazwą HARTGE w 1995 , albo 1996 wzięła się za modyfikację m42. Rozwiercając cylindry do pojemności 2100 cc. tłoki od jakiegoś innego modelu wał od disla i kompletu gaźników prawdopodobnie od s14. co pozwoliło im osiągnąć moc ok 310~315 KM .

Nie pamiętam tylko czy był to m42 czy m44. Możliwe że był to m44 bo podobno (sam tego nie widziałem ) ma natrysk na tłoki.

Staram się pisać posty takie jakie sam chciał bym otrzymać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

M44, z tego linku co daleś jest opisane co i jak, gdzieś od 10-12 strony, nie pamiętam. Ale jak wspomniałe, wszystko koszty. Po za tym, jak będzie jeździł taki silnik na co dzień....raczej kiepsko, bo on ma tylko moc, bardzo wysoko, a momentu mało i też będzie osiągalny dość późno. Ale może być fajny projekt....

 

PZDR>

Opublikowano
nie moge znaleźć tego opisu modyfikacji m42, ale chodziło o to że firma znana pod nazwą HARTGE w 1995 , albo 1996 wzięła się za modyfikację m42. Rozwiercając cylindry do pojemności 2100 cc. tłoki od jakiegoś innego modelu wał od disla i kompletu gaźników prawdopodobnie od s14. co pozwoliło im osiągnąć moc ok 310~315 KM .

Nie pamiętam tylko czy był to m42 czy m44. Możliwe że był to m44 bo podobno (sam tego nie widziałem ) ma natrysk na tłoki.

A żywotność na 1 albo 2 wyścigi.

I pierwsze słyszę o gaźnikach w seryjnym s14.

310 KM z 2 litrów to 155 KM/litr, w wolnossącym silniku to kosmos ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.