Skocz do zawartości

Spadek mocy na ciepłym silniku e34 535+gaz M30B35 z EML


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Mam taki problem z moim autkiem że na ciepłym silniku spada mu moc.

Na zimnym wszystko gra, wkręca się na obroty na gazie i na benzynie bez spadku mocy.

Po nagrzaniu wyraźnie słabnie na benzynie a na gazie dochodzi do 4000-4500 tyś/obr i koniec.

Zauważyłem że na ciepłym silniku nie do końca otwiera się przepustnica ( niestety EML ).

Zawory wyregulowane i tak poza tym wszystko ok.

Czy ktoś miał kiedyś podobny problem?

Opublikowano

Jak jest zimny czy gorący pali dobrze, bez problemu. Obroty stabilne bez przerywania, spalanie powiedział bym że niskie ( jak na ten silnik ) bo gazu pali tak 14-15 litrów a benzyny do 12 litrów.

Temperatura na wskaźniku w normie czyli pion. Co do czujników to nic się nie zmienia jak je odłączam. Wiem że są na górze głowicy ( na króćcu ) trzy czujniki temperatury, pierwszy od strony przepływki jest od ecu, drugi od EML i trzeci od wskaźnika.

Jak odłączam pierwsze dwa nic się nie zmienia z pracą silnika a jak trzeci to wskaźnik nie działa :)

Co to może być ? :(

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Sorki że się nie odzywałem ale byłem na urlopie w Chorwacji.

A co do czujnika to zamówiłem nowy.

Jutro montaż i test.

Zobaczymy czy coś pomoże i dam znać:)

Opublikowano

No cóż czujnik od EML wymieniony a poprawy brak :?

Co proponujecie następnego sprawdzić ?

Czy ktoś ma jakiś dobry program do diagnostyki BMW E34 92r. MAJ?

Jak by ktoś służył pomocą to podaje swojego maila : [email protected]

Pozdrawiam

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No to jak Panowie macie jakieś pomysły co do tego spadku mocy?

Przecież tak się jeździć nie da.

Może komp od jakiegoś innego EML-a ?

Może sonda lambda, bo z tego co się orientuje to zaczyna ona sterować silnikiem dopiero od jakiejś temperatury, pewnie miało by to wpływ również na gaz.

Zwłaszcza że elektroniczna przepustnica może psuć pracę silnika nawet na zwykłym gazie :idea:

Co Wy na to ?

Opublikowano
Sonda ma swoją grzałke i zaczyna działać kiedy się nagrzeje. W przypadku uszkodzonej grzałki zaczyna działać jak silnik osiągnie swoją teperature.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Ja miałem problemy z falowaniem obrotów w M50B20. Na zimnym falował po przegazowaniu, a po osiągnięciu pionu falował cały czas. Wymiana przepływomierza pomogła (chociaż zarówno stary jak i nowy nie różniły się opornością)

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Badanie oporności na przepływcę to raczej słaba metoda pomiaru. Dowodem jest nawet to Twoje mierzenie. Trzeba auto podłączyć pod kompa. Niektórzy podłączają bodajże pod multimetr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.