Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie, silikony kup, kosztują 8-9 zł/m, potrzebujesz 3m, średnica 3mm.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oplot nie jest potrzebny, jeśli chcesz mieć ori to można gdzieś znaleźć podobno, ale silikony nie popękają jak guma i wytrzymują wyższe temperatury.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

To, że silikon wytrzymuje większą temp niż guma jest abstrakcją samą w sobie. Silikon ze wzrostem temperatury robi się bardziej miękki niż guma i mogą się zapadać takie węże na gięciach.

Dobrze byłoby je poprowadzić nad osłoną silnika ale nie bezpośrednio na bloku. Proponuję Ci kupić wzmacniane węże np takie:

 

http://allegro.pl/przewod-waz-paliwa-paliwowy-gates-3-2-mm-1-metr-i2669114359.html

 

Przedział pracy jak widzisz do 125 stopni. Wąż jest naprawdę fajny i sztywny. Montowałem takie u siebie.

 

Elektrozawory można czyścić. Jest o tym topik. Jak porządnie to zrobisz to tak jakbyś kupił nowy.

 

viewtopic.php?f=15&t=164869

 

Jak mam mieć swój typ to zapieczone masz kierownice w turbo - trochę ciężko ogarnąć samemu ale się da albo VP44 Ci skąpi paliwa i turbo się nie kręci jak należy.

Opublikowano
Dzisiaj jak jeżdzę jest dobrze, tylko przy większych prędkościach ma chwilowe odcięcia przyspieszania. W sobotę krecił się do 2,5tys takjakby bez turbo i zaczął zwalniać. Zastanawia mnie ta przepływka, bo chyba jak się ją odłączy to silnik powinien inaczej pracować lub całkiem się wyłączyć?
Opublikowano

A moglbys wymontowac te zaworki i przeczyscic? Juz Ci dalem linka do instrukcji nawet.

Wyczysc tez IC (duzoo lisci za nim jest przewaznie na zewnatrza a w srodku olej stary) i wymien weze podcisnienia.

 

Jak to Ci nie pomoze, to turbo ma zapieczone kierownice albo VP44 niedomaga. Nie ma innej opcji.

Opublikowano

A robiłeś test dynamiczny INPĄ np? To Ci pokaże co Ci nie domaga. Zrobiłeś cokolwiek z zalecanych czynności serwisowych?

 

O opis błędu możesz spytać kolegę Szatynwroc z forum. On się zajmuje diagnostyką. W sumie kogokolwiek w dziale odpowiednim tego forum.

Opublikowano
Byłem u mechanika na komputerze i sprawdzał wszystkie podzespoły, ja dodawałem gazu. Kilka błędów było związanych z paliwem ale usunął te błędy i jak narazie jeżdzę tydzien i jest dobrze. Tylko kazał mi sprawdzić ten błąd

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.