Skocz do zawartości

Bmw e34 525 tds duze cisnienie w układzie chłodzenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego maja mi sprowadzic korek w BMW oryginal a co do testu uszczelki to musze poszukac jakis nie naciagaczy w katowicach bo sępow do wymiany uszczelki jest duzo.Na szczescie jak by to jednak byla glowica to robie sam o tyle zmniejsza sie koszta .

Remont glowicy to koszta ok. 600 zl. reszta uszczelki i sruby.

Kolego odezwe sie juz jak bedzie diagnoza

Opublikowano

Witam ponownie kupilem ogyginalny korek w BMW i wyglada na to ze problem sie skonczyl na tescie uszczelki jescze nie byllem ale chyba nie ma narazie takiej potrzeby , dzieki wszystkim za wszystkie rady i pomoc :D

Kupie jeszcze w BMW nowy termostat i mysle ze bedzie ok

Ps: Facet w BMW ktory sprzedal mi korek powiedzial ze nie jestem pierwszy po korek do tds po zakupie tanich podrobek z allegro , jednak co oryginal to oryginal.Jeszcze raz dzieki

Opublikowano
Korek 140 czy 200? Ile zapłaciłeś jeśli można wiedzieć?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
U mnie problem również zniknął. Korek z napisem 140 w ASO. 68zł. :cool2:(BMW Olszowiec-Poznań)
Nic nie stuka nic nie puka...
  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Panowie-mam fobię-boję się,że mi się zagotuje i przegrzeję moją betkę. Czy jeśli wszystko jest ok to warto wymienić pompę wody i wisco? Tak zapobiegawczo,żeby mieć spokój... :wink: Pompa to koszt ok 140zł,wisco trochę droższe... A może nic nie tykać,jak jest ok? Ile może wziąć mechanik,za wymianę tych elementów?
Nic nie stuka nic nie puka...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
No i mam problem. Wymieniłem zapobiegawczo pompę wody. Po pewnym czasie zauważyłem,że mam mniej płynu i leci leciutko z wężyka przelewowego. Dolałem więc do pełna. Przejechane 300km(Kołobrzeg Poznań) i znów mam mniej. Z wężyka cieknie. Korek nowy. Czy możliwe jest,że po którymś dolaniu układ się odpowietrzy i będzie spokój,czy to nierealne i problem jest gdzie indziej? Ręce mi opadają... Pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad2: :mad2: :mad2:
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
Wydaję mi się,że jest logicznym,iż jeśli leci z wężyka przelewowego to to jest przyczyną wycieku :? Dziś coś odkryłem. Mianowicie już poraz drugi w przeciągu pół roku zauważyłem,że na korku od zbiorniczka brakuje jednego oringu :shock: Korek kupowałem jakieś pół roku temu w ASO-właśnie z tego powodu(między innymi),że poprzedni też nie miał jednego oringu. Czy to możliwe,że pod wpływem ciśnienia zrywa mi z korka oring? W takim razie już 2 oringi krążą w układzie,a w najlepszym wypadku w zbiorniczku wyrównawczym. A może ze zbiorniczkiem jest coś nie tak? Dziś założyłem kolejny korek za 68zł i nie cieknie. Ale jak długo? :roll: Jakieś sugestyje?
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
Na kolejnym nowym korku 1000km i sucho. W zbiorniczku ten sam stan. Czary? :shock:
Nic nie stuka nic nie puka...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ciąg dalszy... Mechanik zadecydował,że zwalamy głowicę. (w ramach gwarancji) Po zdjęciu okazało się,że wypchnęło uszczelkę. Tak mi powiedział. Fakt,że auto było ospałe,ale może to równie dobrze być wina konwentera skrzyni biegów. Zobaczymy jak będzie po zabiegu. Pytanie-czy po wymianie uszczelki i planowaniu głowicy można wykorzystywać pełne możliwości silnika,czy raczej będzie to już jazda w kapeluszu? :shock:
Nic nie stuka nic nie puka...
Opublikowano
Planowanie głowycy sprawia, że jest powierzchnia styku jest prosta i bez żadnych wżerów i defektów. Krótko mówiąc jest jak nowa. Po 1 planowaniu chyba da rade wsadzić nominalną uszczelkę, co dopręży silnik i teoretycznie będzie mocniejszy. W praktyce tego nie poczujesz ;)

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
porządnie zrobiona głowica czyli splanowana i przy wymianie są wymieniane śruby i szpilki nic się dziać nie powinno. Trzeba tylko wiedzieć jak dokręcać zgodnie ze wskazaniami producenta, trzymać się odpowiednich momentów i dobrać odpowiednią uszczelkę w zależności który raz głowica była planowana.
Opublikowano

...tak też myślę. Dam znać po przejechaniu kilku tysięcy km w upałach,korkach,z klimą,na autostradzie(duża prędkość obrotowa-większe obciążenie silnika). Jeśli płynu nie będzie ubywać,będzie to znak,że jazda nawet kilkaset metrów z unieruchomioną pompą wody skutkować może w najlżejszym przypadku wypchnięciem uszczelki pod głowicą(w TDSie). Tak było CHYBA w moim przypadku. Zapaliłem silnik-ruszyłem-pasek już był luźny,ale jeszcze obracał układ. Za 200 metrów zleciał i zapaliła się kontrolka alternatora. Do garażu miałem wtedy może 300metrów. Gdy dojechałem,zauważyłem,że wskazówka od wody zaczyna iść w prawo(ZACZYNA). Wyłączyłem silnik,ale było już za późno. I tu przestroga!!!!

WYMIENIAJCIE ZAPOBIEGAWCZO NAPINACZ(AMORTYZATOR) PASKA W E34 TDS. MOŻE TO OSZCZĘDZIĆ KŁOPOTÓW I WYDATKÓW.

Nic nie stuka nic nie puka...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.