Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś odstawiłem autko do serwisu klimy . Przed chwilą je odebrałem ,ponieważ przy sprawdzaniu czy się sprężarka załącza,na zegarach ciśnienie poszybowało na max i pan który mi to robił zauważył że się wentylator nie włącza kiedy sprężarka zaczyna pompować . Stwierdził,ze od tego się robi bardzo duże ciśnienie w układzie . I tutaj nasuwa mi się pytanie - czy jechać do mechanika na komputer żeby sprawdzić co jest nie tak ?Czy on to w ogóle wyłapie po podpięciu do PC? Bezpieczniki są wszystkie OK , chyba że od klimatyzacji jest jeszcze jakiś oddzielny . Sprężarka działa, tylko ten wentylator nieszczęsny nie chce współpracować .

 

Za wszelkie pomysły co może być nie tak będę wdzięczny

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla potwierdzenia tej tezy proponuję przejrzeć ostatnie 3-4 strony na forum, bo było kilka takich przypadków.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Własnie przed chwilą sprawdziłem bezpieczniki,i ku mojemu zdziwieniu powinny być w miejscach o nr 28,62,63 a w miejscu 62 nie było bezpiecznika,zadzwoniłem do serwisu i jako że mam blisko jutro mam wpaść i sprawdzą mi to na poczekaniu - czy to możliwe że ten bezpiecznik odpowiadał by za załączanie się wentylatora ? mechanik wykluczył czujnik ciśnienia w układzie klimatyzacji bo sprężarka się włącza i kiedy dobije ciśnienie jest wyłączana .
Opublikowano
Już jestem po ponownym sprawdzeniu,sprawa wygląda tak - mechanik bardzo zdziwił się,że przeoczył bezpiecznik,po przystąpieniu do wpuszczenia gazu w obieg napełnił go do połowy,ja włączyłem klimatyzacje i od razu w twarz dostałem zimniutkim powietrzem,wiatrak chodził,sprężarka się wyłączała co 30 sekund,ale po minucie także wyłączył się wiatrak,ciśnienie zaczęło rosnąć a na wiatraku widać było takie małe drgania lecz nie mógł się on załączyć na stałe . teraz chcę zdjąć wiatrak i rozkręcić ten moduł w celu sprawdzenia czy nie ma widocznych uszkodzeń typu rozlana cyna czy przetarta ścieżka . Opłacało by się go zreanimować u elektromechanika od spraw AGD RTV ? Czy lepiej kupić używkę ??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moduł jest zalany taką przeźroczystą gumą, szkoda zabawy w/g mnie, prościej poszukać używkę albo cały wiatrak kompletny p&p. Trafiłem taki za 150zł kiedyś na allegro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.