Skocz do zawartości

Marek BMW

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E34 525 TDS

Osiągnięcia Marek BMW

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. niestety nie pomoglo ma ktos moze jeszcze jakis pomysl ???
  2. Witam mam problem z tylna wycieraczka w mojej bmw,a nianowicie wycieraczka po wlaczeniu wykonuje cykl paru ruchow po tylnej szybie i zatrzymuje sie w innym miejscu niz pozycja startowa wycieraczki co powoduje pobor pradu na postoju i dalej rozladowanie akumulatora. Wiem ze cale sterowanie znajduje sie po prawej stronie w bagazniku. Prosze o pomoc, a jeszcze jedno jak wyciagne przekazniki od wycieraczki i spryskiwacza to pobor pradu znika . :D
  3. Temat uwazam za zamkniety Dzieki wszystkim za rady
  4. Kolego korek 140 i placilem 89 zl warto zainwestowac , kolega w bmw powiedzial ze warto go wymienic co 2 wymiane oleju
  5. Witam ponownie kupilem ogyginalny korek w BMW i wyglada na to ze problem sie skonczyl na tescie uszczelki jescze nie byllem ale chyba nie ma narazie takiej potrzeby , dzieki wszystkim za wszystkie rady i pomoc :D Kupie jeszcze w BMW nowy termostat i mysle ze bedzie ok Ps: Facet w BMW ktory sprzedal mi korek powiedzial ze nie jestem pierwszy po korek do tds po zakupie tanich podrobek z allegro , jednak co oryginal to oryginal.Jeszcze raz dzieki
  6. Kolego maja mi sprowadzic korek w BMW oryginal a co do testu uszczelki to musze poszukac jakis nie naciagaczy w katowicach bo sępow do wymiany uszczelki jest duzo.Na szczescie jak by to jednak byla glowica to robie sam o tyle zmniejsza sie koszta . Remont glowicy to koszta ok. 600 zl. reszta uszczelki i sruby. Kolego odezwe sie juz jak bedzie diagnoza
  7. Nie nie kolego masz racje najpierw korek wymienie ale tez czekam az mi go sprowadza w bmw i pojade na test uszczelki Napisze potem co i jak
  8. Witam ponownie po paru dniach a wiec zaczynaja mi puchnac weze od tego cisnienia , chyba juz niema dalej na co czekac (czapki w dol)i 1000 w plecy ale i tak ja kocham
  9. A wiec korek nie ogyginalny kupiony na allegro,weze puchna na cieplym silniku po przejechaniu paru kilometrow szybciej a na postoju trzeba poczekac z 20 min. , ogrzewanie jest,no i auto bez termostatu nie przegrzewa sie pokazuje troche powyzej niebieskiego pola , moc auta jest taka jak byla nie kopci na bialo . masz jakis sprawdzony pomysl na odpowietrzenie tds ? Jeszcze jedno co do korka zaraz jak go kupilem i przejechalem okolo 100 km to weze byly miekkie a potem znowu to samo a oryginalny korek w BMW kosztuje 86 zl i chyba sie na niego skusze
  10. A WIEC ZASLONILEM DZISIAJ CHLODNICE OD PRZODU ZEBY AUTO SIE NAGRZALO BO JAK WIESZ TERMOSTATU NIE MA I DO PUKI KOREK JEST ODKRECONIENY I AUTO PRACUJE TO NIEMA CISNIENIA JAK GO TYLKO ZAKRECE I PRZEJADE OKOLO 3 KM TO CISNIENIE SIE ROBI A CHLODNICA DROZNA BO JAK KOREK JEST ODKRECONY NIE ROBI SIE CISNIENIE, CHLODNICA CALA CIEPLA PRZY ODKRECONYM KORKU .POMPA JAK CZYTALES WCZESNIEJ JEST CALA , KOREK NOWY,CHLODNICA DROZNA TERMOSTATU NIEMA CHYBA BEDZIE SIE TRZEBA BEDZIE SZYKOWAC NA OSTATNIA EWENTUALNOSC :mad2: NO CHYBA ZE JA NIE POTRAFIE JEJ ODPOWIETRZYC jAK MASZ JAKIES PODPOWIEDZI CO DO ODPOWIETRZANIA TO NAPISZ JAK KOREK ODKRECONY TO POWIETRZA W WEZACH NIEMA JAK ZAKRECE KOREK I PRZEJADE SIE PARE KILOMETROW TO POWIETRZE SIE POJAWIA A NAJLEPSZE JEST TO ZE JAK BY USZCZELKA TO PRZY ZALANYM ZBIORNICZKU DO PELNA POWINNY POJAWIAC SIE JAKIES BABLE Z POWIETRZEM A TAKOWYCH NIEMA WIEC SKAD TO CISNIENIE ???
  11. wyciagnolem dzisiaj pompe wody i okazuje sie ze jest cala tzn.wirnik plastykowy nie popekany , czy mimo tego moze byc jednak nie sprawna
  12. a wiec moim zdaniem chlodnica jest drozna bo jak mialem ja w dowu i wlewalem gora wode to po chwili dolem wylatywala a i jeszcze jedno jak zalewalem ja octem na cala noc do weszlo mi do niej 2 litry i 250 ml moze ktos wie ile powinna miec pojemnosci taka chlodnica ? mam jeszcze jeden plan a mianowicie zaloze do niej chlodnice od kuzyna z 524td tylko nie wiem jeszcze czy bedzie pasowala. Moze ktos wie ile wchodzi wody do samej chlodnicy ???
  13. no i to samo :mad2: , silnik bez termostatu , chlodnica raczej drozna bo jak ja zalalem w domu ciepla woda to byla cala ciepla , waz dolny nadal zimny , macie jeszcze jakies pomysly bo ja juz nie mam sily . Mam jeszcze pytanie jak pojade na test szczelnosci uszczelki pod glowica to mi wykaze spaliny w ukladzie jak tam beda i jak je wykaze to na bank uszczellka. Wie ktos moze ile powinno wejsc wody do samej chlodnicy???
  14. Dzisiaj wrzucam spowrotem chlodnice bez termostatu i zobacze co bedzie, chlodnica umyta i wyplukana octem , moze pomoze :mad2: Dodam jeszcze ze chlodnica jeszcze oryginalna BMW a auto z 92 r Napisze jak wszystko poskladam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.